En de hotest ... wat dat is, is me een raadsel, maar okay.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:13 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Dan hier ben ik dan![]()
Heel arrogant en erg... woest
ik denk dat hij een Ho-Test bedoelt. dus soort van test voor je remmen of zo...quote:Op maandag 22 januari 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de hotest ... wat dat is, is me een raadsel, maar okay.
he ain't lyin' !quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?
Ik heb liever een pure, gevoelige vrouw. Een vrouw die je niet wegwuift als je je bestek laat vallen, maar lekker met je meelacht. Een vrouw die zonder make-up de straat op durft. Die zich niet persé hoeft te verschuilen achter allerlei ditjes en datjes ter compensatie van haar onzekerheid. Gewoon, lekker puur.
quote:Op maandag 22 januari 2007 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
ik denk dat hij een Ho-Test bedoelt. dus soort van test voor je remmen of zo...
'ik rem ook voor arrogante vrouwen' misschien?![]()
Mwah, sorry maar aan die foto's in haar fotoboek...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want arrogante vrouwen staan gelijk aan ho's.
Lang haar, zelfverzekerd en gothic uitstraling en ik smeltquote:Op maandag 27 november 2006 19:35 schreef draaijer het volgende:
Wat vinden jullie van mooie, slimme, arrogante vrouwen?
Als ze lang en donker haar hebben + de eigenschappen als omschreven hierboven, dan ben ik verkocht
Ik vind het echt woest aantrekkelijk....![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, das meer zelfverzekerdheid denk ik. Arrogantie is imo een misplaatst gevoel van suprieuriteit inderdaad, zoals eerder gemeld. Zit een flink verschil in. Arrogantie is walgelijk, zelfverzekerde mensen zijn leuk.
Ik ookquote:Op maandag 22 januari 2007 11:44 schreef Metro2005 het volgende:
Vrouwen die zichzelf fantastisch vinden daar heb ik echt altijd ruzie meeIk ga er altijd keihard tegenin
Ja, dat zeggen mannenquote:Op zondag 21 januari 2007 18:06 schreef draaijer het volgende:
Tevens hoor ik bijna iedereen zeggen dat mannen alleen maar mooier worden. Dus zelfs voor mij is er nog een beetje hoop.![]()
zelfverzekerheid is aantrekkelijk inderdaad. Maar hoog van de toren blazende breezersletten heb ik echt niks meequote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ookMaar dat is meer... met totaal misplaatste arrogantie. Er zijn bv mensen met een kutkarakter die zichzelf toch zodanig fantastisch vinden, dat ik het eigenlijk bijna weer knap vind.
Arrogantie zelf vind ik ook niet aantrekkelijk, zelfverzekerdheid weer wel.
Sorry arrogant en ho's zijn heel wat anders hoor!quote:Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want arrogante vrouwen staan gelijk aan ho's.
...of hebben gewoon erg weinig zelfkennis.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:09 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
En trouwens veel vrouwen die arrogant zijn.. zijn vaak het onzekerst
er hangt een vishaakje aan je lip.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Sorry arrogant en ho's zijn heel wat anders hoor!
Maar ja iedereen mag zijn eigen mening hebben
it´s all in the eye of the beholder.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:30 schreef beestjuh het volgende:
[..]
...of hebben gewoon erg weinig zelfkennis.
Het stempeltje arrogant wordt trouwens vrij snel geplaatst. Ik kijk letterlijk op bijna iedereen neer dus zal wel arrogant zijn (maar met 186cm is het zo moeilijk om tegen mensen op te kijken...) en als je op straat iets roept naar mij heb je grote kans dat ik mijn neus in de lucht steek en zo aan je voorbij loop. Maar ben ik dan arrogant, of mankeert het eerder aan degene die mij op zo'n manier iets toeschreeuwt?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:08 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
Sorry arrogant en ho's zijn heel wat anders hoor!
ach ja ik hap graag!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
er hangt een vishaakje aan je lip.![]()
Je mag me noemen hoe je wilt het hotjuh heeft toch een naampie nodigquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
De ho test is geslaagd en nu mag je je een freaky bitch noemen?![]()
Ga jij eens ff snel weer achter het aanrecht staan miep!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:45 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Je mag me noemen hoe je wilt het hotjuh heeft toch een naampie nodig
Het is altijd nog Mevrouw Miep voor jouw he!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:24 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Ga jij eens ff snel weer achter het aanrecht staan miep!
Juist omdat je het probeert lukt het je nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:12 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
[..]
Het is altijd nog Mevrouw Miep voor jouw he!!
Een vrouw die niet perse op haar figuur let omdat dat wel eens "mooier" zou kunnen zijn..quote:Op zondag 21 januari 2007 11:19 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Arrogantie is een enorm zwaktebod. Wat heeft jouw droomvrouw om arrogant te kunnen zijn dan?
Ik heb liever een pure, gevoelige vrouw. Een vrouw die je niet wegwuift als je je bestek laat vallen, maar lekker met je meelacht. Een vrouw die zonder make-up de straat op durft. Die zich niet persé hoeft te verschuilen achter allerlei ditjes en datjes ter compensatie van haar onzekerheid. Gewoon, lekker puur.
Snap zijn stukje ook niet helemaal, arrogant heeft niet veel te maken met "er gewoon leuk/vrouwelijk uit willen zien". Het een kan wel het gevolg zijn van het anderquote:
Ik denk het niet. Ik denk juist dat bepaalde vrouwen arrogantie gebruiken. Ik zie het als een bepaalde ontoegankelijkheid !! Ik vind het prachtig staan bij een dame met stijl.. Heeerlijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:09 schreef Miss_Impulsiefjuh het volgende:
En trouwens veel vrouwen die arrogant zijn.. zijn vaak het onzekerst
Wow, ben jij 1,86 meterquote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:30 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Het stempeltje arrogant wordt trouwens vrij snel geplaatst. Ik kijk letterlijk op bijna iedereen neer dus zal wel arrogant zijn (maar met 186cm is het zo moeilijk om tegen mensen op te kijken...) en als je op straat iets roept naar mij heb je grote kans dat ik mijn neus in de lucht steek en zo aan je voorbij loop. Maar ben ik dan arrogant, of mankeert het eerder aan degene die mij op zo'n manier iets toeschreeuwt?
je doelt op een pot?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:09 schreef Untouchables het volgende:
[..]
Een vrouw die niet perse op haar figuur let omdat dat wel eens "mooier" zou kunnen zijn..
Een vrouw die haar haar lekker kort, lekker makkelijk durft te dragen, omdat ze van binnen al puur vrouw is..
Een vrouw die niet perse in vrouwelijke kleding hoeft rond te lopen, maar net zo goed een tuinbroek aan kan, want ze is zelfverzekerd genoeg van haar vrouwelijkheid..
Zo'n vrouw?![]()
Dat.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Scandalous het volgende:
Arrogantie zelf vind ik ook niet aantrekkelijk, zelfverzekerdheid weer wel.
eens.quote:
He he, eindelijk iemand die het begrijpt.. Edit (verdomme ik kan toch niet mijn mening opdringen) -> zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens.
al moet ik zeggen dat zelfverzekerde mensen vaak worden bestempeld als arrogant.
Dat je 1m86 bent kun je niets aan doen en dan is het natuurlijk absurd, wanneer mensen je arrogant noemen vanwege je lengte. Maar wat roepen mensen soms dan wel eens naar je?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:30 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, vrijwel iedereen accepteert het wanneer iemand zelfverzekerd is. Op de één of andere manier kun je het verschil tussen zelfverzekerd en arrogant merken.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens.
al moet ik zeggen dat zelfverzekerde mensen vaak worden bestempeld als arrogant.
Dat 1,86 meter erg mooi is.. Ik zou niks anders kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Dat je 1m86 bent kun je niets aan doen en dan is het natuurlijk absurd, wanneer mensen je arrogant noemen vanwege je lengte. Maar wat roepen mensen soms dan wel eens naar je?
Is dat dan een reden om je neus op te halen? Ik moet overigens zelf zeggen dat ik een 1m86 voor een vrouw wel echt iets te lang vind. Maximaal 1m80.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat 1,86 meter erg mooi is.. Ik zou niks anders kunnen bedenken
1m86 is vrij extreem voor een vrouw zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:49 schreef Frezer het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er mooi of lelijk is aan een lengte maat,. Extremiteiten buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
Denk het niet, gezien het feit dat er net zoveel kleine mannen bezet zijn als grote mannen. Je moet naar de empirie kijken en niet naar je eigen ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
vrouwen houden van grote mannen
Dat denkt iedereen altijd (vooral vrouwen)... Maar in praktijk blijkt dat nonsens te zijn. Als je iemand kent, ken je iemand. Tot die tijd is het maar een mening.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:40 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kun je het verschil tussen zelfverzekerd en arrogant merken.
Vrouwen houden van relatief grote mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:52 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Denk het niet, gezien het feit dat er net zoveel kleine mannen bezet zijn als grote mannen. Je moet naar de empirie kijken en niet naar je eigen ideaalbeeld.
Truequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
vrouwen houden van grote mannen
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen altijd (vooral vrouwen)... Maar in praktijk blijkt dat nonsens te zijn. Als je iemand kent, ken je iemand. Tot die tijd is het maar een mening.
Dan moet je dat zeggen. Relatief grote mannen is heel wat anders dan grote mannen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Vrouwen houden van relatief grote mannen.
Of denk jij dat de meeste vrouwen geen enkel probleem hebben met een man die kleiner is dan zijzelf?
Een arrogant persoon zal zichzelf vaker vergelijken met anderen, een zelfverzekerd persoon heeft dat niet nodig.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef fraubitch het volgende:
[..]
eens.
Nee? Jij hoeft iemand niet te kennen om een correct beeld te krijgen van zijn/haar karakter?quote:
Van een dame op lengte zijn de verhoudingen meestal mooier en keurig in verhouding.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:49 schreef Frezer het volgende:
Ik snap sowieso niet wat er mooi of lelijk is aan een lengte maat,. Extremiteiten buiten beschouwing gelaten natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |