quote:Op maandag 27 november 2006 06:12 schreef attix het volgende:
voor de rest heb ik het gewoon opgegeven na een regel of 10
Dat geldt nu wel voor mij, gevalletje van plotseling woordblind worden.quote:Op maandag 27 november 2006 06:34 schreef Conflict het volgende:
Kleurenblind, moet dat niet woordblind zijn?
Dit is anders een mooi voorbeeld hoe je door onvoldoende aandacht aan het taalgebruik (waaronder spelling) een potentieel leuk stuk kan verpestenquote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef Syd het volgende:
Zielige reacties allemaal, niet alleen in dit topic maar zowat elke topic komen die taal sukkels weer aan met: "ga naar groep 3 terug want je maakt veel typefouten etc" Te TRIEST gewoon
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 27 november 2006 06:34 schreef Conflict het volgende:
Kleurenblind, moet dat niet woordblind zijn?
Wellicht moet je de postgeschiedenis van Tinoz eens doorlezenquote:Op maandag 27 november 2006 15:02 schreef Syd het volgende:
Zielige reacties allemaal, niet alleen in dit topic maar zowat elke topic komen die taal sukkels weer aan met: "ga naar groep 3 terug want je maakt veel typefouten etc" Te TRIEST gewoon
Natuurlijk niet. Tekst is compleet onleesbaar.quote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef Alicey het volgende:
Is er dan niemand die ook inhoudelijk kan reageren?
op een abstracte manier lees ik wel iets in OP, maar ik kom er niet voldoende uit.quote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef Alicey het volgende:
Is er dan niemand die ook inhoudelijk kan reageren?
De OP is ook geplaatst om 4:32 's nachts. Nou, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Tekst is compleet onleesbaar.
Trouwens Nembrionic met deze post maak je jezelf een mooi voorbeeld van iemand die geen rekening houd met iemand anders zijn gevoelens & overtuigd is van zijn gelijk no matter what.quote:Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
Bovendien is Tinoz een beruchte bullshit poster (en ja, dat zeg ik ook al mag ik een poster niet direct aanvallen)
Als je niet inhoudelijk kunt reageren kun je er natuurlijk ook voor kiezen om dan niet te reageren. Het is niet zo dat je verplicht wordt om te reageren of een verplicht quotum moet halen ofzo.quote:Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Tekst is compleet onleesbaar.
Bovendien is Tinoz een beruchte bullshit poster (en ja, dat zeg ik ook al mag ik een poster niet direct aanvallen)
Ik snap je punt hoor. Maar ik heb in een ander topic geprobeerd normale reacties te krijgen van Tinoz en dat lukte voor geen meter. Dat ging net zo in andere topics.quote:Op dinsdag 28 november 2006 03:59 schreef attix het volgende:
[..]
Trouwens Nembrionic met deze post maak je jezelf een mooi voorbeeld van iemand die geen rekening houd met iemand anders zijn gevoelens & overtuigd is van zijn gelijk no matter what.
No hard feelings anders hoor, want een paar jaar terug dacht ik net zoals jou & dit geeft fok zijn karakter zolang je grenzen kent...
quote:Op maandag 27 november 2006 17:29 schreef thabit het volgende:
[..]
De OP is ook geplaatst om 4:32 's nachts. Nou, dan weet je wel hoe laat het is.
wat jij normale reacties vind zijn volgens mij smeekbedes naar jou om nog meer onzinzinnige priet praat te vertellen over waarom iets is zoals jij vind dat het is gevoels matig zie ik je als een leeg persoon en dat vind ik zielig voor jequote:Op donderdag 30 november 2006 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap je punt hoor. Maar ik heb in een ander topic geprobeerd normale reacties te krijgen van Tinoz en dat lukte voor geen meter. Dat ging net zo in andere topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |