Ajax heeft genoeg geld hoorquote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, een ieder die nu nog loopt te klagen over psv het het saaie voetbal, FLIKKER OP!!!
Het gaat om de knikkers en Ajax is op sterven na dood
En die middelvinger, dat was ook tegen zichzelf omdat ie eindelijk scoorde? Daar had Koeman niks mee te maken toch?quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij kan het dan toch nog steeds over de speler hebben in plaats van tegen de scheidsrechter. Denk eens na joh.
Koop dan eens een GOEIE speler....quote:
Je weet toch niet hoe hard die heeft geroepen of stond je ook op het veld?quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet joh. Ik zeg alleen dat geen enkele speler van Sparta gehoord heeft wat Sneijder tegen Bossen heeft gezegd. En het daarom dus zeer vreemd zou vinden als alle, of in ieder geval meerdere spelers van sparta dit zouden gaan rapporteren.
Eigenlijk zouden Ajax en Feijenoord om het kampioenschap moeten strijden samen, met PSV en AZ als outsiders. Helaas is het andersomquote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef HeatWave het volgende:
God gloeiende god verdomme, wat is er met deze club aan de hand?
Blijf maar lekker optimistisch doen hoor, maar Ajax heeft teminaal kanker lijkt het wel......
Ik ben het ZO MOEDERNEUKENEND ZAT ZAT ZAT!!!!!!!!!
Ga lekker naar alkmaar dan. Niemand doet hier optimistisch.quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Blijf maar lekker optimistisch doen hoor, maar Ajax heeft teminaal kanker lijkt het wel......
Voor vandaag was er volgens iedereen nog NIETS aan de hand........quote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga lekker naar alkmaar dan. Niemand doet hier optimistisch.
TR is niet snel, maar Vlug!quote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe hard die heeft geroepen of stond je ook op het veld?
Met of zonder PI .. Ik snap de grap - opmerking niet, dus ik ga er maar serieus op in.quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En die middelvinger, dat was ook tegen zichzelf omdat ie eindelijk scoorde? Daar had Koeman niks mee te maken toch?
Om een kaart vragen is tegenwoordig ook geel en hij had al geel, dus dat was ook rood geweest. Hebben we het niet eens over ziektes.quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij zei tegen de scheids:
Je moet die witte tyfushond geel geven, dus hij zei het tegen de scheids ja maar het ging over die speler![]()
Nou het was volgens mij toch vrij duidelijk te zien op de beelden dat hij het in het voorbij gaan zei tegen de scheids. En niet aan het schreeuwen of roepen was.quote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je weet toch niet hoe hard die heeft geroepen of stond je ook op het veld?
Wat ben je weer heeeeeerlijk dramatisch vanavond.quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Echt, een ieder die nu nog loopt te klagen over psv het het saaie voetbal, FLIKKER OP!!!
3 punten achter op psv. Er was dus genoeg aan de hand. Punten winnen verdomme.quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor vandaag was er volgens iedereen nog NIETS aan de hand........
Ik doelde op het middelvinger-incident van enkele jaren terug, waarin Sneijder (en daarom haalde ik het aan) scoorde en met opgeheven middelvinger naar de bank rende. Naderhand zei hij dat dat niet tegen Koeman maar tegen zichzelf uit blijdschap of weet ik veel was...quote:Op zondag 26 november 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met of zonder PI .. Ik snap de grap - opmerking niet, dus ik ga er maar serieus op in.
Als je zegt, jij moet die witte tyfushond geel geven, hoe kwets of beledig je dan in godsnaam Bossen? Dan beledigt ie toch alleen Vlug?
Leuk voor je, en wie wordt er WEER fluitend kampioen???quote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ben je weer heeeeeerlijk dramatisch vanavond.
Oh, en ik vind PSV zaadodend kutvoetbal spelen![]()
Ga jij eens godverdomme heel snel in eihoven wonen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk voor je, en wie wordt er WEER fluitend kampioen???
Dramatisch voetbal, en elke week weerk 3 punten. nou nou nou , wat een drama..
WAKE THE FUCK UP!!!!!
quote:Op zondag 26 november 2006 23:25 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt gelijk dat het om de knikkers gaat enzo....maar PSV en saai voetbal? Heb je de wedstrijd gisteren gezien?quote:Op zondag 26 november 2006 23:28 schreef HeatWave het volgende:
Mentaliteit van niks, hij juichde niet eens toen de Graaf scoorde terwijl hij notabene de assist gaf.quote:Op zondag 26 november 2006 23:37 schreef HPayne het volgende:
Lijkt me echt een dikke aanwinst voor Ajax die Leonardo, als je hem ziet spelen bij NAC.. Sterallures so what, hij KAN ook voetballen
Kutcookies.quote:Op zondag 26 november 2006 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk voor je, en wie wordt er WEER fluitend kampioen???
Dramatisch voetbal, en elke week weerk 3 punten. nou nou nou , wat een drama..
WAKE THE FUCK UP!!!!!
nee, laat iemand Ajax maar weer eens gezond maken!!quote:Op zondag 26 november 2006 23:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij eens godverdomme heel snel in eihoven wonen.
Ook de wedstrijd niet gezien zeker, en met de andere onwetenden meelullen.quote:Op zondag 26 november 2006 23:34 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat ben je weer heeeeeerlijk dramatisch vanavond.
Oh, en ik vind PSV zaadodend kutvoetbal spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |