bedankt voor het snelle antwoord, denk dat dit het dan wel is, ook al is die al oudquote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef sleepflower het volgende:
Natte staart
Natte staart dit is een ziekte die veel bij hamsters voor komen en dan wel bij jonge hamster. De hamsters zullen niet meer eten en zijn sloom wanneer de ziekte zich voortzet zal hij magerder worden en ruwe vacht krijgen ook zal hierbij dunne diaree ontstaan wat hier vooral opvallend aan is zal een natte staart zijn. Wanneer deze verschijnselen er zijn is het niet goed, de hamster kan binnen 48 uur sterven. Ga direct naar de dierenarts wanneer u deze verschijnselen aantreft.
Nou ja, het kan natuurlijk ook wat anders zijn (weet niet of je hamster ook andere symptomen heeft) maar toen ik 'nat' las dacht ik gelijk aan natte staart. Maar goed, zal dus even naar de dierenarts gaan als ik jou was.quote:Op maandag 27 november 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bedankt voor het snelle antwoord, denk dat dit het dan wel is, ook al is die al oud
Was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef nicomart het volgende:
Ik dacht ff dat je een geile hamster had
Omdraaien, is ie nat van boven, dat kan geen kwaad.quote:Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die moet gedekt worden als een dolle !
Natte hamsters!111!111
111!!!!!!
Ontopic: Mijn goudvis is nat van onderen. Wat kan dat zijn ?
geef toe.. jij vond het stiekem ook grappigquote:Op maandag 27 november 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
Heren, serieus reageren of anders gewoon helemaal niet.
Stiekem welquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
geef toe.. jij vond het stiekem ook grappig
Aww...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben geweest, hij had steen in zn urinebuis waarschijnlijk,
en is ingeslapen...
![]()
au!quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben geweest, hij had steen in zn urinebuis waarschijnlijk,
en is ingeslapen...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|