Zelfs nummers die officieel niet tot hun eigen repertoire behorenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ja ik verwacht dat ze alles spelen
Er is een aftershow, Declan de Barra. Zie http://www.013web.nl/quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Reena het volgende:
Is het niet gewoon vervroegd omdat er iemand NA Damien nog gaat optreden?
Normaal gesproken duur een concert zo ongeveer 90 minuten...maar ja, dat verschilt heel erg per artiest....
Die van 's ochtends, 's middags, 's avonds of 's nachts tijdens werkzaamheden?quote:
In Hamburg speelde Damien tegen de twee uur.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:07 schreef Reena het volgende:
Normaal gesproken duur een concert zo ongeveer 90 minuten...maar ja, dat verschilt heel erg per artiest....
De cd's '9' en 'O' staan er vol meequote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef vencodark het volgende:
Ik zag laatst zijn nummer 9 crimes op tv. Ken heel die kerel niet maar nummer is zo verschrikkelijk gruwelijk mooi! Damn...gelijk gedownload en op ipod gezet. Echt mooi.![]()
![]()
Heeft hij veel van zulke nummers?
Thank you. Was indd. zojuist aan het downloaden geslagen. Is wel beetje té mooi (lees droevig) liedje.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De cd's '9' en 'O' staan er vol mee. Download die laatste maar, om te beginnen.
Alleen maar. Maar dan beter.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:54 schreef vencodark het volgende:
Ik zag laatst zijn nummer 9 crimes op tv. Ken heel die kerel niet maar nummer is zo verschrikkelijk gruwelijk mooi! Damn...gelijk gedownload en op ipod gezet. Echt mooi.![]()
![]()
Heeft hij veel van zulke nummers?
Dat is het punt niet!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:51 schreef MrJones het volgende:
[..]
Zelfs nummers die officieel niet tot hun eigen repertoire behorenHoewel Don't Explain best een heel fijn nummer is.
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie het verband niet tussen Lisa en de aanvangstijd?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik vrees toch vooral dat het concert vervroegt is omdat Lisa niet mee gaat doen en er op deze manier nog een artiest ingepland kan worden.
Ik heb het een periode uit m'n playlist geflikkerd omdat ik écht niets anders meer luisterde en bang was dat ik het grijs zou draaienquote:Op maandag 19 maart 2007 22:02 schreef Q. het volgende:
Inluisteren? Heb je de afgelopen weken dan iets anders geluisterd?
Lisa komt niet, Damien speelt daardoor korter (zie de andere concerten, zij speelde vaak een groot deel van het nagift ook nog) en met een vervroegde starttijd erbij kan er ook nog een andere artiest spelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef MrJones het volgende:
[..]
Wellicht ligt het aan mij, maar ik zie het verband niet tussen Lisa en de aanvangstijd?![]()
Inderdaad, er zit echt geen enkel logisch verband tussen Lisa en de tijdsduur. En wanneer Lisa geen solo tussendoor doet, dan doet Vyv er wel een. In Hamburg mét Lisa en in Milaan zónder speelden ze even lang.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat naprogramma staat al eeuwen op de site van 013 hoor. Dat stamt van voordat Lisa stopte. Daarnaast was de toegift in Keulen I Remember en Woman Like a Man, beide kunnen zonder Lisa uitgevoerd worden.
Als je over de A2 gaat, zou ik op maandag al vast gaan.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:21 schreef Q. het volgende:
Op een dinsdag, als je rond 19:30 in Tilburg wil zijn, hoe laat zou je dan theoretisch moeten vertrekken uit Utrecht?
Klinkt toch niet echt als een heftig conflict.quote:There was a word for Lisa at the end of the show, something along the lines of "I would like to dedicate this evening to lisa, i wish her all the best" (not 100% sure, though).
Mwoh, dat kun je zo interpreteren als je wilt. Ze kan er ook echt mee gestoptquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:57 schreef JH87 het volgende:
Klinkt toch niet echt als een heftig conflict.
I remember kan niet zonder Lisa.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat naprogramma staat al eeuwen op de site van 013 hoor. Dat stamt van voordat Lisa stopte. Daarnaast was de toegift in Keulen I Remember en Woman Like a Man, beide kunnen zonder Lisa uitgevoerd worden.
Goh toevallig...heb ook mijn kaartje verkocht omdat ik ziek ben...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:48 schreef FlyingFox het volgende:
me meissie heeft net gewoon kaartjes van iemand kunnen overkopen omdat er iemand ziek is.
ik besef t nognie helemaal maar ik ben dr vanavond bij !!
damn, met mn scheetje naar damien rice![]()
![]()
Ben jij dat ventje met wie ik zat te praten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:53 schreef justchristian het volgende:
toffee POP!
Niet gespeeld!quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:21 schreef Yozzz het volgende:
Hoe was Amie? Nog steeds mijn all-time-favourite nummer van Damien Rice
Ik heb jou niet gezien.quote:Op woensdag 21 maart 2007 07:52 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zag Q, hij stond pak 'm beet een rij of 4 voor me. Aan de rechterkant.
Hoi Q.
;-)))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |