flitspaal is ook al gewoon een half uur weg.quote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Le Fils was onlangs op Nederland 2. Die is ook met hem. Had ik graag willen zien maar gemist
Hoiequote:Op maandag 27 november 2006 14:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
flitspaal is ook al gewoon een half uur weg.![]()
Ik moet ook even weg![]()
Dan stél je een vraagquote:Op maandag 27 november 2006 14:57 schreef Stranglem het volgende:
ik wil een vraag!
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 27 november 2006 15:00 schreef sativa het volgende:
wat is het laatste boek van Jeffrey Archer?
zullen we eerst de vraag van Sativa afhandelen?quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef Stranglem het volgende:
ik weet al wat. Dit heb ik vandaag op school gehad:
De [antwoord invullen] is de eerste aftakking van de aorta na het passeren van het diafragma. Deze tak is verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van de maag, lever en milt en gedeeltelijk verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van het duodenum en de pancreas.
Wat moet ingevuld worden bij [antwoord invullen]
Ik zie dat er twee schrijvers zijn met dezelfde naam. Ik bedoelde de amerikaanse Archer.quote:Op maandag 27 november 2006 15:04 schreef Stranglem het volgende:
Cat O Nine Tales?
a. celiaca?quote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef Stranglem het volgende:
ik weet al wat. Dit heb ik vandaag op school gehad:
De [antwoord invullen] is de eerste aftakking van de aorta na het passeren van het diafragma. Deze tak is verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van de maag, lever en milt en gedeeltelijk verantwoordelijk voor de bloedvoorziening van het duodenum en de pancreas.
Wat moet ingevuld worden bij [antwoord invullen]
deze naam verdient t eigenlijk om goed gespeld te worden en voluit geschreven, maar je zit in goede richting.quote:
arteria coeliaka?quote:Op maandag 27 november 2006 15:17 schreef Stranglem het volgende:
[..]
deze naam verdient t eigenlijk om goed gespeld te worden en voluit geschreven, maar je zit in goede richting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |