Ik ook niet meer. Psv is gewoon vrijwel niet te stuiten lijkt het wel weer...quote:Op maandag 27 november 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Er is in feite nog altijd niet heel veel aan de hand, buiten een Ajax-winst in Eindhoven moet PSV in de resterende negentien competitiewedstrijden gewoon minimaal vier punten méér verliezen dan Ajax.
Ik zie het zelf echter niet gebeuren.
Tja, maar het verleden wijst uit dat dat niet zovaak gebeurt. Ze zullen ongetwijfeld nog wel punten verliezen, maar Ajax ook natuurlijk..quote:Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Lijkt het. Maar dan ook snel verkeren.
Inderdaad, Ronald Koeman staat aan het roerquote:Op maandag 27 november 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Och, de huidige vorm is extreem goed, maar vermoeidheid, blessures, schorsingen en een vormcrisis kunnen ervoor zorgen dat PSV nog wel punten laat liggen dit seizoen.
Inderdaad. Ik schat de kansen op lager dan 25% dat PSV meer punten verliest dan Ajax. Maar al dat hopeloze gehuil. Los van alles is dit ene verloren potje tegen Sparta het enige wat echt niet door de beugel kan. Sparta Praag uit speelden we vorig jaar met 11 tegen 11 ook gelijk. Nipt. Je bent nog volop in de strijd in de UEFA Cup, en voor afgelopen zondag had je slechts 3 puntjes achter op PSV. Dat zijn er nu 6 en dat is kut. Nu moet er gezocht worden naar een moment waarop dat goed te maken is.quote:Op maandag 27 november 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Och, de huidige vorm is extreem goed, maar vermoeidheid, blessures, schorsingen en een vormcrisis kunnen ervoor zorgen dat PSV nog wel punten laat liggen dit seizoen.
Ik snap sowieso al dat gehemel rond Koeman niet. "Ja hij doet het echt geweldig!". Wat heeft hij tot nu toe ingebracht? Hij snoept overduidelijk van Hiddinks werk.quote:Op maandag 27 november 2006 12:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Inderdaad, Ronald Koeman staat aan het roer
Die begon ook voortvarend bij Ajax
Hij was in Rotterdam en zelfs in Breda al arrogant, kun je nagaanquote:Op maandag 27 november 2006 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel reden tot arrogantie is er niet in Amsterdam lijkt me.
Als dat zo was, dan hadden al Hiddinks opvolgers bij Z-Korea het volgens jouw redenering ook goed moeten doen.quote:Op maandag 27 november 2006 12:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al dat gehemel rond Koeman niet. "Ja hij doet het echt geweldig!". Wat heeft hij tot nu toe ingebracht? Hij snoept overduidelijk van Hiddinks werk.
No way dat ik dit vergeet hoor. We hebben dan nog steeds de koppositie niet denk ik.quote:Op maandag 27 november 2006 12:38 schreef Kang-He het volgende:
Paar jaar terug had PSV ook die salonremise nodig. Destijds stond PSV een punt of 10 voor en kwam Ajax ook nog helemaal terug.
Ik maak me verder niet zoveel zorgen. OK, het is kut dat je nu 6 punten achterligt op PSV. Maar Sparta poets je normaliter met 11 tegen 11 gewoon weg. Volgende week als we van Espanyol en Willem II hebben gewonnen is iedereen dit alweer vergeten.
Haha, toen Sneijder Vlug een duw gaf zag je Vlug lachend weglopen en werd Sneijder in zijn eigen drift van het veld gestuurdquote:Op zondag 26 november 2006 22:26 schreef Nashje het volgende:
Hahah toen Sneijder die Vlug duwde zag je die Vlug inhouden. Sneijder
Je speelt binnen een paar dagen twee keer een wedstrijd lange tijd met 10 man. Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 27 november 2006 12:53 schreef Stpan het volgende:
Even een ontopic reactie. Is het niet het meest zorgelijk dat Ajax met 10 man (wat meestal extra krachten losroept in het team dat met 10 man speelt) bijna ieder persoonlijk duel verloor?
Fysieke moeheid? Mentale moeheid? Of allebei?
En ik ben het gejank zat van iedere Ajacied die nu al hopeloos spreekt over de titel. Gatverdamme wat een kutinstelling is dat.quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef devv05 het volgende:
Eerst niet kwalificeren voor de CL, waardeloos spelen in de UEFA (vooral Praag) en dan in november al naar het kampioenschap kunnen fluiten.. Ajax is al heel lang Ajax niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |