Een Braziliaans en een Argentijns international kan overal aan de slag en die gaat niet naar Feyenoord.quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:03 schreef twi het volgende:
En is er interesse in Love? Er waren geruchten dat Feyenoord interesse had, dat zijn nou niet echt clubs waar Vagner Love op zit te wachten geloof ik. Dan heb je Cavenaghi nog, die er ook niet al te succesvol lijkt te zijn met 12 goals in 50 wedstrijden. En Costinha heeft zijn huidige plek bij Atletico zeker niet aan z'n 1-jarige uitstapje naar Moskou te danken.
Bovendien zie je aan de gevallen Kerzhakov en Tymoschuk hoe 'gemakkelijk' zulke toch aardig vermogende clubs hun succesvolle spelers laten gaan. Even shoppen in Rusland is er zeker niet bij.
Haan wilde geloof ik ook dat Quincy na de winter bleef trainen, misschien kan ie inderdaad dan wel meespelen...quote:Op dinsdag 28 november 2006 04:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Misschien kan je Qwincy na de winterstop wel huren, dan wordt er toch niet gevoetbald
Sneijder, Huntelaar, Ten Cate, Perez, Leonardo en Qwincy in een team
Dat moet wel goed gaan
Hoe verongelijkt kun je reageren????quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:22 schreef denthemen het volgende:
Als het aan Obodai ligt werkt hij zich ook via Koeman zijn achterkant naar binnen:
Anthony Obodai was zondag de uitblinker bij Sparta tegen Ajax. In het Algemeen Dagblad liet hij weten dat deze zege ook een beetje voor Ronald Koeman was. 'Ik heb een goed gevoel over gehouden aan dit duel. Niet alleen voor Sparta, ook voor Ronald Koeman. Waarom? Ik heb niets tegen de spelers van mijn voormalige club Ajax, maar ik gun alleen Ronald Koeman de titel. Die man heeft me altijd op een geweldige manier behandeld. Ik wens hem alleen het allerbeste. En dit resultaat zal hem bij PSV goed doen.'
van Gaalquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Gaat allemaal weer lekker.
Wie gaat er nog meer naar psv? Cruijff?
Inderdaad, zullen die supporters leuk vinden....quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Gaat allemaal weer lekker.
Wie gaat er nog meer naar psv? Cruijff?
Ach, Kluivert accepteren ze ook....quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:19 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Inderdaad, zullen die supporters leuk vinden....
Ach werd gemeld door Derksen gister. Van Geel is ook gecharmeerd van Andy. Ten Cate twijfelt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, Kluivert accepteren ze ook.....
Maar ik spring er net weer in hier, wat is er waar van de geruchten vd Meyde/Maxwell?
Psv steekt in bloedvorm, heeft (toch?) geen geld en gaat toch kopen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ach werd gemeld door Derksen gister. Van Geel is ook gecharmeerd van Andy. Ten Cate twijfelt.
Denk je van niet danquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:11 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe kom je erbij dat Ajax geld heeft?
Voor wat het waard isquote:Edson Braafheid staat in de belangstelling van Ajax. Het contract van de linksback loopt bij FC Utrecht in de zomer af, waardoor hij in de winterstop al mag vertrekken. Ook Feyenoord heeft nog altijd interesse. (Voetbalzone.nl)
Als vervanger voor de vertrekkende Zdenek Grygera worden bij Ajax de namen van Petter Hansson (SC Heerenveen) en Gibril Sankoh (FC Groningen) genoemd. (Voetbalzone.nl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |