Tja, degene die een plaatje heeft staan, opent het nieuwe topic. Het is zo simpel.quote:
Dank je, wyccie. Degene die de laatste post heeft, opent een nieuw topic.quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef wyccie het volgende:
Dat is helemaal niet waar.
Dat is ook het enige verschil.... maar goed het zou een argument kunnen zijn om in die andere door te gaanquote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef pyl het volgende:
Dat zou best eens kunnen, peaceman, maar dat was niet # 623.
Nee, "frivole EO'ers" hebben we zelfs al twee keer gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef peaceman het volgende:
Dat is ook het enige verschil.... maar goed het zou een argument kunnen zijn om in die andere door te gaan
3 maal is scheepsrechtquote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, "frivole EO'ers" hebben we zelfs al twee keer gehad.![]()
Meneer was een dissident. Zo heette dat, toentertijd.quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Tokay het volgende:
Maarre, wat had die Bulgaar in Londen te zoeken dan?
Wel.quote:Ik peins me suf over dat 'on topic'.
Was er nou wel of geen vergiftiging in het spel?
Even tussendoor, Diaan: is andersom niet handiger?quote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Even![]()
tussen het was opvouwen en strijken door.
Dat weet ik zo niet, maar van deze weet ik het wel:quote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam!
Het is eigenlijk was opvouwen, te strijken was strijken en dan de gestreken was opvouwen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Even tussendoor, Diaan: is andersom niet handiger?
Heb de naam geloof ik wel eens gehoord, maar zeker weet ik het niet. Het kan ook best dat ik ze verwar met een andere bandquote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef pyl het volgende:
Dat bandje is een Schots punkgroepje, dat een nummer had over de belevenissen van meneer tijdens zijn laatste uren.
Het is een volstrekt onbekend bandje (Fingerprintz) en dus een hint van niks. Maar goed.
![]()
De naam van meneer is niet nodig, maar dan toch ten minste het moordwapen ....quote:De Bulgaarse dissident en radio-omroeper stierf op 11 september 1978 in Londen plotseling aan een raadselachtige ziekte. Niemand kon vinden wat hem markeerde, totdat een van zijn collega's zich herinnerde dat de Bulgaar hem had verteld dat iemand hem vier dagen eerder, toen hij bij Waterloo Bridge op de bus zat te wachten, met eenin het been had geprikt. Tijdens het onderzoek dat daarop volgde, vond men in zijn been een minuscuul, met gif gevuld kogeltje, dat hoogstwaarschijnlijk was afgeschoten met een ingenieus geprepareerd
. De dader werd nooit gevonden.
Achter het IJzeren Gordijn was het één pot nat, nietwaar wyccie?quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef wyccie het volgende:
Vaclav Havel.
Yep, de fameuze paraplumoord op Georgi Markovquote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Tokay het volgende:
Paraplu?
Dat komt door die hint van niks.quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
Maar wyccie toch!
Wow, wat een verhaal. Kan zo verfilmd worden.quote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef pyl het volgende:
Yep, de fameuze paraplumoord op Georgi Markov
Ja, klopt!quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef pyl het volgende:
Die lijkt op een Vlaamse globetrotter.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:11 schreef pyl het volgende:
Ik graaf en ik graaf ... is het een Lieve?
Ja, ja, ik was al zover.quote:Op maandag 27 november 2006 21:25 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
En haar achternaam is een jongensnaam.
Hahaha! O leuk, jeugdherinneringen!quote:
Eitje voor jou, natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 21:25 schreef wyccie het volgende:
Joris.
Slagroom met warme chocolademelk.
Jorisquote:
... uit het Oostblok.quote:Op maandag 27 november 2006 21:33 schreef Tokay het volgende:
de meneer rechts is .........
Nee, ik vond mezelf een beetje te belerend.quote:Op maandag 27 november 2006 21:38 schreef wyccie het volgende:
Hee, je was boos op mij!
Doeg Diaan, alvast welterusten!quote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed, dvd van Da Vinci code kijken![]()
slaap lekker voor straks.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:40 schreef fotoloog het volgende:
Vaclav Havel
Prima idee, Diaan. Daar val je zo bij in slaap.quote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed, dvd van Da Vinci code kijken.
Zo saai? Ik heb gisteren 50 minuten gekeken, maar vond het wel leuk... anyway we shall see...quote:Op maandag 27 november 2006 21:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Prima idee, Diaan. Daar val je zo bij in slaap.![]()
Die linker was al geraden, Modus! Frank Zappa, cultureel ambassadeur van Havel (een groot fan van Zappa), kort na De Val van De Muur.quote:
quote:
Pardon?!quote:Op maandag 27 november 2006 21:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, potdorie! Dan ga ik nu even onder de dekens met mijn handjes
Meid, hou op!quote:Op maandag 27 november 2006 21:52 schreef fotoloog het volgende:
Wat een toestanden,dames !
Moet nog ff mijn tampon inbrengen,dan hou ik het ook voor gezien......quote:
Die nieuwe, met de groeven en zijde? Werken die goed?quote:Op maandag 27 november 2006 21:56 schreef fotoloog het volgende:
Moet nog ff mijn tampon inbrengen,dan hou ik het ook voor gezien......
D'r steekt een koordje uit!quote:Op maandag 27 november 2006 21:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die nieuwe, met de groeven en zijde? Werken die goed?
Vac heeft ook vage jaren gekend - ik kan me er niet in verplaatsen, maar ik begrijp het wel. Wijze mensen bekeren zich vaak wat later tot het essentiele.quote:Op maandag 27 november 2006 22:04 schreef pyl het volgende:
Vaclav was behalve Zappafan óók Lou Reedfan, da's waar. Alleen weggelegd voor de echt breed ontwikkelden.![]()
Nee. Ruim honderd jaar later, ander geboorteland, ander "ontdekt" continent.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Z het volgende:
Vespucci?
Ik zet 'm weer in de koelkastquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry al niet meer nodig zie ik....
Snel en goed, Z.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:22 schreef Z het volgende:
Tasman?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:44 schreef Tokay het volgende:
Charlotte Gainsbourg?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:19 schreef dartfanaat het volgende:
Christine Keeler?
* denkt bij die naam spontaan aan het lied "Margootje" van Wim Sonneveld
quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:30 schreef Berkery het volgende:
Da's die D'66 mevrouw die met behulp van veel voorkeursstemmen uit - voornamelijk - de Turkse gemeenschap is verkozen tot kamerlid.
Haar naam ben ik vergeten.
Die ja.......quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:42 schreef Tokay het volgende:
Wááát?Christine Keeler?
Die van de Profumo-affaire? Die op dat befaamde stoeltje?
Die dame heb ik zelf nota bene ooit geplaatst.![]()
En ik zàg het niet....![]()
![]()
![]()
Doe maar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:48 schreef Z het volgende:
Mag ik al een troost-plaatje voor Gellius plaatsen?
Jawel, jawel, maar hij ziet al altijd al uit als een jochie dat zijn laat-ste oor-tje ver-snoept heeft. Of een ka-pot bril-le-tje heeft. Dus is het zie-lig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:49 schreef pyl het volgende:
Bert Bakker is een charlatan die zijn verdiende loon krijgt.![]()
Hij kan veranderen wat hij wil. Na volgende verkiezingen zit D'66 niet meer in de Kamer.......quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:52 schreef Berkery het volgende:
Voor de volgende verkiezingen verandert hij zijn naam in Ba'ert Baq-her
Ik kijk daar alleen altijd even als het niet zo wil vlotten met de stoegang.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:00 schreef pyl het volgende:
Ik weet niet of jullie weleens een blikje werpen in het POL-subforum, maar vast staat dat wij ons hier in RJPvD inzake het politieke commentaar op een veel hoger niveau begeven.![]()
Nu is dat niet zo heel moeilijk. Maar toch.
quote:
Ik ben gestopt met het blikje werpen aldaar. Vreselijk sub-forum.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:00 schreef pyl het volgende:
Ik weet niet of jullie weleens een blikje werpen in het POL-subforum, maar vast staat dat wij ons hier in RJPvD inzake het politieke commentaar op een veel hoger niveau begeven.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:03 schreef pyl het volgende:
Jeuh, Z. Je weet ze wel te vinden, de stoute meisjes. Indie?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik kijk daar alleen altijd even als het niet zo wil vlotten met de stoegang.
[..]![]()
![]()
.
Neu, dit had haar dochter kunnen zijn. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:07 schreef Tokay het volgende:
Charlotte Gainsbourg?
Ik ben daar eens gaan kijken. Maar hoezeer Politiek me ook interesseert, daar posten en meediscussieren doe ik niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:00 schreef pyl het volgende:
Er is daar nauwlijks sprake van discussie. Dat ergert me het meest.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:10 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik ben daar eens gaan kijken. Maar hoezeer Politiek me ook interesseert, daar posten en meediscussieren doe ik niet.
Heb je ook gelijk in. We zijn het in ieder geval met elkaar en met Pyl eensquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:12 schreef Z het volgende:
[..]
Er is daar nauwlijks sprake van discussie. Dat ergert me het meest.
Diaan!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwen Pyl
Hmm te snel getypt, ik bedoel natuurlijk trouwens. Wel scherp van je Pyl. ik "wacht" nog op aanzoek van Peacemanquote:
Sommige mensen beweren van welquote:
Vertel mij wat.quote:
Heb je het nu ineens weer over de Da Vinci Code?quote:Maar wat vond jij er niet goed aan eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef pyl het volgende:
[..]
Vertel mij wat.![]()
[..]
Heb je het nu ineens weer over de Da Vinci Code?
Okay duidelijk.quote:Welnu, dat boek zal ik nooit lezen: geschiedenis heeft voor mij geen opgeklopte complotten nodig om spannend te zijn - sprak hij serieus. En die film? Ik ging er op speciaal verzoek naar toe, maar ik heb me stierlijk verveeld. ZelfsAmélie
viel tegen.
Wat een gedrocht, dat plot.
Oeh, die raakte indertijd een gevoelig snaartje, hè?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:18 schreef Tokay het volgende:
Ach, pyl heeft gewoon wat last van geldingsdrang. Laat hem nou maar.
Grrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef pyl het volgende:
Oeh, die raakte indertijd een gevoelig snaartje, hè?![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
Nou jongens geen ruzie maken.....
Ja, die middelste dus. Charlotje Gainsbourg.quote:
Ja, goed natuurlijk. Dat Tokay dat niet ziet, hè. Begrijp jij dat nou?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:30 schreef Z het volgende:
Fam. Gainsbourg.
Ach Diaan, 't is lief van je hoor, maar ik weet inmiddels al niet beter.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Nu geef ik je groot gelijk hoor.... Pyl houdt niet op![]()
Dat had ze inderdaad prima kunnen beredeneren. Zou het iets met ruimtelijk inzicht te maken hebben?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, goed natuurlijk. Dat Tokay dat niet ziet, hè. Begrijp jij dat nou?
Nee hoor!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:48 schreef Berkery het volgende:
Die hippie is Huub van der Lubbe
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:55 schreef Berkery het volgende:
Zijn broer dan?
Interessante hypothese, Z!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:50 schreef Z het volgende:
Dat had ze inderdaad prima kunnen beredeneren. Zou het iets met gebrek aan ruimtelijk inzicht te maken hebben?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef pyl het volgende:
Interessante hypothese, Z!Maar ik onthoud me - wijselijk - van commentaar, aangezien ik het hier volledig verbruid schijn te hebben bij deze en gene van het zwakke geslacht.
![]()
quote:Afijn, het is Rogier van Otterloo, natuurlijk. Ik zie zoiets wel. Kwestie van inzicht en zo, al dan niet ruimtelijk van aard.![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Interessante hypothese, Z!Maar ik onthoud me - wijselijk - van commentaar, aangezien ik het hier volledig verbruid schijn te hebben bij deze en gene van het zwakke geslacht.
![]()
Womnie? Ik ga zo naar huis, en dan moeten jullie nog een uur of vier wachten voor ik terugkomquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Ik weet het. Maar ik ga het niet zeggen, natuurlijk.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef Tokay het volgende:
Julie Christie?
Wel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef pyl het volgende:
Ik weet het. Maar ik ga het niet zeggen, natuurlijk.
Mevrouw is hier al een aantal malen gepasseerd, zij het niet met deze foto. Vandaar.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:54 schreef Berkery het volgende:
Womnie? Ik ga zo naar huis, en dan moeten jullie nog een uur of vier wachten voor ik terugkom![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:02 schreef Tokay het volgende:
Dan doe ik nog wel een poging: Sharon Tate?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:02 schreef Tokay het volgende:
Dan doe ik nog wel een poging: Sharon Tate?
Dank je. Die kennen we inderdaad ook al.quote:
Tssssssssssssssk........quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef Tokay het volgende:
Is dat weer je CDA-mevrouwtje? Mevrouw van Leeuwen?
Zeer goed, Gellius.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:37 schreef Gellius het volgende:
Dat is oud-minister Elizabeth Schmitz. (PvdA)
Tuurlijk, hou elkaar maar weer de hand boven het hoofd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:39 schreef pyl het volgende:
Geen minister maar staatssecretaris, overigens.Maar daarover doen we natuurlijk niet moeilijk.
Leuke actrice van mij?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:43 schreef Tokay het volgende:
Mag ik toch nog even de naam van die leuke actrice van je, pyl?![]()
Ach ja. De tijd maakt alles altijd een beetje mooier dan het was, hè? Ik verlang overigens nog dikwijls terug naar Paars.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:39 schreef pyl het volgende:
Geen minister maar staatssecretaris, overigens.Maar daarover doen we natuurlijk niet moeilijk. Keurig geraden hoor.
Ja pyl, jouw leuke actrice.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:51 schreef pyl het volgende:
Tssssssssk.... alsof ik Ashley Judd ooit zou vergeten.
Het boek is best spannend en goed. Wel is het anders als je het puur met historische ogen zit te lezen. Dat moet je ook niet doen lijkt me. Doet toch ook niemand met Grisham?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef pyl het volgende:
Welnu, dat boek zal ik nooit lezen: geschiedenis heeft voor mij geen opgeklopte complotten nodig om spannend te zijn - sprak hij serieus. En die film? Ik ging er op speciaal verzoek naar toe, maar ik heb me stierlijk verveeld. ZelfsAmélie
viel tegen.
Wat een gedrocht, dat plot.
Zoals ik al zei: ik heb dat boek helemaal niet gelezen, peace, laat staan "met historische ogen".quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:26 schreef peaceman het volgende:
Wel is het anders als je het puur met historische ogen zit te lezen. Dat moet je ook niet doen lijkt me.
quote:
Dat begreep ik wel, maar je voegde wel dit er aan toe: "geschiedenis heeft voor mij geen opgeklopte complotten nodig om spannend te zijn"quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik heb dat boek helemaal niet gelezen, peace, laat staan "met historische ogen".
In dat geval was mijn opmerking niet zo gekquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:40 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, peace, ik bedoelde gewoon wat ik schreef.
Neuh, die Monica van mij is Ashley Judd.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef Berkery het volgende:
Moeten we die Monica van jou ook nog raden?
Hmmmmmmmmm ..... je meent het nog ook, hè?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
In dat geval was mijn opmerking niet zo gek
Ah...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Neuh, die Monica van mij is Ashley Judd.
Die van Sugar Me?quote:
Ja, die. Lynsey de Paul is het trouwens.quote:
O.quote:Nee.
Boedeborben, Bebbius. Beb be berbouden?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:01 schreef Gellius het volgende:
Boedeborben.
Goede binnenkomer Diaan!quote:
Ba. Bijnquote:Op woensdag 29 november 2006 09:02 schreef Tokay het volgende:
[..]
Boedeborben, Bebbius. Beb be berbouden?
Ik was dan ook al sinds half 6 oid wakkerquote:
Ib boet beboon berken hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef pyl het volgende:
Arme Bebbius! Wel fijn de tijd om wat te lezen, natuurlijk.![]()
Da's John Thaw, inspector Morse, lijkt me.
Mij ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef pyl het volgende:
Da's John Thaw, inspector Morse, lijkt me.
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef pyl het volgende:
Da's een held van Tong!
Da's een vrij recente foto, misschien dat ie tegenwoordig ook wel eens water drinkt?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:43 schreef Tokay het volgende:
Goh, op die 'blauwe' foto ziet-ie er redelijk gezond uit, daarom twijfelde ik...
Vervelend is dat hè?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef pyl het volgende:
Tja, da's een bekende foto, maar van wie ook alweer?![]()
Frans laat-negentiende-eeuws schilder?
Juist! Mooi hè?quote:
Woehaaaa! Helemaal goed!quote:Op woensdag 29 november 2006 10:36 schreef pyl het volgende:
Ehm ... is dat niet onze NOS-Journaal correspondente te Rome (tijdelijk te Istanbul)?
Gokje op haar naam: mevrouw Vrede, of zoiets?
Yepquote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef pyl het volgende:
Heertje Hoekstra.
Ja!quote:Op woensdag 29 november 2006 11:12 schreef pyl het volgende:
Heertje Toxopeus.
Kon het niet laten om nu Heertje te doen.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:19 schreef pyl het volgende:
Heertje Heertje.
Was dat niet die heerlijk ijdele man, die tijdens kabinetsformaties steevast werd "genoemd"?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:21 schreef Berkery het volgende:
Van Kooten en de Bie hadden een Prof. dr. ir. 't Mannetje.
Nee, dat was Prof. dr. ir. Akkermans. Prof. 't Mannetje ken ik eigenlijk alleen van de Bescheurkalender, en deed allerlei interessante onderzoeken, zoals onderzoeken hoeveel procent van de ondervraagden nog nooit eerder is ondervraagd.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Was dat niet die heerlijk ijdele man, die tijdens kabinetsformaties steevast werd "genoemd"?
Ze zingt ja, maar niet het Nederlandse levenslied.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
Die mevrouw ziet er erg fout uit. Is ze zangeres van het Nederlandse levenslied?
Wehehe. Nee.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:42 schreef pyl het volgende:
Het Engelstalige levenslied?
Jahaahaaa, da's goed!quote:
quote:
Het is een man, Diaan. Of een Man, dan wel een Mann, maar hoe dan ook een man.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik had haar niet eens herkend...
Ik ga mee met pyl.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:02 schreef pyl het volgende:
Man Ray?
Ik ga mee met Tokay.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ga mee met pyl.
Alvast een gokje op het volgende plaatje: Manfred Mann.
Misschien, het zou kunnen, lang geleden.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:18 schreef Tokay het volgende:
Die mensjes heb je al eens eerder geplaatst, hè pyl?
Onder die rare hoed van meneer zat anders een grote Duitse geest.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef Berkery het volgende:
Ze doen me denken aan Mr. and Mrs. Brainsample uit een sketch van Monty Python.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |