abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43951455
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:17 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Alle bewoners zijn immers in beeld gebracht zoals ze ook daadwerkelijk waren in het huis.
Ja idd Jeroen werd vooral in het begin treffend neergezet als een lompe boer, zonder eigen mening die geen zin afmaakte
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_43951551
Jeroen gefeliciteerd. Jij bracht mij iedere dag in extase. Je prachtige geformuleerde zinnen, je stralende zuurpruimkop, je grandioze haardos van die vergeten goede oude tijden, etc. etc..
Ik gun jou van harte een carriere tussen de uitzendingen en de reclameblokken door.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:35:22 #53
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951553
quote:

DE KIJKER HEEFT JEROEN GEKOZEN TOT WINAAR, daar heeft Talpa niets mee te maken. Alle bewoners zijn immers in beeld gebracht zoals ze ook daadwerkelijk waren in het huis.
Wat een gelul.

Als Monique en Tijn niet continu door de redactie uit elkaar gehaald zouden zijn hadden we een heel andere BB gezien.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_43951585
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef APK het volgende:

[..]

Als Monique en Tijn niet continu door de redactie uit elkaar gehaald zouden zijn hadden we een heel andere BB gezien.
BB had zich daar idd niet mee moeten bemoeien.
Wat nah geen contact met de buitenwereld.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:41:53 #55
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43951599
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef APK het volgende:

[..]

Wat een gelul.

En toch waren ze daadwerkelijk zo op de streams, incl. de *ZOEM ZOEM* Tijn, zender checken *ZOEM ZOEM* Mo, zender checken stomme hoer - gevallen.

Een knieval van BB. Misschien had Rob gedreigd met een Moslim ofzo.
Confidence through competence
pi_43951608
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef noucky het volgende:
Jeroen gefeliciteerd. Jij bracht mij iedere dag in extase. Je prachtige geformuleerde zinnen, je stralende zuurpruimkop, je grandioze haardos van die vergeten goede oude tijden, etc. etc..
Ik gun jou van harte een carriere tussen de uitzendingen en de reclameblokken door.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:47:55 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951637
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:41 schreef Stereotomy het volgende:

En toch waren ze daadwerkelijk zo op de streams, incl. de *ZOEM ZOEM* Tijn, zender checken *ZOEM ZOEM* Mo, zender checken stomme hoer - gevallen.

Een knieval van BB. Misschien had Rob gedreigd met een Moslim ofzo.
Kom op Tommy, jij zou beter moeten weten.
Als de redactie elke keer een romantisch candlelight muziekje onder de beelden van Tijn en Monique had gemonteerd en niet had ingegrepen dan hadden we misschien Tijn als winnaar gehad.

Tijn, de man die Monique van die psychopaat had verlost.
En ze leefden nog lang en gelukkig, met de stiefkinderen en de nieuwe liefdesbaby.

In plaats daarvan kregen de zusjes een eigen slaapkamer en werden de andere bewoners geinstrueerd om ze uit elkaar te halen.

Misselijkmakend.

[ Bericht 1% gewijzigd door APK op 28-11-2006 01:55:35 ]
pi_43951645
Wat ik op zich wel vreemd vind is dat bewoners die zeggen voor het spel gaan, meestal grandioos door de stemmers werden afgestraft.
MaarJeroen die zelfs vertelde dat hij voor het spel over lijken zou gaan, wint

Het Willemsyndroom lijkt gesleten?
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:52:57 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43951673
quote:

Alle bewoners zijn immers in beeld gebracht zoals ze ook daadwerkelijk waren in het huis.
Yeah right.
Als je niet toevallig de streams of de streamverslagen zou hebben gevolgd en alleen op de TV-uitzendingen zou moeten afgegaan, heb je wel een heel andere BB gezien dan de streamers.

Er is gemanipuleerd bij het leven door Hummie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:54:45 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951689
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:49 schreef PC eend het volgende:
Wat ik op zich wel vreemd vind is dat bewoners die zeggen voor het spel gaan, meestal grandioos door de stemmers werden afgestraft.
MaarJeroen die zelfs vertelde dat hij voor het spel over lijken zou gaan, wint

Het Willemsyndroom lijkt gesleten?
Er werd volgens mij nauwelijks gestemd, dus de mensen die alleen de uitzendingen bekeken -en dus waren geindoctruneerd- hadden de overhand.

Jeroen werd neergezet als een zielige loner die het in zijn eentje tegen de hele boze wereld op moest nemen, terwijl die vieze Brabo het met de vrouw van een ander lag te doen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 01:56:20 #61
55709 Stereotomy
pi_43951698
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:47 schreef APK het volgende:

[..]

Kom op Tommy, jij zou beter moeten weten.
Als de redactie elke keer een romantisch candlelight muziekje onder de beelden van Tijn en Monique had gemonteerd en niet had ingegrepen dan hadden we misschien Tijn als winnaar gehad.

Tijn, de man die Monique van die psychopaat had verlost.
En ze leefden nog lang en gelukkig, met de stiefkinderen en de nieuwe liefdesbaby.

In plaats daarvan kregen de zusjes een eigen slaapkamer en werden de andere bewoners geinstrueerd om ze uit elkaar te halen.

Misselijkmakend.
Ik weet niet of ik het daarmee eens kan zijn
pi_43951707
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:54 schreef APK het volgende:

[..]

Er werd volgens mij nauwelijks gestemd, dus de mensen die alleen de uitzendingen bekeken -en dus waren geindoctruneerd- hadden de overhand.

Jeroen werd neergezet als een zielige loner die het in zijn eentje tegen de hele boze wereld op moest nemen, terwijl die vieze Brabo het met de vrouw van een ander lag te doen.
Had Menno de vorige keer nog weinig aan
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:02:37 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951743
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:56 schreef Stereotomy het volgende:

Ik weet niet of ik het daarmee eens kan zijn
Leg eens uit waar het probleem ligt bij de waarheid / mijn interpretatie van het geheel.
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:03:59 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951754
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 01:58 schreef PC eend het volgende:

Had Menno de vorige keer nog weinig aan
Menno was -en is- een slappe lul die dacht dat hij het spelletje begreep maar verschrikkelijk op zijn muil is gegaan.
pi_43951770
Jeroen is de terechte winnaar
Sabrina had ook mogen winnen
Maar het mooiste moment was dat Tijn eruit ging en toen Rik
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_43951777
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

Menno was -en is- een slappe lul die dacht dat hij het spelletje begreep maar verschrikkelijk op zijn muil is gegaan.
En Jeroen is -en was- een slappe lul die dacht het spelletje door te hebben en dat bleek daadwerkelijk het geval te zijn?
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:15:06 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951834
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:

En Jeroen is -en was- een slappe lul die dacht het spelletje door te hebben en dat bleek daadwerkelijk het geval te zijn?

En Hilde, Marcel, Etienne, Milica, Monique, Tijn, Rik, Sabrina etc ook.

Maar er moet dus wel een exit filmpje met 'I'm too sexy' klaarliggen met beelden van de, euh, euh, euh, 'hoogtepunten'
En jij hebt zelf genoeg filmpjes gemaakt om te weten dat je met rushes kunt manipuleren om een traan teweeg te brengen bij de kijker.
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:16:20 #68
55709 Stereotomy
pi_43951844
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:02 schreef APK het volgende:

[..]

Leg eens uit waar het probleem ligt bij de waarheid / mijn interpretatie van het geheel.
Ik denk dat ik Tijn ook enorm had uitgekotst als er romantische muziekjes zonder ingrepen van Rob of Hummie waren geweest

Tijn kotste ik namelijk in week 2 er al uit.

En ook al moest Hummie vaak ingrijpen, de notie dat dat centenbakkie met een getrouwde vrouw bezig was, zou al voor voldoende walging hebben gezorgd dat Tijn er als eerste uit zou gaan in de finale. Misschien niet met 8% van VOL, maar misschien met 15% ofzo.
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:17:03 #69
55709 Stereotomy
pi_43951846
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:06 schreef henk.jansen het volgende:

Maar het mooiste moment was dat Tijn eruit ging en toen Rik
Dat zijn twee mooie momenten, Henkie Spankie
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:23:02 #70
6941 APK
Factual, I think.
pi_43951885
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:16 schreef Stereotomy het volgende:

En ook al moest Hummie vaak ingrijpen, de notie dat dat centenbakkie met een getrouwde vrouw bezig was, zou al voor voldoende walging hebben gezorgd dat Tijn er als eerste uit zou gaan in de finale. Misschien niet met 8% van VOL, maar misschien met 15% ofzo.
Daar zijn wij het dus niet eens.

Als Hummie het gewild zou hebben zou elke finalist gewonnen kunnen hebben.

Dat ingrijpen was een schande voor het prgramma en ik hoop dat Monique niet nu al door een ruit gerost is.
Als Hummie het gewoon had laten gaan dan lag er een briefje voor Monique klaar: "Je bent niet meer welkom" en dan was ze met Sabrina mee gegaan.

Nu is die meid zwaar de lul.

Want dat komt volgens mij dus echt nooit meer goed.
pi_43951927
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat zijn twee mooie momenten, Henkie Spankie
Zie je, ik ben er echt nog wel bij hoor
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_43952170
Lieve Jeroen, van harte gefeliciteerd. Jij was de sterkste (niet klagen maar dragen), de slimste (jij trapte er niet in toen Tijn je probeerde te manipuleren - door te zeggen ineens vind ik jou ook leuk en ik nomineer je niet - wat je later onterecht de titel backstabber opleverde) en de sociaalste (Sabrina bloeide op tijdens de weinige momenten dat ze alleen met jou was want jij laat de mensen in hun waarde, jullie waren een mooi elkaar aanvullend stel geweest).
1.Jeroen, 2 Sabrina, 3 Rik is precies mijn volgorde van wie ik het het meest gunde.

Mensen van Fok, ik heb van jullie genoten
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 05:10:39 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_43952287
Met wie heeft Jeroen het dan gedaan Ik keek alleen naar de tv-uitzendingen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:20:42 #74
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43952513
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:07 schreef PC eend het volgende:

[..]

Een slappe lul pakt geen envelop, nomineert niet zijn "maatje", pakt niet tot twee maal toe de rode telefoon.

Je kan van alles van Jeroen vinden maar wat hij niet is is een slappe lul
  dinsdag 28 november 2006 @ 07:22:38 #75
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43952522
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 05:10 schreef tong80 het volgende:
Met wie heeft Jeroen het dan gedaan Ik keek alleen naar de tv-uitzendingen.

Gezoend met Milica onder de dekens. Misschien nog even met zijn harde leuter tegen haar aan liggen rijen maar meer is het niet geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')