TSE +1quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Polonium
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar dachten ze toch eerst aan, maar later bleek dus Polonium bij mijn wetenquote:Op zondag 26 november 2006 23:30 schreef Mark_V het volgende:
of radioactief thalliumsulfaat, dat is ook nog steeds een optie...
quote:Op zondag 26 november 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
tsss polonium zonder 210 is zwaar onvolledig blinde tyfushond van een erkel....Op het nieuws is het ook gewoon PoloniumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kankerneger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weisst
Is uiterst speculatief.quote:Op zondag 26 november 2006 23:31 schreef Mark_V het volgende:
Sneijder en reporter.... sneijder had de scheidsrechter uitgescholden omdat de scheids geen geel gaf aan de tegenstander...
Ik zag hem "tyfushond" (liplezen) zeggen in een richting waar geen enkele tegenspeler stond... wat is daar speculatief aan?quote:
iemand wenste mij HIV toequote:Op zondag 26 november 2006 23:24 schreef Mark_V het volgende:
Ik stel er wel eentje
Als je iemand geen enge ziektes toewenst, integendeel, hoe noem je iemand dan
Dan wil die persoon vast met je sexen, zo lief vindt hij/zij jequote:
Hij zou gezegd hebben tegen de scheids dat de scheids een kaart had moeten geven aan die witte tyfushond, speler van sparta dus. Aldus de scheids die dat zelf tegen ten Cate zou hebben gezegd. De spelers van Sparta hebben ook aangegeven dat het tegen de speler gezegd was. Dus om te zeggen dat hij het zeker over de scheids had is uiterst speculatief.quote:Op zondag 26 november 2006 23:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik zag hem "tyfushond" (liplezen) zeggen in een richting waar geen enkele tegenspeler stond... wat is daar speculatief aan?
De scheids stond in de lijn van Schneider en die Spartaan, dus tegen wie hij het nou heeft gehad, sowieso domme actiequote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hij zou gezegd hebben tegen de scheids dat de scheids een kaart had moeten geven aan die witte tyfushond, speler van sparta dus. Aldus de scheids die dat zelf tegen ten Cate zou hebben gezegd. De spelers van Sparta hebben ook aangegeven dat het tegen de speler gezegd was. Dus om te zeggen dat hij het zeker over de scheids had is uiterst speculatief.
Het verhaal is zo veel mooier... anyways, ook je tegenstander uitschelden voor tyfushond is voor mij rood waard.... spelers hebben een voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 26 november 2006 23:40 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hij zou gezegd hebben tegen de scheids dat de scheids een kaart had moeten geven aan die witte tyfushond, speler van sparta dus. Aldus de scheids die dat zelf tegen ten Cate zou hebben gezegd. De spelers van Sparta hebben ook aangegeven dat het tegen de speler gezegd was. Dus om te zeggen dat hij het zeker over de scheids had is uiterst speculatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |