daar gaat het bij mij ook regelematig niet zo heel goedquote:Op maandag 27 november 2006 21:54 schreef BOKA het volgende:
Mja, ik neem mij eigenlijk altijd voor om niet TE zat te worden, maar meestal is aan het einde van de avond mijn portomonee leeg en heb ik minimaal 1 keer bijgepint.
ze doen net alsof ze groot zijn maar dat zijn ze nietquote:Op maandag 27 november 2006 21:59 schreef BOKA het volgende:
Maar hoezo neem je 2 kleine kinderen mee naar 013? Das toch helemaal niet handig.
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 22:02 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
ze doen net alsof ze groot zijn maar dat zijn ze niet
er moet er toch een de verstandigste zijn ??
quote:
dat hoeft ook helemaal nietquote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef Ereshkigal het volgende:
Zeg gaan jullie nou samen naar tegen mij doen !!!
dat is heus niet aardig hoor !!!
Dat zal een heel stuk lager zijn, zij komen eigenlijk alleen bij Pro-Pain, Discipline en dat soort bands.quote:Op maandag 27 november 2006 22:05 schreef kievit19 het volgende:
ik ben eigenlijk wel beniewd of het skinheadgehalte net zo hoog is volgende week als gisteren
bij agnostic front waren er toen eigenlijk ook best veelquote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat zal een heel stuk lager zijn, zij komen eigenlijk alleen bij Pro-Pain, Discipline en dat soort bands.
Aangezien die nu niet spelen zullen zij er ook wel niet zijn.
ach er is verder toch niemand dus we mogen dat best eventjes doenquote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef BOKA het volgende:
Das ook wel waar, alleen is het nu net een verkapte chat.
Mja, daar gaat mijn stelling.quote:Op maandag 27 november 2006 22:19 schreef kievit19 het volgende:
[..]
bij agnostic front waren er toen eigenlijk ook best veel
was trouwens ook wel vet
voorprogramma vond ik ook supervet (first blood)quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mja, daar gaat mijn stelling.
Het zullen er iig minder zijn dan afgelopen zondag.
Agnostic Front was idd super!
Ja grappig laat ik dat nou ook net denken.quote:Op maandag 27 november 2006 22:17 schreef BOKA het volgende:
Das ook wel waar, alleen is het nu net een verkapte chat.
dan denken we dat allemaalquote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja grappig laat ik dat nou ook net denken.![]()
Playtime is over.quote:Op maandag 27 november 2006 22:21 schreef Ereshkigal het volgende:
[..]
ach er is verder toch niemand dus we mogen dat best eventjes doen
Ontopic dan maar weer.quote:Op maandag 27 november 2006 23:05 schreef nipeng het volgende:
[..]
Ja grappig laat ik dat nou ook net denken.![]()
backfire is idd wel heel erg vet, heb ze alleen nog nooit live gezienquote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef BOKA het volgende:
[..]
Playtime is over.
[..]
Ontopic dan maar weer.
Ik vraag me serieus af waarom Backfire zo weinig op deze festivals speelt, de laatste keer was volgens mij in 2002 en toen was het echt heel erg vet.
Die hebben een Centraal Topic.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:14 schreef kievit19 het volgende:
verder helemaal geen hardcore fans??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |