abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 november 2006 @ 10:36:20 #121
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_43922814
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:27 schreef BoNi het volgende:
Babel gaat de problemen zeker niet oplossen.
De machteloosheid op de vleugels vind ik het grootste probleem. Zo staat KJH er alleen voor. En je moet toch ergens een puntje van hoop zoeken?
Overal verstand van.
pi_43922879
Babel is wel degelijk iemand die met zijn acties het verschil kan maken.
Houd van een lijntje.
  maandag 27 november 2006 @ 10:39:17 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43922881
Grootste punt is het vertrouwen weer terug krijgen, en dat kan alleen door te winnen.....

Verliezen van psv ok, maar kansloos van Sparta moet toch een klap zijn. Ook spelers als Stam zullen er moedeloos van worden..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 27 november 2006 @ 10:43:14 #124
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43922961
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:36 schreef macondo het volgende:

[..]

De machteloosheid op de vleugels vind ik het grootste probleem. Zo staat KJH er alleen voor. En je moet toch ergens een puntje van hoop zoeken?
Op dit moment lijkt er mentaal één en ander niet in orde te zijn en dat vind ik vreemd met deze selectie en deze technische staf.
Individueel vind ik het (bijna) allemaal erg goede voetballers, maar bij elkaar is het los zand. De inbreng van Babel, Mitea (die ook gezien werd als lichpuntje, maar na twee invalbeurten inmiddels ook al zijn krediet al verspeeld lijkt te hebben) of Leonardo gaat dat niet structureel oplossen.
Misschien moeten deze spelers ook maar eens gezellig een dagje gaan shoppen in Antwerpen ofzo...
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  maandag 27 november 2006 @ 10:49:55 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43923097
Ik vind het ook vreemd, op het missen van de CL na leek het wel redelijk te gaan lopen, er werd idd wel redelijk gevoetbald.

En opeens is het weg, totaal weg.... Een fenomeen dat psv vrijwel nooit lijkt te overkomen. Dat vind ik ook zo raar...
Get woke, go broke!
pi_43923190
quote:
Op maandag 27 november 2006 09:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Leonardo gaat gelukkig naar de spurs.
bron?
Ajax!!
pi_43923238
Babel er weer bij gaat echt wel schelen hoor.
pi_43923254
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:53 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

bron?
De ego van Leonardo. En hoop.
Houd van een lijntje.
  maandag 27 november 2006 @ 10:56:37 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43923255
Maar zou Ajax in de winterstop weer de knip opentrekken voor spelers?

Op papier zouden deze spelers prima moeten kunnen presteren lijkt me... En dat hebben ze ook gedaan.

We kunnen wel blijven kopen en hopen dat het beter gaat, maar het zit dieper denk ik..
Get woke, go broke!
  maandag 27 november 2006 @ 11:00:07 #130
53851 BoNi
pi_43923343
Misschien was het echt een tijdelijk dip en gaan we vanaf donderdag weer knallen, maar daar is meer voor nodig dan alleen de rentree van Babel.
Schitterend!
  maandag 27 november 2006 @ 11:01:13 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43923379
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:00 schreef BoNi het volgende:
Misschien was het echt een tijdelijk dip en gaan we vanaf donderdag weer knallen, maar daar is meer voor nodig dan alleen de rentree van Babel.
Uiteraard. Ze zullen zelf ook wel in een vertrouwensdip zitten nu vrees ik. Dus het zal vanaf minuut 1 goed moeten lopen....
Get woke, go broke!
pi_43923462
Kijk je bent al wat genuanceerder. Op pagina 1 had Ajax nog terminaal kanker en nu is het een vertrouwensdipje.
Houd van een lijntje.
pi_43923534
Ajax Waarom zeg
  maandag 27 november 2006 @ 11:09:19 #134
53851 BoNi
pi_43923561
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk je bent al wat genuanceerder. Op pagina 1 had Ajax nog terminaal kanker en nu is het een vertrouwensdipje.
Waarschijnlijk zou Sneijder nú ook 'vlegel' of 'snotaap' tegen Bossen/ Vlug gezegd hebben
Schitterend!
  maandag 27 november 2006 @ 11:09:19 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43923562
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Had ook een biertje op gister avond .

Maar opzich zit er nog steeds iets in al is kanker iets te fataal denk ik .

Maar dat Ajax ziek is lijkt me duidelijk.
Get woke, go broke!
pi_43923614
Ach, ADO 2x thuis, Austria Wien thuis en Heracles uit speel je ook schandalig slecht zonder inspiratie, maar win je wel en dan wordt er amper over geklaagd.

PSV kan je gewoon altijd van verliezen, thuis tegen Twente gelijk is ook nog niet eens heel dodelijk, maar de wijze waarop er de laatste twee wedstrijden is gevoetbald en 3 rode kaarten in de laatste 4 wedstrijden oid is natuurlijk te debiel voor woorden.
  maandag 27 november 2006 @ 11:20:13 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43923829
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, ADO 2x thuis, Austria Wien thuis en Heracles uit speel je ook schandalig slecht zonder inspiratie, maar win je wel en dan wordt er amper over geklaagd.

PSV kan je gewoon altijd van verliezen, thuis tegen Twente gelijk is ook nog niet eens heel dodelijk, maar de wijze waarop er de laatste twee wedstrijden is gevoetbald en 3 rode kaarten in de laatste 4 wedstrijden oid is natuurlijk te debiel voor woorden.
het is gewoon al tijden heel slecht, en dat ging nog gepaard met punten in het begin, maar daar was dan ook alles mee gezegd.

Maar psv speelt echt gewoon beter dan Ajax en scoort er lustig op los, en dan nog klagen over hun spel .
Get woke, go broke!
  maandag 27 november 2006 @ 11:21:57 #138
82589 S-Two
barba macacu
pi_43923860
Een hele hoop overdreven en overtrokken reacties maar laten we die maar vooral toeschrijven aan de emotie van gisteren. Dat er nu iets mis is dat is waar, maar met dezelfde groep hebben we dit seizoen ook heel redelijk gespeeld. In het begin van het seizoen zag je wel degelijk verbetering. En nu het even wat minder gaat (okay, het gaat kut), al dat paniekerige gezeik weer. Er moeten in de winterstop weer 10 aankopen komen e.d.. Kom op man, laten we nou eindelijk eens een keer een trainer de kans geven iets op te bouwen, en niet na 4 slechte wedstrijden al weer moord en brand schreeuwen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 27 november 2006 @ 11:23:42 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43923895
"de kans geven iets op te bouwen" Dat hoor ik nou al 10 jaar zo'n beetje.....

Wanneer bouwen ze eens iets af?

in 2 weken van de nummer 1 naar nummer 3 met walgelijk spel dat daarvoor met hangen en wurgen punten opleverde en nu niet is voor mij reden om ontevreden te zijn hoor..
Get woke, go broke!
pi_43923955
K ben benieuwd naar a.s. donderdag..
pi_43923957
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:21 schreef S-Two het volgende:
Een hele hoop overdreven en overtrokken reacties maar laten we die maar vooral toeschrijven aan de emotie van gisteren. Dat er nu iets mis is dat is waar, maar met dezelfde groep hebben we dit seizoen ook heel redelijk gespeeld. In het begin van het seizoen zag je wel degelijk verbetering. En nu het even wat minder gaat (okay, het gaat kut), al dat paniekerige gezeik weer. Er moeten in de winterstop weer 10 aankopen komen e.d.. Kom op man, laten we nou eindelijk eens een keer een trainer de kans geven iets op te bouwen, en niet na 4 slechte wedstrijden al weer moord en brand schreeuwen.
Dat is het probleem - in zoverre ben ik het wel met HW eens. Het zijn niet pas 3 of 4 wedstrijden, het zijn er al veel meer en langer.
pi_43924040
'Arbiter Bossen loog tegenover camera's'
Gepubliceerd op 26-11-06 om 22:26 door Stefan van Rijn

In het Talpa programma De Wedstrijden kwam analist Frits Barend met een opmerkelijk bericht naar buiten. Scheidsrechter Bossen gaf Ajacied Sneijder na slechts dertien minuten een rode kaart, omdat hij de scheidsrechter na het geven van geel uitschold voor Blinde Tyfushond.

Echter werd dit niet gemeld aan Bossen en was het op een andere manier gezegd. In de vroege editie van De Wedstrijden was niet te zien dat Ten Cate en Bossen vlak na het incident een confrontatie hadden waarin Bossen zou hebben gezegd dat er wat aan gedaan moest worden, na het eerdere geval van Kenneth Perez.

Ook in het programma Studio Voetbal wist journalist Hugo Borst te meldden dan de Sparta spelers zelf wisten te melden dat het tegen de speler van Sparta werd gemeld, en niet tegen scheidsrechter Bossen.

Ten Cate vertelde namelijk, net als meerdere spelers, dat Sneijder tegen Bossen: ''Geef die witte tyfushond geel'' meldde. Eerder meldde de arbiter al dat de middenvelder de uitlatingen tegenover de scheidsrechter uitliet.

Ook zei Bossen dat hij na enkele protesten van Ten Cate de trainer pas naar de tribune verwees. Op de beelden was te zien dat Bossen vrijwel direct de trainer naar de tribune verwees met de woorden ''jij blijft in de kleedkamer''.

De KNVB zal het voorval verder onderzoeken, maar dat er een luchtje aan zit, is duidelijk.
  maandag 27 november 2006 @ 11:31:17 #143
82589 S-Two
barba macacu
pi_43924053
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is het probleem - in zoverre ben ik het wel met HW eens. Het zijn niet pas 3 of 4 wedstrijden, het zijn er al veel meer en langer.
Maar wat is dan de oplossing? Maar weer een hele hoop mensen kopen/trainers ontslaan?

edit: Als we iets moeten leren uit de laatste jaren dan is het wel dat dat totaal geen effect heeft.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 27 november 2006 @ 11:33:43 #144
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_43924100
Misschien is de oplossing om 4-4-2 te gaan spelen. De vleugelspelers zijn erg zwak namelijk en het is dan ook mogelijk om met een nummer 10 te spelen elke wedstrijd.
pi_43924231
quote:

[..]

Idd. Allebei de wedstrijden tegen ADO waren ook niet om aan te zien.
  maandag 27 november 2006 @ 11:38:58 #146
53851 BoNi
pi_43924232
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef thewishmaster het volgende:
Misschien is de oplossing om 4-4-2 te gaan spelen. De vleugelspelers zijn erg zwak namelijk en het is dan ook mogelijk om met een nummer 10 te spelen elke wedstrijd.
Want dat liep tegen Sparta Praag ook zo lekker (voor de rode kaart van Emanuelson)?
Ik denk dat de tactiek en speelwijze op dit moment omgooien al helemaal zorgt voor onrust en slecht voetbal.
Schitterend!
  maandag 27 november 2006 @ 11:39:01 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43924233
quote:

[..]

Idd, kijk, f'noord uit van geweldig natuurlijk, maar ook daar zag je al dat ze flink kansen verprutsten, en dat is alleen maar erger geworden, en nu creeren we helemaal geen kansen meer.

Dat moet toch ook met de taktiek te maken hebben lijkt me..

Dan idd maar even geen buitenspelers, die gasten brengen het gewoon niet. En laat KJH nou maar weer eens zijn eigen spelletje spelen. Die jongen is voetballend toch niet goed genoeg om het verschil te maken als hij meevoetbalt en hij scoort totaal niet meer. Ze ziet gewoon dat hij gefrustreerd raakt en dan waarschijnlijk zo weer weg is..
Get woke, go broke!
pi_43924385
Ajax speelt kut.
Feyenoord is waardeloos.
AZ is te licht.
De rest van de Nederlandse competitie is opvulling.
Kortom, PSV wordt weer eens met twee vingers in de neus ( ) kampioen.

overigens vind ik Bossen wel een ongelofelijke sukkel

maandag 27 november 2006 @ 11:50:28 #149
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_43924529
Haha veel plezier met die etter van een Leonardo, die wordt alleen nog maar irritanter en arroganter in Amsterdam
  maandag 27 november 2006 @ 11:55:18 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43924609
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha veel plezier met die etter van een Leonardo, die wordt alleen nog maar irritanter en arroganter in Amsterdam
Zoveel reden tot arrogantie is er niet in Amsterdam lijkt me.
Get woke, go broke!
  maandag 27 november 2006 @ 11:56:39 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43924648
Er is in feite nog altijd niet heel veel aan de hand, buiten een Ajax-winst in Eindhoven moet PSV in de resterende negentien competitiewedstrijden gewoon minimaal vier punten méér verliezen dan Ajax.

Ik zie het zelf echter niet gebeuren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 27 november 2006 @ 11:57:18 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43924664
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:56 schreef M0NTANA het volgende:
Er is in feite nog altijd niet heel veel aan de hand, buiten een Ajax-winst in Eindhoven moet PSV in de resterende negentien competitiewedstrijden gewoon minimaal vier punten méér verliezen dan Ajax.

Ik zie het zelf echter niet gebeuren.
Ik ook niet meer. Psv is gewoon vrijwel niet te stuiten lijkt het wel weer...
Get woke, go broke!
pi_43924724
Lijkt het. Maar dat kan ook snel verkeren.
Houd van een lijntje.
  maandag 27 november 2006 @ 12:00:31 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43924747
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Lijkt het. Maar dan ook snel verkeren.
Tja, maar het verleden wijst uit dat dat niet zovaak gebeurt. Ze zullen ongetwijfeld nog wel punten verliezen, maar Ajax ook natuurlijk..
Get woke, go broke!
pi_43924774
Tegen wie moet psv nu nog verliezen dan in NL ?
Punk !
  maandag 27 november 2006 @ 12:03:01 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43924826
Och, de huidige vorm is extreem goed, maar vermoeidheid, blessures, schorsingen en een vormcrisis kunnen ervoor zorgen dat PSV nog wel punten laat liggen dit seizoen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 27 november 2006 @ 12:04:30 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43924861
Ja, maar ik zie Ajax niet opeens alles winnen vanaf nu...
Get woke, go broke!
pi_43924866
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Och, de huidige vorm is extreem goed, maar vermoeidheid, blessures, schorsingen en een vormcrisis kunnen ervoor zorgen dat PSV nog wel punten laat liggen dit seizoen.
Inderdaad, Ronald Koeman staat aan het roer
Die begon ook voortvarend bij Ajax
pi_43925002
Het enige waar Ajax zich mee bezig moet houden is voetballen en winnen. psv laat heus nog wel wat punten liggen. Er is nog weinig aan de hand, alleen moet de boel nu weer op scherp worden gezet. En snel.
  maandag 27 november 2006 @ 12:10:55 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43925024
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad. Ik schat de kansen op lager dan 25% dat PSV meer punten verliest dan Ajax. Maar al dat hopeloze gehuil. Los van alles is dit ene verloren potje tegen Sparta het enige wat echt niet door de beugel kan. Sparta Praag uit speelden we vorig jaar met 11 tegen 11 ook gelijk. Nipt. Je bent nog volop in de strijd in de UEFA Cup, en voor afgelopen zondag had je slechts 3 puntjes achter op PSV. Dat zijn er nu 6 en dat is kut. Nu moet er gezocht worden naar een moment waarop dat goed te maken is.

Door de huidige vorm en effectiviteit van PSV lijkt dat onmogelijk, maar die houden dat ook geen seizoen vol. Er zijn echt nog wel mogelijkheden dit seizoen in de competitie met 20 wedstrijden voor de boeg. Gemiddeld genomen zijn er een stuk of 8 partijen die door de kampioen niet worden gewonnen. Wij hebben daar 4 van gehad, en we moeten zorgen dat dat niet verder op loopt.

De eerste stap tot het beperken van de schade moest eigenlijk afgelopen weekend gezet worden, maar dat moet nu dan maar tegen Willem II. Een club tegen wie we ironisch gezien de reputatie hebben om een slechte reeks weer eens te doorbreken, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')