Ze kreeg in ieder geval al meer aandacht dan de nummero 2 van vorig jaarquote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer staat de nummer 2 zoveel in de spotlights als de nummer 1? Kom op zeg. Jeroen heeft gewonnen, sneu voor Sabrina, maar c'est la vie.
die waren er al bij opgeteldquote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef SunChaser het volgende:
Maar jeroen heeft zn kluisje + de 22.500 van Etienne?
quote:
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
Terechte winnaar wat mij betreft.
Maar hij wint dus alleen de inhoud van zijn kluisje?
Jeroen had al meer, dus dat wint hij. Als iemand minder dan 175.000 in zijn/haar kluisje had, zou het worden aangevuld.quote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
Wat heeft hij nou gewonnen?
De inhoud van zijn kluisje?
Wat was dat gepraat over "de winnaar krijgt 175 duizend euro" dan?
Het maakt dus niet uit wat er gekluisd werd tijdens de 3 maanden, want het was toch 175 duizend ongeveer?
Wat raar
Dat met die bouwvakkers was vette nep, meer een geintje om HBB aan te kondigenquote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
toen konden we het leeghalen van het huis nog volgen op de streams
Bij elkaar gespeelt ja...quote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef marky het volgende:
Hij krijgt de inhoud van zijn kluisje, dus meest terechte winnaar. Hij was als enige die ook echt dat geld bij elkaar gespaard heeft. (had Sa ook wel wat geld gegund)
Dat is t inderdaad.quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jeroen had al meer, dus dat wint hij. Als iemand minder dan 175.000 in zijn/haar kluisje had, zou het worden aangevuld.
Talpa hequote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest erge ja. Niks geen 4 ton of wat dan ook. Er kon waarschijnlijk niet meer af vanwege de slechte kijkcijfers.
Roel had ook geen aandacht gekregen vorig jaar.quote:Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
En weer nauwelijks aandacht voor de nummer twee. Geen aandacht voor de reunie met Jenna enz enz... Erg jammer.
Nou, daar ging Ruud nog even mee praten. Sinds de aankondiging dat Jeroen had gewonnen, hebben we van Sa niets meer vernomen.quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ze kreeg in ieder geval al meer aandacht dan de nummero 2 van vorig jaar![]()
Dat zeg ik. BB is volgens mij 1 van de betere scorende programmas.quote:Op maandag 27 november 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Talpa is anders redelijk tevreden over het marktaandeel van Big Brother. Het is daarom helemaal niet zeker dat dit de laatste editie is.
Volgens mij hebben ze vanmiddag het script even snel uitgetekend tijdens de lunchquote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef Sonique het volgende:
Wat een zooitje die liveuitzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |