Idd, meest stabiele persoonlijkheid in het huis.quote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Verdiend gewonnen. Spel prima gespeeld. Gefeliciteerd !![]()
Ja sorry hoor, als er twee personen zijn die het MINST achterbaks waren in BB6, dan waren het Jeroen en Sabrina.quote:Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef Sledgie het volgende:
Absoluut, de terechte winnaar, jij was het meest achterbaks, en hebt het spelletje goed gespeeld. Hoop dat je er trots op bent.![]()
HEAR HEAR!!!quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, als er twee personen zijn die het MINST achterbaks waren in BB6, dan waren het Jeroen en Sabrina.![]()
Jammer dat Sa geen geldbedrag heeft meegekregen
Roene, gefeliciteerd.
RikTijn
Geen badkamer
![]()
Scorsese gaat Hamlet verfilmen en heeft al contact met talpa opgenomen. "Zijn...ennuh, jaaaaaa, zeg maar,,, niet zijn,, dat is duh...hoezegjedatzegmaar vraag.quote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef APK het volgende:
Ik voorspel dat deze charismatische winnaar binnen een maand op 1 staat in de album top 100 en vele grote hits gaat scoren!![]()
Wat een droplul.
Wat je niet hebt kan ook niet instabiel raken.quote:Op maandag 27 november 2006 22:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd, meest stabiele persoonlijkheid in het huis.
Hoe zat dat nu bij die keuzes?quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
Jammer dat Sa geen geldbedrag heeft meegekregen
Snap er nix van..quote:Tijn verliestAlle vier Finalisten krijgen de mogelijkheid om voor een bepaald geldbedrag nu vast het Huis te verlaten. Eerst moet Tijn naar de Dagboekkamer, Jeroen naar de Lounge en Rik naar de Japanse Slaapkamer. Sabrina kon gewoon in de Zitkamer blijven. Op deze manier kunnen de vier finalisten absoluut niet met elkaar overleggen en zijn ze volledig op zichzelf aangewezen voor een goed bod.
In eerste instantie biedt Jeroen 50.000 euro, Sabrina 30.000 euro en Tijn 60.000 euro. Rik wil alleen het Huis verlaten voor een ‘tonnetje of drie’. “Ik ga er niet uit voor geld, ik ga tot het einde”, vertelt hij. De spanning stijgt in het Huis.
Pittige onderhandelingen
Er wordt pittig onderhandeld tussen Big Brother en de overgebleven Bewoners, want het eerste bod dat ze deden was te laag. In tweede instantie zeggen Rik en Jeroen dat ze geen bod willen uitbrengen. Sabrina biedt 20.000 euro en Tijn 50.000 euro. Dan moeten Sabrina en Tijn nog een keer bieden omdat het bod weer te hoog is. Het bod moet namelijk onder de 10.000 euro zijn, maar dat weten de Finalisten natuurlijk niet. Dan bieden ze weer te laag en moet Tijn met 8 procent van de stemmen vertrekken.
Tijn moet dus met lege handen het Huis verlaten. Als hij dit na een kleine geluidsstoring te horen krijgt kijkt hij teleurgesteld en loopt naar de anderen toe om het te vertellen. “Voor hoeveel?”, vraagt Jeroen meteen. “Met niks”, legt Tijn uit. De Finalisten begrijpen het nog niet helemaal, maar krijgen meteen uitleg van Bridget. Tijn geeft de laatste drie Bewoners een dikke knuffel en verlaat het Huis voorgoed. Op naar de studio...
Jeroen krijgt een vaste rol in GTSTquote:Op maandag 27 november 2006 22:29 schreef Ifa het volgende:
[..]
Scorsese gaat Hamlet verfilmen en heeft al contact met talpa opgenomen. "Zijn...ennuh, jaaaaaa, zeg maar,,, niet zijn,, dat is duh...hoezegjedatzegmaar vraag.
Deprimerend, maar desalniettemin: Gefeliciteerd, Jeroen.
Heel simpel. Degene die het verst onder 10.000 zou bieden binnen 3 pogingen, zou een bedrag meekrijgen.quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe zat dat nu bij die keuzes?
[..]
Snap er nix van..
Als coma-patient...quote:Op maandag 27 november 2006 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeroen krijgt een vaste rol in GTST![]()
quote:
jij bent een 14 jarig breezer sletje ?quote:
maar wel "geniaal gespeeld!"quote:
Jij bent zeker de persoon die twaalf keer heeft gesmst zodat hij uiteindelijk met grote overmacht gewonnen heeft.quote:Op maandag 27 november 2006 22:30 schreef bloempje18 het volgende:
Gefeliciteerd!!! De terrechte winnaar van bb6!!!!
Een vriendinquote:Op maandag 27 november 2006 23:44 schreef Burbo het volgende:
Wat heeft hij gewonnen?
Last van penisnijd net als het gros van de *heren* hier in deze thread?quote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef X_Kanus_X het volgende:
Het nattekruis gehalte heeft flink in de buidel getast met SMSjes...maar ach die br3z4hsletjes doen de hele dag ook niks anders dan SMSen
Ach, in principe kan die simpele jongen daar niets aan doen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:59 schreef riri het volgende:
Alleen maar door puur saai te zijn te winnen....kan je nagaan hoe een in principe prachtig programma totaal afgegleden is tot...NIETS
Toen hij gebashed werd door Tijn en Rik, de twee broertjes die voor een betere band in BB waren gekomen en niet voor het (exit-)geld of voor het spel, gaf hij geen kik. Andere mensen zouden achter de rug om gaan zeuren dat ze het zo moeilijk hebben, zouden steen en been klagen, maar Jeroen bleef gewoon stoicijns doorgaan met wie hij gewoon was. En *dat* is sterk van hem, niet omdat hij sowieso weinig inhoud heeft.quote:door gewoon NIETS TE DOEN EN NIETS TE LATEN ZIEN...
Dat je kritiek hebt ok. Maar je geeft het aan de verkeerde.quote:Op dinsdag 28 november 2006 00:59 schreef riri het volgende:
Alleen maar door puur saai te zijn te winnen....kan je nagaan hoe een in principe prachtig programma totaal afgegleden is tot...NIETS
Maar om een in opzet prachtig programma in stand te houden daar moet je wel wat voor doen Johnnie....jammer dat je het zo hebt laten afglijden tot een programma wat niets meer voorstelt.
Zonde...maar kon niet anders....zo vergaat het je met al je programma's jammer genoeg.
Tis only the money waar je het om draait.
Totaal inhoudsloos....wat dat bertreft is de winnaar van BB6 een terechte winnaar.
Ben blij dat ik me niet de winnaar hoef te noemen...ik zou me er voor schamen als ik het op die manier had moeten winnen....door gewoon NIETS TE DOEN EN NIETS TE LATEN ZIEN...
Dit ben ik met je eens. Verder scoorde hij in de finale bij mij ook punten door die telefoon op te nemen, en te houden, en door af te zien van een uiteindelijk bod.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen hij gebashed werd door Tijn en Rik, de twee broertjes die voor een betere band in BB waren gekomen en niet voor het (exit-)geld of voor het spel, gaf hij geen kik. [...]Andere mensen zouden achter de rug om gaan zeuren dat ze het zo moeilijk hebben, zouden steen en been klagen, maar Jeroen bleef gewoon stoicijns doorgaan met wie hij gewoon was. En *dat* is sterk van hem, niet omdat hij sowieso weinig inhoud heeft.
Hij heeft inderdaad niet zo slap lopen lullen als Tijn. Hij heeft niet zo vals lopen nichten als Rik. En hij is niet beinvloedbaar geweest zoals Sabrina.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |