Ik denk dat het een goede gewoonte is eigenlijkquote:
Zo irritant mensen die zitten te eten, terwijl ik rookquote:Op maandag 27 november 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb er ook een pesthekel aan. Vork neer, hand gaat DIRECT naar het pakje sigaretten. En dat zit ik verdomme nog te eten
Hoezo nietquote:Op maandag 27 november 2006 03:11 schreef Nembrionic het volgende:
BttD is van z'n padje af....dit slaat nergens op.
Heb je je eigen post gelezen? Je bent tegen roken maar je vind het een goede gewoonte?quote:
Je hebt geen idee hoevaak ik deze *kuch* grap *kuch* heb gehoord. Die was de eerste keer niet leuk. De 1000e keer ook niet. En nu jij hem voor de 1001e keer vertelt al helemaal niet.quote:Op maandag 27 november 2006 03:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zo irritant mensen die zitten te eten, terwijl ik rook
Ik zou zelf nooit rokenquote:Op maandag 27 november 2006 03:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je je eigen post gelezen? Je bent tegen roken maar je vind het een goede gewoonte?
En je weet niet eens waarom
Ben je gestopt met roken of zo dat je zo gespannen doet?quote:Op maandag 27 november 2006 03:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoevaak ik deze *kuch* grap *kuch* heb gehoord. Die was de eerste keer niet leuk. De 1000e keer ook niet. En nu jij hem voor de 1001e keer vertelt al helemaal niet.
Ik heb nooit gerookt. Ik vind het superranzigquote:Op maandag 27 november 2006 03:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ben je gestopt met roken of zo dat je zo gespannen doet?
WTF? Jij bent echt domquote:Op maandag 27 november 2006 03:21 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit roken
Maar ik denk dat het goed is dat zoveel anderen WEL roken. Er zal vast wel een goede reden zijn waarom er zoveel mensen verslingerd zijn aan dat spul?
quote:Op maandag 27 november 2006 03:21 schreef BttD het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit roken
Maar ik denk dat het goed is dat zoveel anderen WEL roken. Er zal vast wel een goede reden zijn waarom er zoveel mensen verslingerd zijn aan dat spul?
quote:Op maandag 27 november 2006 03:29 schreef Nembrionic het volgende:
BttD just got nominated for a Fok Darwin Award
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |