Moet dan wel de moeite zijn wat je gedownload hebt...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Owja en ben er weer...ging ff wat downloaden en hele comp liep vast![]()
je streelt m'n ego...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:09 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sebasser een kloon van hem bedoel je ?![]()
![]()
Die zijn een tijdje geleden gepost in GC.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:05 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb nog steeds geen avatervoor mijn prijzenvuillakken
kom op, verhelder me...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De gelijkenissen zijn schrikbarend.![]()
je bedoeld die pvlekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De gelijkenissen zijn schrikbarend.![]()
neuhhh niet gelukt want comp liep dus vastquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Moet dan wel de moeite zijn wat je gedownload hebt...![]()
Wat dan ? Toch geen torrent of limewire oid ?!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neuhhh niet gelukt want comp liep dus vast![]()
da's voor noeps, usenet is de shit!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat dan ? Toch geen torrent of limewire oid ?!![]()
Dat ben ik volledig met je eens !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:23 schreef immortalsean het volgende:
[..]
da's voor noeps, usenet is de shit!
neuh was ff update downloaden van mediaplayerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat dan ? Toch geen torrent of limewire oid ?!![]()
Ow..da's bij mij goed gelukt. Alleen IE 7 is kut. (als je al firefox gebruikt)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
neuh was ff update downloaden van mediaplayer![]()
owww ik weet niet eens wat op deze comp zit...isse laptop van mijn moederquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ow..da's bij mij goed gelukt. Alleen IE 7 is kut. (als je al firefox gebruikt)![]()
![]()
zal ik voor je zingenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Het komt er trouwens op neer dat ik nu gewoon mijn radio van foon aan heb![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
owww ik weet niet eens wat op deze comp zit...isse laptop van mijn moeder
sigwaardigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:33 schreef immortalsean het volgende:
[..]
zet je een copy op youtube? kunnen wij ook lachen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |