Tja, degene die een plaatje heeft staan, opent het nieuwe topic. Het is zo simpel.quote:
Dank je, wyccie. Degene die de laatste post heeft, opent een nieuw topic.quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef wyccie het volgende:
Dat is helemaal niet waar.
Dat is ook het enige verschil.... maar goed het zou een argument kunnen zijn om in die andere door te gaanquote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef pyl het volgende:
Dat zou best eens kunnen, peaceman, maar dat was niet # 623.
Nee, "frivole EO'ers" hebben we zelfs al twee keer gehad.quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef peaceman het volgende:
Dat is ook het enige verschil.... maar goed het zou een argument kunnen zijn om in die andere door te gaan
3 maal is scheepsrechtquote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, "frivole EO'ers" hebben we zelfs al twee keer gehad.![]()
Meneer was een dissident. Zo heette dat, toentertijd.quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Tokay het volgende:
Maarre, wat had die Bulgaar in Londen te zoeken dan?
Wel.quote:Ik peins me suf over dat 'on topic'.
Was er nou wel of geen vergiftiging in het spel?
Even tussendoor, Diaan: is andersom niet handiger?quote:Op maandag 27 november 2006 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Even![]()
tussen het was opvouwen en strijken door.
Dat weet ik zo niet, maar van deze weet ik het wel:quote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam!
Het is eigenlijk was opvouwen, te strijken was strijken en dan de gestreken was opvouwen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Even tussendoor, Diaan: is andersom niet handiger?
Heb de naam geloof ik wel eens gehoord, maar zeker weet ik het niet. Het kan ook best dat ik ze verwar met een andere bandquote:Op maandag 27 november 2006 20:36 schreef pyl het volgende:
Dat bandje is een Schots punkgroepje, dat een nummer had over de belevenissen van meneer tijdens zijn laatste uren.
Het is een volstrekt onbekend bandje (Fingerprintz) en dus een hint van niks. Maar goed.
![]()
De naam van meneer is niet nodig, maar dan toch ten minste het moordwapen ....quote:De Bulgaarse dissident en radio-omroeper stierf op 11 september 1978 in Londen plotseling aan een raadselachtige ziekte. Niemand kon vinden wat hem markeerde, totdat een van zijn collega's zich herinnerde dat de Bulgaar hem had verteld dat iemand hem vier dagen eerder, toen hij bij Waterloo Bridge op de bus zat te wachten, met eenin het been had geprikt. Tijdens het onderzoek dat daarop volgde, vond men in zijn been een minuscuul, met gif gevuld kogeltje, dat hoogstwaarschijnlijk was afgeschoten met een ingenieus geprepareerd
. De dader werd nooit gevonden.
Achter het IJzeren Gordijn was het één pot nat, nietwaar wyccie?quote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef wyccie het volgende:
Vaclav Havel.
Yep, de fameuze paraplumoord op Georgi Markovquote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Tokay het volgende:
Paraplu?
Dat komt door die hint van niks.quote:Op maandag 27 november 2006 20:52 schreef Tokay het volgende:
Maar wyccie toch!
Wow, wat een verhaal. Kan zo verfilmd worden.quote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef pyl het volgende:
Yep, de fameuze paraplumoord op Georgi Markov
Ja, klopt!quote:Op maandag 27 november 2006 21:07 schreef pyl het volgende:
Die lijkt op een Vlaamse globetrotter.
quote:Op maandag 27 november 2006 21:11 schreef pyl het volgende:
Ik graaf en ik graaf ... is het een Lieve?
Ja, ja, ik was al zover.quote:Op maandag 27 november 2006 21:25 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
En haar achternaam is een jongensnaam.
Hahaha! O leuk, jeugdherinneringen!quote:
Eitje voor jou, natuurlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 21:25 schreef wyccie het volgende:
Joris.
Slagroom met warme chocolademelk.
Jorisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |