Ik moet zeggen dat ik bewoners vaak heel anders op TV in andere programma's zag dan dat ze in het huis waren, dat gebeurde vaak al in de studio, net alsof er een last van hun schouders gevallen was.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:41 schreef twentemeisje het volgende:
Verwachtte iemand nu ook nog serieus dat Jeroentje wat zinnigs te melden had in dit programma als ie dat in meer dan 100 dagen BB ook niet heeft gehad
Er heeft nog niemand gebeld.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:![]()
![]()
Haal 'm nou maar weg, Arcee, voordat heel FOK! je gaat bellen![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:03 schreef Acree het volgende:
[..]
Toevallig trouwens dat jouw userid in mijn mobiele nummer zit. Ik zie het nu pas.
Hij kreeg ook niet echt een kans. Hij kwam 5 minuten voor het einde binnen. Bij entertainment live was hij ook gisteren en daar was hij wat langer. hij was blij met alle steunbetuigingen en die strandtent wil hij nog steeds.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:41 schreef twentemeisje het volgende:
Verwachtte iemand nu ook nog serieus dat Jeroentje wat zinnigs te melden had in dit programma als ie dat in meer dan 100 dagen BB ook niet heeft gehad
zo hey wat interessant zeg.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:32 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kreeg ook niet echt een kans. Hij kwam 5 minuten voor het einde binnen. Bij entertainment live was hij ook gisteren en daar was hij wat langer. hij was blij met alle steunbetuigingen en die strandtent wil hij nog steeds.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |