Ja ik zou heel graag zien dat er een koptelefoon met microfoon in een uit komt. Die zou ik linea recta aanschaffen! (En dan iets beter kwaliteit, want mijn gewone headset begint al gebreken te vertonen...quote:Op maandag 27 november 2006 11:45 schreef angel008 het volgende:
zijn er trouwens ook meer mensen die het vervelend vinden dat de headset alleen voice doet en geen audio ? denk dat sommige mensen toch wel audio ook wilde hebben..
Ik hoor steeds meer slechte verhalen over die support (lange termijnen, zoekgeraakte HDDs, klanten die niet teruggebeld worden, etc)... Vroeger was die toch juist zo goed?quote:Op maandag 27 november 2006 12:17 schreef twi het volgende:
Nouja, morgen maar even naar de Saturn dan.
Die Xbox Support is echt net een muur. Tien tot vijftien werkdagen, we hebben het erg druk meneer. Meer krijg ik er niet uit. Ik zit nu GVD pas op 5 van die 10-15, dus Sinterklaas komt dit jaar een stuk te vroeg
Ik begrijp er ook helemaal niks van eigenlijk.. eerder met de xbox was het perfect geregeld, en in het begin van de 360 ook.. maar nu komen er dit soort spookverhalen, daar word je als consument niet blij van.quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer slechte verhalen over die support (lange termijnen, zoekgeraakte HDDs, klanten die niet teruggebeld worden, etc)... Vroeger was die toch juist zo goed?
optische kabelquote:Op maandag 27 november 2006 13:07 schreef angel008 het volgende:
iemand nog uitleg hoe ik mn 5.1 geluidsetje op mn 360 krijg ? component kabel kopen ofzow ?
Kijk eens naar het merk Mirai...quote:Op maandag 27 november 2006 13:08 schreef angel008 het volgende:
trouwens iemand nog een leuke goedkope hd lcd tv ergens gezien ? laatst bij de mm eentje voor 599 maar was net ff te klein.. wil toch wel op 32'' komen..
of iemand nog een tip voor een mooie reciever ?
Ander topic.quote:Op maandag 27 november 2006 13:08 schreef angel008 het volgende:
trouwens iemand nog een leuke goedkope hd lcd tv ergens gezien ? laatst bij de mm eentje voor 599 maar was net ff te klein.. wil toch wel op 32'' komen..
of iemand nog een tip voor een mooie reciever ?
...Assassin's Creed, Forza 2, BioShock, GTA 4, en nog een stuk of 50quote:Op maandag 27 november 2006 13:26 schreef masterdave het volgende:
Verlanglijst 2007:
misschien viva pinata
misschien mass effect
...
www.telefoongids.nlquote:Op maandag 27 november 2006 13:35 schreef Slasher het volgende:
[..]
Als je toch in de buurt bent, hebben ze nog veel 360 premium op voorraad?
Nee, werkquote:Op maandag 27 november 2006 13:08 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan woon jij vast hier in de buurt bij mij
Waar niet danquote:Op maandag 27 november 2006 13:35 schreef Slasher het volgende:
[..]
Als je toch in de buurt bent, hebben ze nog veel 360 premium op voorraad?
quote:Op maandag 27 november 2006 13:50 schreef Heintje het volgende:
Als iemand mij RS Vegas wil verkopen voor 35 euro moet die mij maar ff mailen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |