Kan misschien ook iets zeggen over de staat van Sittard, niet over het weerquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef BretsiG het volgende:
In de regio Sittard schijnt het echt een puinhoop te zijn.
Waar is het weeralarm als je het nodig hebt? Oh ja, het is Limburg, niet belangrijk genoeg natuurlijk.![]()
zwemkleding? Die ligt nog in Nederland geloof ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 09:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kan misschien ook iets zeggen over de staat van Sittard, niet over het weer![]()
@Inda; ik zou maar zwemkleding inpakken als ik jou was!
Kan je misschien een beetje uitleggen wat die plaatjes inhoudenquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou neg eens een kerst zijn![]()
Uhm nou een storm wat nooit gaat uitkomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:45 schreef Bep het volgende:
[..]
Kan je misschien een beetje uitleggen wat die plaatjes inhouden
Geef eens een tip hoe ik zo'n kaartje lees?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm nou een storm wat nooit gaat uitkomenWindkracht 9-10 in het binnenland. Als dit ooit zou uitkomen ligt het land op z'n gat
maar áls ie uitkomt..quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhm nou een storm wat nooit gaat uitkomenWindkracht 9-10 in het binnenland. Als dit ooit zou uitkomen ligt het land op z'n gat
weet ik veel, maar de strekking is het zelfdequote:
Laat maar uitkomen! Dit mag van mij wel! ivp sneeuw, nu een vette storm kracht 11 op de kaartquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:52 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou neg eens een kerst zijn![]()
laat het dan maar 1 of 2 zakken die kracht want als dat zou gebeuren is dat toch niet zo heel erg leukquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Laat maar uitkomen! Dit mag van mij wel! ivp sneeuw, nu een vette storm kracht 11 op de kaartmega cool
dit zal een mega verslag kunnen worden denk ik
maar goed, het is nog enorm ver weg, kans dat dit uitkomt is 2%
Ach, de schade bij mij is slechts een omgewaaide boom.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:57 schreef BretsiG het volgende:
In de regio Sittard schijnt het echt een puinhoop te zijn.
Waar is het weeralarm als je het nodig hebt? Oh ja, het is Limburg, niet belangrijk genoeg natuurlijk.![]()
jawelquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
laat het dan maar 1 of 2 zakken die kracht want als dat zou gebeuren is dat toch niet zo heel erg leuk
Qua schade zou het idd niet leuk zijn, maar ach, bladeren zijn van de bomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
laat het dan maar 1 of 2 zakken die kracht want als dat zou gebeuren is dat toch niet zo heel erg leuk
quote:Ook vanavond en vannacht kunnen er met name in het kustgebied nog enkele buitjes vallen, maar de kans op hagel of onweer neemt in de loop van de nacht af. Landinwaarts klaart het flink op en koelt het af naar een graad of 2-3. Er kan nevel of een enkele (grond)mistbank ontstaan.
Zondag overdag blijft het op de meeste plaatsen droog. Het wordt met een zonnetje en een zwak tot matige zuidwestenwind opnieuw een graad of 8. In de loop van de middag neemt in het westen van het land de bewolking toe en langs de kust trekt de wind flink aan. Tegen de avond staat er een matige en aan zee harde zuidwestenwind.
In de loop van de avond gaat het nog harder waaien. Mogelijk komt het rond middernacht in het noordwestelijk kustgebied tot een zuiderstorm, windkracht 9. De bewolking neemt verder toe, maar waarschijnlijk blijft het tot het einde van de avond droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |