jaquote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof Yvonne de enigste is die kan bannen op Fok!
Als het erop aankomt ben je nietsquote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof Yvonne de enigste is die kan bannen op Fok!
of moorden ze elkaar uitquote:Op maandag 27 november 2006 19:08 schreef Djarum het volgende:
lekker alle modjes kopen en ze in een hok opsluiten!
misschien krijgen we dan zelfs wel FOK!mod-Baby's!
gheghe.. gaan ze elkaar bannen uit het hokje!quote:
Hij koopt een vrouwquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
Hij koopt een vrouw, en denkt alleen aan de hele nacht baggeren, wat een leven heb je dan.... Zou je r niet keihard neuken de hele n8 door?
dat is wel een goed idee haar opetenquote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
wil je haar mee nemen, of eet je haar hier op?
Vlees blijft niet zo lang goedquote:Op maandag 27 november 2006 19:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat is wel een goed idee haar opeten![]()
de rest geef ik aan de kindertjes in afrika hongerprobleem opgelostquote:
Er op stampen.En dan zegt Iteejer:"Mijn Yvonne,wat doe je?"quote:Op maandag 27 november 2006 19:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
yvonne kopen, en dan?
gelukkig zit yvonne in de studioquote:Op maandag 27 november 2006 19:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er op stampen.En dan zegt Iteejer:"Mijn Yvonne,wat doe je?"
En dan jullie:"Ja,we hebben haar toch gekocht." 1111EINZ!!!111LOLLEROMFG.
Tsja,ik dacht,die foute grap is hier nog niet gemaakt dus zal ik dat maar weer doen.
brechtje mag meekijkenquote:
sinds wanneer heeft dat jou gestopt?quote:Op maandag 27 november 2006 20:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
brechtje mag meekijken![]()
ze is nog minderjarig!
Ik denk niet dat Partij voor de Dieren het hier mee eens isquote:Op maandag 27 november 2006 19:05 schreef postmortum het volgende:
de fok!veiling gaat zo beginnen he en ik dacht als we nu eens allemmal geld bij elkaar legde om Yvonne te kopen dan hebben wij een dag de macht op fok! en kunnen we een keertje lekker baggeren![]()
ik zeg dan ook niet dat ze niet met zichzelf mag spelen als ik yvonne, voor een paar vurig gehuurde uurtjes, bestijg.quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef immortalsean het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft dat jou gestopt?![]()
Wehehehhe, wat voor een leven heb je als je met Yvonne wilt neukenquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
Hij koopt een vrouw, en denkt alleen aan de hele nacht baggeren, wat een leven heb je dan.... Zou je r niet keihard neuken de hele n8 door?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wehehehhe, wat voor een leven heb je als je met Yvonne wilt neuken
Met hoeveel alcohol ga jij deze veldslag tegemoetquote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat een stoot onder de gordel zeg!
quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof Yvonne de enige is die kan bannen op Fok!
ik denk genoegquote:Op maandag 27 november 2006 20:51 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Met hoeveel alcohol ga jij deze veldslag tegemoet?
flikker ik er een bigmac bij en het zooitje is compleet!quote:Op maandag 27 november 2006 20:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik ga mee, en gooi er een pak Van Nelle bij.![]()
we staan nu op shag en een bigmc. gooi er ook wat in. ruim genoeg...quote:Op maandag 27 november 2006 21:50 schreef KansloosForEver het volgende:
wat moet ze opbrengen?
zelfs daar niet, mien jungquote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat een stoot onder de gordel zeg!
Is dat dat ding die Kasta gebruikt heeft toen hij miss.cutie4you lag aan te stampen??quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef Spike1506 het volgende:
Ik bied een gebruikte condoom!
[afbeelding]
mag het niet hopen. lijkt op een 'regular'...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat dat ding die Kasta gebruikt heeft toen hij miss.cutie4you lag aan te stampen??![]()
zou dat lukkenquote:
Waar een wil is is een wegquote:
zeg eens.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef postmortum het volgende:
bod gedaan op yvonne
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |