Als die nicht de telefoon had opgenomen haddden ze wellicht wel hem eruit gegooidquote:Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt misschien wel, maar dan moeten ze ook niet zeggen dat dit de hardste BB ooit is.
Ja, maar Rik ziet er mannelijk uit voor een vrouw.quote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Is dit nou dat wijf dat steeds bij de Wereld Draait Door te zien was?
Ja idd ik wilde nog nooit zo graag belazerd wordenquote:Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef Coos het volgende:
Laat BB aub de kluit belazeren en Sabrina als winnaar aanwijzen!![]()
en bij jensen. Kan ook haar zus geweest zijnquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Is dit nou dat wijf dat steeds bij de Wereld Draait Door te zien was?
Ze dansen wel leuk onder de douchequote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en bij jensen. Kan ook haar zus geweest zijn
Zegquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Wie stemmen er in godsnaam allemaal op Jeroen. Tienermeisjes?
Hij zal zich niet begrepen voelen. Weet je nog?quote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Day het volgende:
Geloof me dat Rik baalt als een vette stekker!
Lef wordt beloondquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Isabeau het volgende:
Wie stemmen er in godsnaam allemaal op Jeroen. Tienermeisjes?
Wel typerend voor de andere 100 dagenquote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef __Saviour__ het volgende:
maar echt spannend wil het niet worden
Ben jij een tienermeisje?quote:
dat kunnen ze niet maken in dat kwartiertjequote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef MissJ het volgende:
Wedden dat Sab ineens wint?
Ok, hoeveel ?quote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef MissJ het volgende:
Wedden dat Sab ineens wint?
Ik zeg, geef Sa nog 10.000 EUR, dan hoeft ze niet bij de voedselbank langsquote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef NorthernStar het volgende:
Straks moet Saar met helemaal niks naar huis.
Zelfs de broetjes hebben nog 5 mile samen.
Hoe vet is dah?
ik zeg Jeroen voor ¤10.000quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef Scope het volgende:
Ik moet poepen.
Je hebt het wel heel knap verborgen gehoudenquote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
Ja. Ik heb je al die tijd bedrogen
Met mijn voorbinddildo
ja, die waren ook niet bepaald spannend. Ik volgde ook alleen nog maar de liveshows, de dagelijkse al lang niet meer.quote:Op maandag 27 november 2006 21:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel typerend voor de andere 100 dagen
Geld is het enige dat teltquote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Straks de hoogtepunten van Jeroen....
eh. welke ?
Dat slaan ze gewoon even over in de feestvreugdequote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
eh. welke ?
60/40 zo ver in de uitzending vind ik wel knap hoor. Er zijn nu echt wel een behoorlijke dosis SMS'jes binnen al. Dus juist in absolute aantallen zit Jeroen wel snor.quote:Op maandag 27 november 2006 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt het wel heel knap verborgen gehouden
Zullen er nog mensen bellen??
Als je voor Jeroen bent dan bel je niet want hij staat heel ver voor.
Als je voor Sabine bent dan bel je niet want ze staat te ver achter.
Ja, uh....doe maar.quote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
eh. welke ?
Dat gemanipuleer is toch leuker hequote:Op maandag 27 november 2006 21:45 schreef Scope het volgende:
Het hele fukking seizoen geen tussenstanden,,, maar nu wel...
quote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef DJMarcel.nl het volgende:
eh. welke ?
Hij zal geen buitenlucht hebben gezien?quote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef Scope het volgende:
van binnen naar binnen?!
Al haar programma's mislukken. Heerlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
John heeft wel een kat in de zak gekocht toen hij Bridget weghaalde bij BNN.
Een katje met scherpe nagels en een krolse schreeuwstem.quote:Op maandag 27 november 2006 21:49 schreef SunChaser het volgende:
John heeft wel een kat in de zak gekocht toen hij Bridget weghaalde bij BNN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |