Sjaaltjes (vooral van die dunne doorzichtige dingen) doen me meer denken aan het typetje 'diva' dan 'kakker' eigenlijk.quote:Op maandag 27 november 2006 15:39 schreef ioko het volgende:
Voor vrouwen doen roze sjaaltjes weinig goed, ruiten ook niet.
Is dat zo? Ik vind het wel een kakker hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 15:47 schreef nonzz het volgende:
Dat is geen kakker. Een kakker kan geen stekeltjes, geen oorbellen en geen kruisje om z'n nek hebben. Dat is gewoon een vmbo-er die hockeymeisjes wil neuken.
qua kledingquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind het wel een kakker hoor.
Dat's een kikker. geen kakker.quote:Op maandag 27 november 2006 15:47 schreef fashionboy14 het volgende:
Zelf had ik bedacht: Een enorme hoeveelheid parelkettingen om de nek en sjaaltje, vooral zo als maxima op onderstaande foto.
[afbeelding]
Nou...dat is geen kakker...of is iedere gemankeerde met een polo aan een kakker???quote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind het wel een kakker hoor.
Nee hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 15:56 schreef wonko het volgende:
[..]
Nou...dat is geen kakker...of is iedere gemankeerde met een polo aan een kakker???
Het is inderdaad redelijk kak, maar zelf zou ik dit best tof vinden om tegenaan te kijken. Ik heb dan ook niet zoveel moeite met kak in z'n algemeenheid. Zolang het gedrag er maar niet naar is.quote:Op maandag 27 november 2006 16:05 schreef Lienzz het volgende:
als iemand 3 verschillende soorten polo shirtjes over elkaar aan heeft met de kraagjes omhoog.....urghhh (vroeger deed ik dit ook wel eens, een polo met lange mouwen en een polo shirt over elkaar aantrekken en ook de kraag omhoog...maar dit deed ik omdat anders m,n nek zo kaal leek) nu doe ik dit niet meer nu vind ik het helemaal niet mooi meer.
[afbeelding]
Zelf heb ik laatst een Burberry longsleeve gekocht met op de ellebogen van die patches, ik vond dit wel leuk uitzien, maar de meeste mensen associeren dit ook meteen met kak...wat vinden jullie ervan?
VMBO nicht dus.quote:Op maandag 27 november 2006 16:15 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar hij doet me qua outfit gewoon heel erg denken aan een aantal kakkers uit mijn klas.
Dit is geen kakker, dit is een pauper. Dat is een nogal groot verschil.quote:
*MBO nicht!quote:
Hooligan merkquote:Op maandag 27 november 2006 23:10 schreef Ace1 het volgende:
Burberry
Daar zie je het volk mee lopen dat eerst bikkembergs droeg.
bikkembergs vind ik nou meer een "johny" kledingstijl....quote:Op maandag 27 november 2006 23:10 schreef Ace1 het volgende:
Burberry
Daar zie je het volk mee lopen dat eerst bikkembergs droeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |