quote:Op maandag 27 november 2006 21:21 schreef avonne het volgende:
Sabrina
"ik wou eerst geinen en 10 euro vragen.
Maar toen dacht ik aan Roene die zei "Sabrina, denk nou eens na!"
Zie je, zonder Mo komt ze veel verder
quote:
Wat stem jij?quote:Op maandag 27 november 2006 21:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Winst van Jeroen is idd te vergelijken met winst van de SP...
inhoudsloos, nietszeggend, maar om de een of andere reden voor het publiek juist reden om erop te stemmen
quote:Op maandag 27 november 2006 21:21 schreef Lápiz het volgende:
Het zou me niet zoveel moeten boeien, maar deze finale-uitzending stevent linea recta op een gigantische anti-climax af!
Wordt tijd !quote:
Het ging de broertjes, en dan speciaal Tijn, toch niet om t geld?quote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er geen drol van dat ze zo laag hebben ingezet met het bedrag. Zo is er helemaal niets spannends meer aan de finale.
hotline zal wel om geldbedrag van mo haar kluisje gaanquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
De telefoon gaat nog, als Jeroen die opneemt en er gelijk uit ligt? Of is dat heel erg positief gedacht?
Het is leuker als ze zeggen, dit kun je nemen, wie wil? Dan krijg je net als BB2 dat de winnaar vroegtijdig het huis verlaat. Koosquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er geen drol van dat ze zo laag hebben ingezet met het bedrag. Zo is er helemaal niets spannends meer aan de finale.
We weten inmiddels dat dat averachts werkt. Dom volk. Of slim.quote:Op maandag 27 november 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bridget wie moet eruit, het publiek na enige aarzeling massaal Jeroen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |