Ja, dat ook.quote:Op maandag 27 november 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
Sjaggo
Daar word je nu alleen maar depri van.quote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, en The Doors met The End.....
quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Als Sandra me het huis uit schopt, ga ik de criminaliteit in.
Drachten opent extra luxe cellencomplex
Ik hou het bij de monotone ruis van de computer, zo nu en dan aangevuld met die ietss hogere monotone ruis van de extene harde schijf. Helemaal geen zin in muziek. Vandaag was de radio op mn wekr ook uit, voor het eerst dat ik me daar neit aan kon eergeren, aan dat ie uit was.quote:Op maandag 27 november 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar word je nu alleen maar depri van.
BEAT ON THE BRAT WITH A BASEBALL BATT!
Bij mn spiegelbeeld rukkenquote:Op maandag 27 november 2006 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
Alex je bent melodramatisch, pak een doos tissues en ga even naar jezelf staren in de spiegel, dan hoeft de tv ook niet meer aan.
Als jij dat graag wilt moet je dat vooral doen.quote:Op maandag 27 november 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mn spiegelbeeld rukken [afbeelding]
Neuh, ik kan me leuker dingen voortsellen om bij te rukkenquote:Op maandag 27 november 2006 21:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als jij dat graag wilt moet je dat vooral doen.
Ik heb geen spiegel meer, die brak ik in tien stukken en een uur later maakte m'n vriendin het uit, bijgeloof?
Dat was je alquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben nu officieel de meest kansloze PTAer
Is dat een bash?quote:Op maandag 27 november 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ten minste een hele spiegel, en ik heb wel de ballen gehad om rijles te nemen.
Gelukkig want ik ben echt in vorm vandaagquote:
eenzaamheid onder de gordel daar heb je linker/rechterhand voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |