Hier in Delft (Buitenhof), kwam het net (half uurtje geleden) anders aardig hard naar beneden zetten hoor...quote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef kepler het volgende:
die buienlijn heeft Delft uiteindelijk toch gemist
Geen regen gevallen hier, alleen maar beetje donker geweest
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:23 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hier in Delft (Buitenhof), kwam het net (half uurtje geleden) anders aardig hard naar beneden zetten hoor...
Tch niet!! Great bolts of lightning cross the skyquote:Op donderdag 7 december 2006 16:35 schreef -skippybal- het volgende:
Mmm, het heftigste gedeelte van die lijn krijg ik waarshijnlijk niet mee
En evensnel als het kwam is het ook weer wegquote:Op donderdag 7 december 2006 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
Zeer vet stukje onweer net. Even kunnen genieten uit het zolderraam hoor. Flink weerlicht, harde klappen en zelfs twee horizontale bliksems![]()
Niceeeeee
Die bui had ik hier eerder ook!!!!quote:
Ik zit een flink stuk westelijker :p En zó breed was die lijn niet..quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef -Carioca- het volgende:
[..]
Ik dacht al... Hoe kan jij nou zon zien?? Hier in Rotterdam nu nog donker met heel veel regen en wind, maar in het westen is al een heel scherpe achterkant van de bewolking te zien waar de zon zo te zien al schijnt, mooi gezicht![]()
Vaag hoor. Ik zat in Rijswijk, toch om de hoek en heb echt een wolkbreuk over me heen gehad.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:21 schreef kepler het volgende:
die buienlijn heeft Delft uiteindelijk toch gemist
Geen regen gevallen hier, alleen maar beetje donker geweest
Jah en ik wou zo nog wel even naar de kapper... Toch maar even wachten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=.buienradar.nl%2fh.aspx&jaar=-3&soort=loop1uur
Tering, wat gaat daar nog op ons af komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |