iddquote:
pssst houd je bekquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:55 schreef highway101 het volgende:
De Brocken, Harz 1142m. Een onontdekt heuvelland op de grens tussen West en Oost Duitsland. (tenminste, veel Nederlanders kom je nog niet tegen daar, itt het Sauerland).
Een koelkast produceerd warmte om kou te maken . Het extreem warme weer is nodig voor een extreem koude winter.quote:
wij hebben ook een appelboom maar hij bloeit nog niet.. dat zou wat zijn zegquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Gappie het volgende:
trouwens... er heeftiemand hier in de buurt een appelboom staan en dat ding staat waarachtig voor de 2e keer te bloeien!! zal ff kijke of ik morge paar foto's kan schieten
Ik zal van 't weekend is een rondje maken in de buurt. We hadden nog wel wat vlinders in de tuin. Wat voor soort weet ik niet, was een gele.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Gappie het volgende:
trouwens... er heeftiemand hier in de buurt een appelboom staan en dat ding staat waarachtig voor de 2e keer te bloeien!! zal ff kijke of ik morge paar foto's kan schieten
Yepquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ooit komt er weer een 11 stedentocht
Nogal.. Alle bomen hier staan gewoon weer in het knop, de pruimenboom inclusief. Aan de andere kant bloeit het boompje wat al-tijd in de winter bloeit, ookquote:
na al die negatieve 'berichten' een positievere berichtquote:Strenge winter in de maak ?
Na een veel te warme herfst zou de winter wel eens streng kunnen uit gaan pakken. Reuter verwacht een vastgeroeste koude noordelijke stroming met zeer veel sneeuwbuien. Nog veel meer talrijker dan in de afgelopen jaren. Een groot lagedrukgebied boven Oostenrijk en Luxemburg houdt dan de koude sneeuwlucht heel west Europa in haar greep. Een hogedrukgebied boven Ierland en ten noorden van de Noordzee versterkt de aanvoer van koude lucht naar West Europa. Rond januari zal een nieuw Russisch hogedrukbastion flink gaan opbouwen en zeer strenge koude naar West Europa sturen. Een aantal experimentele verwachtingen tonen aan dat de strenge koude met veel sneeuw tot eind maart gaan aanhouden. De Italiaanen verwachten dat er zelfs in West Europa doden zullen vallen door extreme kou. Ook zuidoost Europa krijgt met strenge kou te maken. Spanje en de canarische eilanden krijgen te maken met zeer ernstige overstromingen
Bron : Meteo Zeeland ( Johny Leys ).
Hier hetzelfde ik zag gister zelfs een paar vlinders fladderen wekt echt een lente gevoel op terwijl het november isquote:Op woensdag 29 november 2006 07:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Nogal.. Alle bomen hier staan gewoon weer in het knop, de pruimenboom inclusief. Aan de andere kant bloeit het boompje wat al-tijd in de winter bloeit, ookIk heb ook alweer sneeuwklokjes gezien en blauwe druifjes.
Ellende![]()
korreltje?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:52 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
na al die negatieve 'berichten' een positievere berichtal moet je dit wel met een korrel zout nemen
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:52 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
na al die negatieve 'berichten' een positievere berichtal moet je dit wel met een korrel zout nemen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |