Ik vind het gewoon heel frappant dat ik nu opeens de positieveling uit moet gaan hangen. Eigenlijk tot de wedstrijden tegen beide Sparta's was het allemaal best koek en ei, en tot die tijd wees ik anderen geregeld op het verlies tegen Kopenhagen. Maar "het proces" verliep zo goed, Ten Cate was de meester en kon iedereen temmen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, jij vindt dat van Basten het goed doet, dus eens zullen we het nooit worden denk ik.
LOOOOOOOOOOOLquote:Op maandag 27 november 2006 16:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed idee.
quote:Op maandag 27 november 2006 16:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Goed idee.
Stond je goed..quote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Lang genoeg geweest.
Ik doelde op je verwijzing naar Roda en Twente.quote:
Gellukkig hebben we de fotos nogquote:Op maandag 27 november 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Lang genoeg geweest.
Jij vindt het altijd kutquote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Mag ik je er aan herinneren dat ik het al weken kut vind?
Ja, er zijn altijd van die notiore azijnpissers die zelfs bij een 7-0 overwinning nog kritiek hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 16:47 schreef PyTh het volgende:
Maar wat opzich wel grappig is, is dat er zo denigrerend gedaan werd over de 7-0 overwinning van PSV op Sparta.
Want het was Sparta maar.....
Dat wilde ik dus voorkomenquote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gellukkig hebben we de fotos nog![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
tevergeefs met Rubberen Rob in de buurt, die capt namelijk alles wat ie cappen kanquote:
Dat was vorig jaar toch al bekend van de neuzen?quote:Op maandag 27 november 2006 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gellukkig hebben we de fotos nog![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
Inderdaadquote:Op maandag 27 november 2006 16:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
tevergeefs met Rubberen Rob in de buurt, die capt namelijk alles wat ie cappen kan![]()
Post anders eens de eindstand van dat seizoen.quote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
, over mooie caps gesproken.
[afbeelding]
Ow kut verkeerde topic![]()
Bosschaartquote:Op maandag 27 november 2006 16:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
, over mooie caps gesproken.
[afbeelding]
Ow kut verkeerde topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |