Het gebouw is ontworpen door Klaas Drupsteen. Ziet er schitterend uit vind ik. Zag er net een reportage over. Binnen in het gebouw is het net zo mooi. Kleurrijk, ruimtelijk, echt geweldig.quote:Op maandag 27 november 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
Hm, apart gebouw.
Stelt het nog wat voor, of zijn het willekeurig geplaatste vage foto's/watdanook?
Volgens mij kun je er ook dingen bekijken en beluisteren. Dat 't juist hun opzet was om het toegankelijk te maken.quote:Op maandag 27 november 2006 03:31 schreef wonderer het volgende:
Cool. Ik kan er alleen niet uithalen of je daar ook dingen kan bekijken/beluisteren enzo... maar dat zal het punt van zo'n archief wel zijn, dunkt me... heb in ieder geval al veel aan de site gehad. Zou echt wel vet zijn als je daar dingen echt kon bekijken... of beter, als ze het allemaal online zouden gooien, hehehe.
Je bedoelt Jaap Drupsteen. Grafisch ontwerper en ondermeer verantwoordelijk voor de Nederlandse bankbiljetten van 10, 25 100 en 1000 gulden. Klaas is een radio-presentator.quote:Op maandag 27 november 2006 03:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gebouw is ontworpen door Klaas Drupsteen. Ziet er schitterend uit vind ik. Zag er net een reportage over. Binnen in het gebouw is het net zo mooi. Kleurrijk, ruimtelijk, echt geweldig.
Je hebt gelijk, excuses.quote:Op maandag 27 november 2006 08:21 schreef D-FENS het volgende:
[..]
Je bedoelt Jaap Drupsteen. Grafisch ontwerper en ondermeer verantwoordelijk voor de Nederlandse bankbiljetten van 10, 25 100 en 1000 gulden. Klaas is een radio-presentator.
quote:De schatkamer van Beeld en Geluid
Woensdag 29 november 2006
20.30 - 21.25, Nederland 2
Een blik in de schatkamer van Beeld en Geluid, waar enorme hoeveelheden aan schitterende tv-opnamen over actualiteit, amusement, kunst, sport en reclame zijn opgeslagen. Door het archiveren en renoveren van tv- en radioprogramma's en oude bioscoopjournaals heeft Beeld en Geluid als beheerder van het audiovisuele erfgoed van Nederland een duidelijk culturele taak in ons land. Daarvan wordt verslag gedaan.
Het is inderdaad een apart gebouw. Ik heb daar al een paar keer voor mijn werk fragmenten gezocht, tussen de bergen bouwvakkers door... Heel apart gebouw. Iets van 7 verdiepingen hoog, maar ook 6 verdiepingen diep. Dat gat van een aantal verdiepingen diep wordt de Hel van Dante genoemd.quote:Op maandag 27 november 2006 03:22 schreef tong80 het volgende:
Schitterend gebouw met een schitterende schat. Uniek in de wereld. Daar wil ik zo snel mogelijk heen
Ik noem hem 'Rubik'quote:Gebruikers van het Mediapark hebben het gebouw de bijnaam De kleurplaat gegeven.
Bedankt voor de tipquote:
Mwah... die kan je vast wel opzoeken als je er bentquote:Op donderdag 30 november 2006 03:51 schreef tong80 het volgende:
Waarom heb je niet gezegd dat er een uurlange documentaire was gisteren Tong ?
Het is ook best eng, als je van boven die diepte in kijkt.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het is inderdaad een apart gebouw. Ik heb daar al een paar keer voor mijn werk fragmenten gezocht, tussen de bergen bouwvakkers door... Heel apart gebouw. Iets van 7 verdiepingen hoog, maar ook 6 verdiepingen diep. Dat gat van een aantal verdiepingen diep wordt de Hel van Dante genoemd.
Reken maar. Ik ben niet vrij, maar wel op de fiets, dat zal schelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ben blij dat ik vrij ben. Zal wel weer een chaos worden op het Mediapark als Beatrix langs komt.
Hoe heb jij kaartjes besteld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:41 schreef borisz het volgende:
ik ga er heen in de kerstvakantie
Was erg interessant en best leukquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:23 schreef Serendips het volgende:
Over 5 minuten een anderhalf uur durende uitzending over Beeld & Geluid.
volgens mij kan je gewoon daar aan de kassa kaartjes kopen voor 11 euro per stukquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe heb jij kaartjes besteld.
Ik heb zojuist via een mailtje gedaan![]()
Ik ben benieuwd wij willen later gaan in maart of april.
Ja, voor de Experience wel. Het is gewoon een mediamuseum met veel interactie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:21 schreef Bluezz het volgende:
Schop voor mezelf.
Wij willen in Feb., als NL geweest is.
Maar kaartjes? Heb je dat nodig dan?
Moet ik helemaal naar Hilversum toe om kaartjes te kopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:44 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij kan je gewoon daar aan de kassa kaartjes kopen voor 11 euro per stuk
nee gewoon aan de kassa om dan naar binnen te gaanquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar Hilversum toe om kaartjes te kopen.
Op de site stond duidelijk reserveren ?
Waar zie je dat dan staan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet ik helemaal naar Hilversum toe om kaartjes te kopen.
Op de site stond duidelijk reserveren ?
Maar als wij uit Gelderland daar helemaal voor niks gaan dat je bijv niet naar binnen kan omdat het vol isquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef borisz het volgende:
[..]
nee gewoon aan de kassa om dan naar binnen te gaan
wij gaan er dan waarschijnlijk heel erg vroeg heenquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar als wij uit Gelderland daar helemaal voor niks gaan dat je bijv niet naar binnen kan omdat het vol is
zie ik toch niet zitten.![]()
Dat is reserveren voor een arrangement.quote:
Ohquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:33 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dat is reserveren voor een arrangement.
Er staat nergens dat je moet reserveren voor gewoon een bezoek aan de Experience, dan kun je een kaartje aan de kassa kopen.
die twee zaken gaan meestal hand in handquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was erg interessant en best leuk![]()
Begin jij weerquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
die twee zaken gaan meestal hand in hand.
Tot hoe laat is het open eigenlijk ? Want als ik naar huis ga, tussen 5 en 6 ´s middags, is het al best wel doodstil.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:37 schreef SCH het volgende:
Leuk hoor, volgens mij is het er al aardig druk - stonden al wat bussen voor vanmiddag. Alleen het gebouw is het tripje al waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |