ik heb het niet meer zo op brabanders na wat 'vriendschappelijke' amateur voetbalwedstrijdjesquote:
Ik ook niet. Maar daar hoefde ik niet voor te voetballenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb het niet meer zo op brabanders na wat 'vriendschappelijke' amateur voetbalwedstrijdjes
Je kunt ook naar de afterparty in de Rechter gaan tot 13:00...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:15 schreef Fugie het volgende:
ik ga naar extrema met oud&nieuwEn dan een hotel boeken waar je om 2 uur smiddags weer uit moet
![]()
en dan is het ook nog eens in eindhoven
jij bent dan ook hermandepermbanquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar daar hoefde ik niet voor te voetballen
ja maar dan moet ik wel zon dope kaartje hebben dat ik naar de after magquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de afterparty in de Rechter gaan tot 13:00...![]()
Als ik eens wist wat ik ging doen met oud en nieuw...![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik wel zon dope kaartje hebben dat ik naar de after magEn dat lag eigelijk ook in de planning ja
moet dan wel ff wat middeltjes scoren anders komt het niet goed
mocht iemand het tegendeel bewijzen:quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Heb vooroordelen tot het tegendeel bewezen is"
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik wel zon dope kaartje hebben dat ik naar de after magEn dat lag eigelijk ook in de planning ja
moet dan wel ff wat middeltjes scoren anders komt het niet goed
Vriend.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
mocht iemand het tegendeel bewijzen:
"uitzonderingen bevestigen de regel"
ik trek het ook wel zonderquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik doe het wel zonder chemische zooi... Heb het zaterdag met mijn van tevoren al gaar zijnde kop nog tot 6 uur uitgehouden in de Doornroosje... Man, wat een vage tent blijft dat toch
Als een roosjequote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
Doornroosje. Daar liggen altijd mensen op de trap te slapen.
Of mensen worden gevingerd in de grote zaal langs de kant...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:48 schreef ijsmeis het volgende:
Doornroosje. Daar liggen altijd mensen op de trap te slapen.
En de drugs liggen er voor het oprapenquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Of mensen worden gevingerd in de grote zaal langs de kant...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En de drugs liggen er voor het oprapen![]()
.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En de drugs liggen er voor het oprapen![]()
.
Nee. Imbecielquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze zo onzorgvuldig met dat spul omspringen zeker
Alsof ik dat niet wistquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee. Imbeciel
Ik had sjoewe net op bezoek
Nee taksiquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet wist![]()
Pilske gevat?
Heb je er echt last van?quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen nuchter persoon te bekennen daarbinnen
Daarom is het ook zo vaag daarquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen nuchter persoon te bekennen daarbinnen
Nee hoor, ik niet... Alleen van een paar zatte hardstylers die daar niet thuis hoorden die ruzie moesten maken met iemand die met ons mee was. Maar toen hij de confrontatie aan wilde gaan (hij ziet er een beetje "nerdy" uit), schrokken ze ineens terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |