Vind Theo wel goed, maar deze mening is gebasseerd op een paar fragmenten. Ben wel van plan om meer van hem te gaan bekijkenquote:Op maandag 27 november 2006 01:43 schreef Mark_V het volgende:
Ik wil gaan slapen dus als je me twee andere shows van hem noemt ben ik ook tevreden![]()
Daar kan ik ook wel van genieten, ik zou hem op dit moment de nummer 2 noemen, maar de spoeling is dunquote:Op maandag 27 november 2006 01:52 schreef erkel het volgende:
Ik kan ook wel lachen om shows van Bert Visscher, dat hyperactieve en dat naadloos overgaan in andere scénes/sketches vind ik wel goed aan hem
Ik neem aan dat er geen goed antwoord tussen zit?quote:Op maandag 27 november 2006 02:04 schreef Mark_V het volgende:
Is hier verder nog wel iemand?
Dan wordt het misschie tijd voor een echte yuri vraagquote:Op maandag 27 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
Nope sorry
Ik wil het wel goed rekenen maar dan ontbreek er nog 1quote:Op maandag 27 november 2006 02:19 schreef Gooitzen het volgende:
Iedereen al naar bed?
Mark is zeker niet meer in de hous om Ruwe Pit goed te rekenen?
Das niet de eerste? Ik ken verder alleen functioneel naakt... Maar die heb ik niet eens gezien.quote:Op maandag 27 november 2006 02:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wil het wel goed rekenen maar dan ontbreek er nog 1
quote:Op maandag 27 november 2006 02:23 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Das niet de eerste? Ik ken verder alleen functioneel naakt... Maar die heb ik niet eens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |