HEAR HEAR...quote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen mag winnen behalve Jeroen !!!!!!!
Iedereen mag winnen, behalve de broertjesquote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iedereen mag winnen behalve Jeroen !!!!!!!
Eens, als Jeroen EN Sabrina met geld weglopen, ben ik tevredenquote:Op maandag 27 november 2006 20:08 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat hij uitgekocht wordt, nee ik zeg het verkeerd, hij rekent erop dat ie uitgekocht wordt. Dan liever dat Sa of Jeroen zich uit laten kopen en dat de andere van die twee eerste wordt.
Ja, het wordt tijd dat ie gaat en dat Tijn opneemt en een geldaanbod krijgt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:15 schreef scanman01 het volgende:
Telefoon in beeld, al vrij lang
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Breezah sletjes worden nu opgeroepen te stemmen....
denk dat het ook zo gaat gebeurenquote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat ie gaat en dat Tijn opneemt en een geldaanbod krijgt.
Dag Tijn![]()
Nou, dat willen ze alle vier wel, de helft van de kluisquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
Er krijgen vast wel mensen een aanbod om met de helft van zijn of haar kluisje eruit te stappen en de andere helft door te geven aan een ander.
misschien kan een mod dat ff aanpassen, hij klopt nl. niet meerquote:Op maandag 27 november 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie TT trouwens......
Dat wordt dan leuk... als BB zegt dat maar 1 persoon het magquote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou, dat willen ze alle vier wel, de helft van de kluis
Unaniem beslissen en niet wie het eerst komt die het eerst maalt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt dan leuk... als BB zegt dat maar 1 persoon het mag
daardoor is ie ook niet nerveus meerquote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef marky het volgende:
Rik is niet nerveus maar hij tankt wel de ene na de andere wijn weg.
Die benen stoppen niet met trillen.quote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Bartoli het volgende:
sa: jan smit is er
hahaha die meid is echt hyper de pieper nu
afteltopicquote:Op maandag 27 november 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Nog 5 minuten !!!!!
quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef pullup het volgende:
Bij elke grap van Saar vanaf nu gaat er een nog een sms naar Sabrina van mij
Ok, ook als Jeroen een grap maakt zal ik een SMSje voor hem sturen ( kan ik makkelijk beloven hij heeft er nog geen een gemaakt deze BB)
quote:Op maandag 27 november 2006 20:19 schreef Lady-night het volgende:
jullie moeten even 09090303 bellen zo leuk wat je dan hoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eensquote:Op maandag 27 november 2006 20:23 schreef noucky het volgende:
Zijn jullie ook zo gespannen ? Mijn spaarpot gaat vanavond nog wel leeg :-)
Wat zal ik genieten om de rotkop van Jeroen als blijkt dat hij heeft verloren.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:24 schreef pullup het volgende:
Bij elke grap van Saar vanaf nu gaat er een nog een sms naar Sabrina van mij
Ok, ook als Jeroen een grap maakt zal ik een SMSje voor hem sturen ( kan ik makkelijk beloven hij heeft er nog geen een gemaakt deze BB)
ERFGENAAM! ERFGENAAM !!quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen die wil dat Jeroen niet wint, moet echt op Sabrina stemmen. Alleen Sabrina heeft kans Jeroen te verslaan. Dus alle anti-Jeroeners: BEL VOOR SABRINA
Schei uit!quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef NorthernStar het volgende:
Zo laatste uurtje zijn aangebroken.
Wie vindt het spannend?![]()
![]()
Toppie !!!!!quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef NorthernStar het volgende:
![]()
wat precies?quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef NorthernStar het volgende:
![]()
quote:
Mwoah, Jeroen wint toch.quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef NorthernStar het volgende:
![]()
Ik krijg last van adhd als ik dat geflikker voor mn ogen zie.quote:Op maandag 27 november 2006 20:31 schreef Nostalgist het volgende:
Mooie compilatie
Ze gaf hem ook geen kus!quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef schizolientje het volgende:
wat een ijskonijnen begroeting van Mo
kom jij anders die trap eens af zo'n studio....voor je het weet lig je van de zenuwen onderaan die trapquote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef schizolientje het volgende:
wat een ijskonijnen begroeting van Mo
Jeroen heeft 48%, Sa 26% ofzo.. Rik en Tijn doen al helemaal niet meer meequote:Op maandag 27 november 2006 20:45 schreef gerxan het volgende:
wat zijn de stemmen tot nu toe? ff gemist
dank u...sa loopt wel in... om t spannend te houden ze moet blijven smmsen toch..quote:Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Jeroen heeft 48%, Sa 26% ofzo.. Rik en Tijn doen al helemaal niet meer mee
Ja idd.. maar denk niet dat jeroen zo dom is om dat te doen...quote:Op maandag 27 november 2006 20:51 schreef gerxan het volgende:
[..]
dank u...sa loopt wel in... om t spannend te houden ze moet blijven smmsen toch..
zou n stunt zijn dat Jeroen wordt uitgekocht.. en denkt da sa populairder is...
bb harder dan ooit!!!!
Die laat zich nooit uitkopen idd.quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Ja idd.. maar denk niet dat jeroen zo dom is om dat te doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |