Een typische actie van een gefrustreerde Bask!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:39 schreef Jasza het volgende:
Bah wat een vieze tackle.
Wat is hier mis mee? Ik vind 't interessant.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:40 schreef Stpan het volgende:
Als je dit vergelijkt met wat je ooit bij de Nummer 14 op DVD kreeg...........is een documentaire maken toch een kunst.
Inderdaad, maar het blijft een raar fenomeen, dat pluisje.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef MaxPower het volgende:
weinig nieuws, zelfde beelden als elke andere docu.
Zo bedoelde ik het ook, die docu bij de no. 14 was een verzameling van bekende beelden dat van de hak op de tak sprong. Hier waren meer exclusieve beelden te zien en lag de aandacht meer op de persoon en zijn gezin in een heldere structuur.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee? Ik vind 't interessant.
Maradona was in alle opzichten een vedette. Al schoot hij je eigen moeder neer, 1 baltoets later zou je hem alles vergeven ...quote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Hij schoot op journalisten, snoof witte poeder, maakte hands bij zijn goal op het WK-86, heeft meer kinderen bij andere vrouwen dan bij z'n eigen vrouw.
Maar mijn god wat heb ik van hem genoten
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Maar ik vond dit toch een van de mooiere docu's over diego eigenlijk.
Maradona zelf heeft niet gekekenquote:Op woensdag 29 november 2006 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie kwamen aan het woord en wat voor beelden lieten ze zien?
De documentairemakers kwamen voornamelijk aan het woord en de beelden waren al vaker vertoond.quote:Op woensdag 29 november 2006 02:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie kwamen aan het woord en wat voor beelden lieten ze zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |