Inderdaadquote:Op maandag 4 december 2006 07:49 schreef redunzl het volgende:
Goeiemorgen!
Royal Carlton Gardens met Royal Exhibition Building & Melbourne Museum in Melbourne![]()
ik had gisteren eerlijk gezegd niet zoveel tijd vanwege die man met lange baardquote:Op zondag 3 december 2006 21:14 schreef _jero_ het volgende:
Lukt het niet om hem te vinden of is er nog niemand aan het zoeken geweest?
Ahhquote:Op maandag 4 december 2006 09:48 schreef redunzl het volgende:
[..]
ik had gisteren eerlijk gezegd niet zoveel tijd vanwege die man met lange baard![]()
had ik inderdaad niet zo snel verwachtquote:Op maandag 4 december 2006 09:53 schreef _jero_ het volgende:
[..]
AhhMaar dan heb je hem toch nog erg snel gevonden vandaag.
het is een amfitheater, maar niet in frankrijkquote:Op maandag 4 december 2006 10:49 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
amfitheater orange, frankrijk
Dit beschouwende als het commentaar dat het het goede antwoord is... en om het spel gaande te houden bij deze een nieuwe opgaaf. Weer eens een eiland. Maar hoe heet het?quote:
is goedquote:Op maandag 4 december 2006 11:58 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Neej heb m gevonden.. dit is het amfitheater in Mérida in Spanje
En ik zat in Turkije te zoekenquote:Op maandag 4 december 2006 11:58 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
Neej heb m gevonden.. dit is het amfitheater in Mérida in Spanje
ja idd man, hoe vinden jullie dat zo snel?????? en mag iedereen een foto plaatsen of alleen diegene die een antwoord goed heeft?? want ik weet er nog wel een paar en ben benieuwd of jullie die dan radenquote:Op maandag 4 december 2006 11:01 schreef inkie1010 het volgende:
TvPLeuk topic zeg, alleen ik snap niet hoe jullie alles zo snel kunnen vinden
maar hoe kan je nou op een klein plaatje zien waar je moet zijn man, als ik een wijk laat zien ga je dan ALLE landen af dan ben je lekker lang bezigquote:Op maandag 4 december 2006 12:53 schreef _jero_ het volgende:
Degene die het antwoord goed heeft plaatst de volgende. Tenzij hij/zij vermeld dat hij nu niet kan plaatsen en dat iemand anders dat die keer mag doen
En hoe ze te vinden zijn, tsja.. goed kijken naar de omgeving, stijl van gebouwen etc..
ok ff zoeken want ben vrij tot 14 uur hahaha geef eens een hintjequote:Op maandag 4 december 2006 13:06 schreef _jero_ het volgende:
Als jij dit eiland vindt kun je er een plaatsen
Ik zou het zelf ook nog niet weten. Was al aan het zoeken geweest in de pacific maar nog niet kunnen vinden. En bij dit eiland weet ik ook nog niet precies waar het zou moeten liggen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
ok ff zoeken want ben vrij tot 14 uur hahaha geef eens een hintje
Ik had al de gehele pacific afgezocht. Maar met die aanwijzing kreeg ik wel deze ingeving. Het is alleen nog te vroeg, Sinterklaas is nog niet eens geweestquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
_jero_ +1![]()
Misschien dat mijn aanwijzing nu duidelijker wordt: het is niet Paaseiland.....
he ja nu wel jaquote:Op maandag 4 december 2006 13:35 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
_jero_ +1![]()
Misschien dat mijn aanwijzing nu duidelijker wordt: het is niet Paaseiland.....
niet TE moeilijk zodat IK hem kan raden graag thank youquote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ik had al de gehele pacific afgezocht. Maar met die aanwijzing kreeg ik wel deze ingeving. Het is alleen nog te vroeg, Sinterklaas is nog niet eens geweest
Ga even op zoek naar een nieuwe opgave
Tsja.. zou er dan wel een Sinterklaaseiland zijn???quote:Op maandag 4 december 2006 13:39 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ik had al de gehele pacific afgezocht. Maar met die aanwijzing kreeg ik wel deze ingeving. Het is alleen nog te vroeg, Sinterklaas is nog niet eens geweest
*error*quote:Op maandag 4 december 2006 13:47 schreef Zhivago het volgende:
Taj Mahal, India?
grrrrrrrrrr ga ik net ff iets anders doen, kom ik terug is het al geraden en nu moet ik naar school weer,,, doeiquote:Op maandag 4 december 2006 13:47 schreef Zhivago het volgende:
Taj Mahal, India?
quote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
grrrrrrrrrr ga ik net ff iets anders doen, kom ik terug is het al geraden en nu moet ik naar school weer,,, doei![]()
[afbeelding]
Dit klopt inderdaad. Er zijn nog wel meer erg makkelijke die ik wel een keer kan plaatsenquote:Op maandag 4 december 2006 13:47 schreef Zhivago het volgende:
Taj Mahal, India?
Oeps, excuses. Zal even een andere makkelijke opgave zoeken.quote:Op maandag 4 december 2006 13:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
*error*
*wrong acces level*
*acces level requeird: Beginer*
lijkt me een goed idee, wat zal ik nu plaatsen, makkelijk of moeilijk ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:10 schreef _jero_ het volgende:
Misschien leuk om een keer 1 te plaatsen voor de nieuwelingen? Moet dan wel een keer afgesproken worden zodat ze er zijn
zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 4 december 2006 14:12 schreef Zhivago het volgende:
Misschien een apart topic openen voor beginners, mocht daar behoefte voor zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |