abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 14:08:35 #51
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50090751
Die gast zit hier op school. Boeit me vrij weinig of hij het gedaan heeft eigenlijk.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:11:11 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50090821
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef Slarioux het volgende:
Die gast zit hier op school. Boeit me vrij weinig of hij het gedaan heeft eigenlijk.
Is dat zo? Dus als hij het gedaan heeft kan je dat geen klap schelen? totdat iemand van je school vermist wordt en nooit meer terug wordt gevonden

Heeft hij eigenlijk nog een beetje vrienden daar? Of is het een eenzaam bloempje geworden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 4 juni 2007 @ 14:15:31 #53
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50090927
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is dat zo? Dus als hij het gedaan heeft kan je dat geen klap schelen? totdat iemand van je school vermist wordt en nooit meer terug wordt gevonden
Ja, het eerste wat ik dan doe is Joran van der Sloot slaan, want hij moet het nou eenmaal gedaan hebben. Bedankt voor de tip .

En als hij het gedaan heeft kan het me nog weinig schelen. Wat die gast uitvoert moet hij zelf weten. Maar als hij het gedaan heeft, dan zal hij tegen die tijd wel vastzitten. In nederland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen, je weets.
quote:
Heeft hij eigenlijk nog een beetje vrienden daar? Of is het een eenzaam bloempje geworden
Ach, zijn vrienden zijn wat slimmer dan de meeste FOK!kers, dus ja, hij heeft nog vrienden. Of trek jij ook je handen van je beste vrienden af als ze verdachte zijn in een zaak?
pi_50090930
wat me ook opviel is dat die gast behoorlijk wat lekkere meiden daar lag te neuken.
vraag me af of ze daar op aruba zo geil en sex belust zijn of dat hij ze met zijn geld en "mijn pappie is rijk" kon krijgen.

kan me niet voorstellen dat hij "cool" is.
pi_50090962
Ik denk dat ze opgegeten is door de haaien
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_50091012
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:11 schreef Qwea het volgende:
totdat iemand van je school vermist wordt en nooit meer terug wordt gevonden
Ja vast.
Onder het motto 'het is me op Aruba gelukt, dat flik ik in Nederland nog wel een keer'.
pi_50091053
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef Slarioux het volgende:

Ach, zijn vrienden zijn wat slimmer dan de meeste FOK!kers, dus ja, hij heeft nog vrienden. Of trek jij ook je handen van je beste vrienden af als ze verdachte zijn in een zaak?
heb jij dat programma gisteren uberhaupt gezien?

zoveel leugens over zeer belangrijke punten van zijn kant, zijn agressie, etc.

heb je een slap karakter als je dan niet de conclusie zelf trekt dat je "vriend" niet helemaal pluis is.

maar ja, tis maar een blonde breezah die dood is...
  maandag 4 juni 2007 @ 14:22:35 #58
80382 manny
30 is best veel
pi_50091094
quote:

Ik vind em wel wat meer als een verdachte. Hij liegt er in ieder geval over en als hij er echt niets van af weet dan laat hij al helemaal niets merken van medeleven o.i.d.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50091097
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:18 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Ja vast.
Onder het motto 'het is me op Aruba gelukt, dat flik ik in Nederland nog wel een keer'.
of hij is een psychopaat en kickt op een of andere manier op het verkrachten/vermoorden van meisjes.
pi_50091158
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef Slarioux het volgende:
HEAO zitie toch? Hij zal dus wel ergens bij Presikhaaf ofzo wonen... Ik denk dat veel gasten hem toch raar aan zullen kijken... hij is best creapy eigenlijk. Denk niet datie later aan de bak kan komen, hij is zooo leugenachtig....
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:15 schreef Slarioux het volgende:Ach, zijn vrienden zijn wat slimmer dan de meeste FOK!kers, dus ja, hij heeft nog vrienden. Of trek jij ook je handen van je beste vrienden af als ze verdachte zijn in een zaak?
Heb jij de zaak wel een beetje gevolgd? Die gast verzint verklaring op verklaring en telkens lult hij zich overal uit. Tot slot is zijn vader rechter en komt de rechter die de zaak 'doet' nog ff op bezoek (precies op het moment dat er ook een huiszoeking uitgevoerd wordt).... Daarnaast kan de vader van Joran bij ALLE stukken die worden gemeld.

Die Joran is gewoon een debiel en heeft er 100% 'wat' mee te maken..... Waarom zou je dan al die verhalen verzinnen Het is inderdaad niet bewezen, maar als de rechtzaak (door oa zijn vader) gefrusteerd wordt, is dat ook lastig!!!
Love is in the air!
  maandag 4 juni 2007 @ 14:44:49 #61
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50091727
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:20 schreef Vistel het volgende:

[..]

heb jij dat programma gisteren uberhaupt gezien?

zoveel leugens over zeer belangrijke punten van zijn kant, zijn agressie, etc.

heb je een slap karakter als je dan niet de conclusie zelf trekt dat je "vriend" niet helemaal pluis is.

maar ja, tis maar een blonde breezah die dood is...
Sorry hoor, maar we hebben we het wel over Peter R de Vries . Die man neem ik niet serieus en zijn verhaal helemaal niet. Ik moet nog zien dat een campingzender als SBS6 een verhaal uitzend dat wél alle kanten van een zaak belicht.

En nee, vast niet alles klopt, en nee, Joran zal wel niet onschuldig zijn. Zie je mij zijn onschuld verdedigen dan? En ik heb geen verstand van het karakter van zijn vrienden, dus of dat slap is of niet, geen idee. Ik ben zijn vriend niet .

Ik ging slechts in op Qwea , maar wel sneu dat je Natalee een blonde breezah vindt. Je kent haar niet eens. Of was je zelf rond die tijd ook op Aruba?
  maandag 4 juni 2007 @ 14:46:21 #62
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50091770
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:22 schreef manny het volgende:

[..]

Ik vind em wel wat meer als een verdachte. Hij liegt er in ieder geval over en als hij er echt niets van af weet dan laat hij al helemaal niets merken van medeleven o.i.d.
Tja. Over dat liegen kan ik geen neutraal oordeel vellen. Wat ik zei, ik verdedig hem niet ofzo hoor.

En geen medeleven tonen is ook geen misdaad dus ik zie het probleem daarvan ook niet. Het kan tegen hem werken bij een rechtzaak maar verder?
  maandag 4 juni 2007 @ 14:48:12 #63
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50091808
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:24 schreef Landgeld het volgende:

[..]

HEAO zitie toch? Hij zal dus wel ergens bij Presikhaaf ofzo wonen... Ik denk dat veel gasten hem toch raar aan zullen kijken... hij is best creapy eigenlijk. Denk niet datie later aan de bak kan komen, hij is zooo leugenachtig....
Vind jij....
quote:
Heb jij de zaak wel een beetje gevolgd? Die gast verzint verklaring op verklaring en telkens lult hij zich overal uit. Tot slot is zijn vader rechter en komt de rechter die de zaak 'doet' nog ff op bezoek (precies op het moment dat er ook een huiszoeking uitgevoerd wordt).... Daarnaast kan de vader van Joran bij ALLE stukken die worden gemeld.
Je ergens uitlullen lukt je vast wel bij de politie van Aruba, maar ik denk dat je meer nodig hebt dan dat om vrijgelaten te worden bij een zaak als deze. En nee, dat redt zijn vader ook niet, gok ik zo.
quote:
Die Joran is gewoon een debiel en heeft er 100% 'wat' mee te maken..... Waarom zou je dan al die verhalen verzinnen Het is inderdaad niet bewezen, maar als de rechtzaak (door oa zijn vader) gefrusteerd wordt, is dat ook lastig!!!
Tja, als je de zaak op die manier gaat belichten, ken ik er ook nog wel een paar.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:48:36 #64
80382 manny
30 is best veel
pi_50091813
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:44 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar we hebben we het wel over Peter R de Vries . Die man neem ik niet serieus en zijn verhaal helemaal niet. Ik moet nog zien dat een campingzender als SBS6 een verhaal uitzend dat wél alle kanten van een zaak belicht.
ondanks dat het een hele nare man is (naar mijn mening) zou ik Peter wat betreft speurwerk wel serieus nemen, dat lijkt me inmiddels wel bewezen (Da Silva daargelaten...)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50091952
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:48 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Vind jij....
[..]

Je ergens uitlullen lukt je vast wel bij de politie van Aruba, maar ik denk dat je meer nodig hebt dan dat om vrijgelaten te worden bij een zaak als deze. En nee, dat redt zijn vader ook niet, gok ik zo.

[..]

Tja, als je de zaak op die manier gaat belichten, ken ik er ook nog wel een paar.
als je papa vriendjes is met alle hoge functionarissen op het eiland dan lukt het wel hoor.
wel raar dat op de dag van de huiszoeking een vriendje open doet en het huiszoekingsbevel ter plekke limiteert tot alleen jorans hutje

en met het denigrerende gebruik van breezah wou ik eigenlijk zeggen dat jij nogal makkelijk praat over iemands dood als zijnde het een vervangbare breezah.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:54:17 #66
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50091961
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:48 schreef manny het volgende:

[..]

ondanks dat het een hele nare man is (naar mijn mening) zou ik Peter wat betreft speurwerk wel serieus nemen, dat lijkt me inmiddels wel bewezen (Da Silva daargelaten...)
Mwoah, op zich wel. Maar ik vraag me af of de huis-tuin-keuken speurwerkjes van hem te vergelijken zijn met deze zaak.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:56:08 #67
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50092008
Ok wie zit er in de kantine van de HEAO plotseling hardop over Joran en Natalee te praten. Bij het raam!
pi_50092032
Dit sletje krijgt echt te veel aandacht.. We willen altijd zo graag van deze soaps..
pi_50092073
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:48 schreef Slarioux het volgende:
1. Zoals zijn vader zei: 'geen lijk, geen zaak'...
2. Nogmaals; die vader had goede contacten met de hoogste politiefunctionaris bij de Politie op Aruba.....hij was bevriend met veel van die gasten!

Achja, ik hoef je ook niet te overtuigen! Ik zou zeggen; kijk de aflevering is, er zijn ZOVEEL dingen die niet kloppen. Het is inderdaad niet bewezen, maar als de rechtzaak (door oa zijn vader) gefrusteerd wordt, is dat ook lastig!!! Wat vooral verdacht was: bij 1 vd eerste verklaringen hadden de 3 (satisch/deepack/joran) een soortgelijk verhaal…. Terwijl de details verschilde. Reden: dit verhaal hadden ze gewoon alle 3 verzonnen (hebben ze toegegeven)…. En bij latere verklaringen gaven ze elkaar de schuld …nee deze zaak stinkt! Je bent naïef als je dat niet 'ziet'.... Ookal is het nog niet bewezen... (er zijn zoveel zaken niet opgelost omdat 'belastend bewijs' ontbrak)

En ik vind Joran van der Sloot idd creapy ja Ben hem nog nooit in Arnhem (uitgaansleven) tegengekomen... Maar waar woontie ergens? Welke wijk (presikhaaf?) Zijn leven zal wel nooit meer normaal worden... Iedereen kent zijn voor + achternaam en de zaak die eraan hangt!

oja; Peter R. de Vries is zeker wel serieus te nemen. Ik heb veel boeken van hem gelezen en ook veel dossiers gelezen waar hij later op terugkwam. Ik vond het goede journalistiek! Maar onze meningen zullen wel verschillen wat dat betreft!
Love is in the air!
  maandag 4 juni 2007 @ 14:59:02 #70
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50092087
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:56 schreef Xith het volgende:
Dit sletje krijgt echt te veel aandacht.. We willen altijd zo graag van deze soaps..
Dat het een sletje was, is nog geen reden om alles maar in de doofpot te stoppen.
pi_50092093
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Mwoah, op zich wel. Maar ik vraag me af of de huis-tuin-keuken speurwerkjes van hem te vergelijken zijn met deze zaak.
mwah, hij doet altijd betweterig maar hij heeft ook heel wat zaken opgelost waar complete recherche-teams niet uit kwamen.
pi_50092306
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:54 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Het lijkt er meer op dat er een huis-tuin en keuken onderzoek op Aruba heeft plaatsgevonden! De vader heeft allerlei connecties en het lijkt alsof Joran van alle kanten geholpen word. Leugens aan de lopende band.... rare zaak.

Die Joran ziet er ook niet helemaal fris uit als je het mij vraagt. In verschillende interviews op tv vond ik hem overkomen als iemand die bij ieder woord 100x nadacht...
  maandag 4 juni 2007 @ 15:09:53 #73
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_50092386
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:58 schreef Landgeld het volgende:

[..]

1. Zoals zijn vader zei: 'geen lijk, geen zaak'...
2. Nogmaals; die vader had goede contacten met de hoogste politiefunctionaris bij de Politie op Aruba.....hij was bevriend met veel van die gasten!

Achja, ik hoef je ook niet te overtuigen! Ik zou zeggen; kijk de aflevering is, er zijn ZOVEEL dingen die niet kloppen. Het is inderdaad niet bewezen, maar als de rechtzaak (door oa zijn vader) gefrusteerd wordt, is dat ook lastig!!! Wat vooral verdacht was: bij 1 vd eerste verklaringen hadden de 3 (satisch/deepack/joran) een soortgelijk verhaal…. Terwijl de details verschilde. Reden: dit verhaal hadden ze gewoon alle 3 verzonnen (hebben ze toegegeven)…. En bij latere verklaringen gaven ze elkaar de schuld …nee deze zaak stinkt! Je bent naïef als je dat niet 'ziet'.... Ookal is het nog niet bewezen... (er zijn zoveel zaken niet opgelost omdat 'belastend bewijs' ontbrak)
Je hoeft me ook niet te overtuigen, niet omdat ik in zijn onschuld geloof maar omdat ik gewoon ga kijken en lezen al naar gelang mijn interesse. En ik heb nog een heul druk schoolproject .
quote:
En ik vind Joran van der Sloot idd creapy ja Ben hem nog nooit in Arnhem (uitgaansleven) tegengekomen... Maar waar woontie ergens? Welke wijk (presikhaaf?) Zijn leven zal wel nooit meer normaal worden... Iedereen kent zijn voor + achternaam en de zaak die eraan hangt!
Geen idee, maar afaik niet Presikhaaf. Ik zie hem wel eens, maar dat is ookal weer een tijdje terug.
quote:
oja; Peter R. de Vries is zeker wel serieus te nemen. Ik heb veel boeken van hem gelezen en ook veel dossiers gelezen waar hij later op terugkwam. Ik vond het goede journalistiek! Maar onze meningen zullen wel verschillen wat dat betreft!
Ik weet het niet zeker. Maar thx voor je antwoorden .
pi_50092588
Tssss, Peter R. de Vries

Dr. Phil, die heeft het pas begrepen. Volgens hem werkt Natalee nu ergens in een Zuid-Amerikaans land als hoertje in de seksindustrie nadat ze slachtoffer is geworden van mensenhandel.
  maandag 4 juni 2007 @ 15:18:06 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_50092611
quote:

[..]

Ja, het eerste wat ik dan doe is Joran van der Sloot slaan, want hij moet het nou eenmaal gedaan hebben. Bedankt voor de tip .

En als hij het gedaan heeft kan het me nog weinig schelen. Wat die gast uitvoert moet hij zelf weten. Maar als hij het gedaan heeft, dan zal hij tegen die tijd wel vastzitten. In nederland ben je onschuldig tot je schuld is bewezen, je weets. [afbeelding]
[..]

Nou als mijn vrienden zo liegen en zo draaien als joran, ja dan zou ik ze ook niet meer geloven nee
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')