Dan nog is het knap lullig als je al met een volle kar boodschappen bij de kassa staatquote:Op maandag 27 november 2006 10:43 schreef SHERMAN het volgende:
Misschien een vuile lezer/pas.
Gewoon even geld pinnen bij de postbank automaat en opgelost.
Gebeurd wel vaker hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 10:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan nog is het knap lullig als je al met een volle kar boodschappen bij de kassa staat
quote:Op maandag 27 november 2006 10:41 schreef gieling het volgende:
Dat is wel vrij matig ja... Kan je niet betalen met creditcard bij de Appie?
Preciesquote:Op maandag 27 november 2006 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gebeurd wel vaker hoor.Voor het personeel geen moeite om de winkelwagen even in een koelcel te zetten als een klant thuis even geld moet halen of bij de bank moet pinnen.
Juist niet, het is lullig voor de mensen die achter je staan.quote:Op maandag 27 november 2006 10:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dan nog is het knap lullig als je al met een volle kar boodschappen bij de kassa staat
Goeie winkel eigenlijk, de AH.quote:Op maandag 27 november 2006 10:48 schreef blrrrt het volgende:
Het probleem is bekend binnen AH. Daarom wordt op dit moment alle PIN-apparatuur vervangen voor moderne apparaten die stukken minder stroringsgevoelig zijn en ook nog is een stuk sneller.
Ja.. alleen zit daar bij ons zelden een briefje onder de 50 euro in..quote:Op maandag 27 november 2006 10:39 schreef SilverBullet het volgende:
Dr staat nu toch ook (vaak) een pinautomaat van de postbank net voorbij de kassa's? Had je daar ff kunnen pinnen.
Ze pakken meteen het probleem aan!quote:
Dan haal je die eruit en betaal je bij de kassa, en krijg je wisselgeld.quote:Op maandag 27 november 2006 11:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. alleen zit daar bij ons zelden een briefje onder de 50 euro in..
Plaats je bericht ook maar even hier:quote:Op maandag 27 november 2006 10:57 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Juist niet, het is lullig voor de mensen die achter je staan.
Zie het als de wraak op alle bejaarden die, of hun pas niet bij hun hadden, of niet wisten hoe het pinnen werkt, of hun pincode plotsklaps vergeten waren.
Geniet ervan, neem je tijd, en probeer, indien mogelijk, het leed te vergroten. Gebruik meerdere passen als duidelijk is dat dit niet helpt (algemene pin storing), beidt pas aan ergens anders te pinnen indien je ziet dat de oplossing nabij is.
![]()
Super winkel.quote:Op maandag 27 november 2006 11:03 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ze pakken meteen het probleem aan!![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 11:04 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Dan haal je die eruit en betaal je bij de kassa, en krijg je wisselgeld.
Chip knip?quote:Op maandag 27 november 2006 11:10 schreef Janetje het volgende:
[..]nee, echt?
Ik had het hier over de kleine dingetjes he.. even een tientje pinnen voor iets zit er niet in..
Ik ook!quote:Op maandag 27 november 2006 11:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Super winkel.
Zou er best willen werken.
quote:Op maandag 27 november 2006 12:22 schreef Trance_X het volgende:
Ik kon dus van de week ook niet pinnen bij de AH en ik had niet genoeg contant zodat ik de voorgebraden kipkluifjes moest achter laten!![]()
Ik ga maar is kijken of ze nog een leuk werkje hebben.quote:
Er schijnen veel nieuwe winkels geopend te worden de komende weken.quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik ga maar is kijken of ze nog een leuk werkje hebben.
Gaat het zo goed met de ah dan?quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Er schijnen veel nieuwe winkels geopend te worden de komende weken.
Ja man. Steeds meer mensen zien in dat AH gewoon de beste supermarkt van Nederland is.quote:
Maar dat is de ah toch al jaren?quote:Op maandag 27 november 2006 12:28 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja man. Steeds meer mensen zien in dat AH gewoon de beste supermarkt van Nederland is.
Ja, maar veel mensen hadden dat nog niet door.quote:
AH verovert de wereld?quote:Op maandag 27 november 2006 12:31 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen hadden dat nog niet door.
Maar nu gelukkig steeds meer mensen wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |