Graag gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:48 schreef Pupil het volgende:
Ga eerst maar eens een mail schrijven naar de vestiging hiervan in Nederland! Sowiezo bedankt Niek!
Ik ga op de campus wonen. Heb nooit overwogen om daarbuiten te gaan, omdat ik juist dat campus idee wel een keer wil meemaken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:22 schreef Y0shi het volgende:
[..]
Een enkeltje is daarnaast bijna twee keer zo duur als een retour! Dus gewoon open ticket, zou ik zeggen.
Daarnaast, waar ga jij wonen? Op de campus of daarbuiten? Ik had de vraag al eerder gesteld, maar krijg maar geen antwoord en ben toch benieuwd wat andere mensen in de US gaan doen.
Studeren aan de University of Manchester. English & American Studies. Hebben echt veel leukere vakken daar dan aan de UvA, hihi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
gefeliciflapstaart
misschien hebbie het al gezegd, maar wat ga je doen? Studeren?
Ik weet niet op welke studie jij zit, maar op de haagsche hoge school kan je het bij Cross Border Relations proberen, die stages mogelijk maken om de economie in groeilanden te stimuleren, o.a. in Suriname (mijn curaçaose stage is (mede) geinitialiseerd door CBR)quote:Op zondag 3 juni 2007 19:23 schreef runaway het volgende:
Ik wil graag op (ontwikkelings) stage naar zuid-amerika, maar vaak moet je daar heel veel geld voor neerleggen.
Iemand een idee hoe je daar terechtkomt (ticket enzo wil ik natuurlijk wel zelf betalen, maar dan niet ook nog de organisatie en de hele rompslomp)?
om precies te zijn ¤79,97quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:24 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
idd je krijgt ook iets van 80 euro voor je OV kaart
Een semesterquote:Op maandag 25 juni 2007 13:27 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ga je voor 4 jaar naar Amerika of voor 1 jaar/semester?
ik wil in het 4de jaar van mijn studie gaan studeren of in het derde jaar stage lopen in de VS of Australie. Ik heb nu net het eerste jaar afgerond.... kan je mij vertellen hoeveel geld je ongeveer kwijt bent voor een semester studeren? welke studie ga je daar doen?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:18 schreef Avani het volgende:
[..]
Een semesterGa jij zelf ook nog weg?
Italië lijkt me trouwens ook heel erg leuk, maar de taalbarrière vind ik toch te groot. Of zien anderen dat dan weer als een uitdaging?
In augustus zit ik in m'n 3e jaar, dus de vakken die ik daar ga volgen (business) zijn voor m'n keuzevakruimte in de bachelor. Ik ga via ISEP, omdat de universiteit via deze uitwisselingsorganisatie studeren in de VS mogelijk maakt. Voor kamer/eten betaal ik 3000 euro. Iets van 300 euro voor het ISEP programma zelf, omdat zij moeten kijken waar je kan worden geplaatst. Verder betaal je iets van 150 dollar voor de TOEFL toets. Ziektekosten moet je betalen, was bij mij ook iets van 250 euro voor die paar maanden. Visumkosten (weet niet precies hoeveel). En het collegegeld van een normaal collegejaar komt er dan eigenlijk ook bij. Misschien dat ik nog iets ben vergeten...maar dit is het toch wel globaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:58 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ik wil in het 4de jaar van mijn studie gaan studeren of in het derde jaar stage lopen in de VS of Australie. Ik heb nu net het eerste jaar afgerond.... kan je mij vertellen hoeveel geld je ongeveer kwijt bent voor een semester studeren? welke studie ga je daar doen?
Ik ben zelf trouwens ook 3 maanden in spanje geweest met mijn vorige studie (MBO). In het begin vreesde ik ook voor de taalbarriere, maar na 1 maand kon ik al redelijk spaans verstaan. Met gebaren erbij kan je jezelf wel verder helpen in een ander land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |