Naam: Anna
Leeftijd: 22 jaar
Beroep of opleiding: Ik heb m'n VWO diploma, daarna 1 jaar Rechten en 1 jaar PABO gedaan. Ik werk nu in een schoenwinkel, maar over twee weken ga ik weer lekker in een café werken. Ik weet niet wat ik wil gaan studeren. Het liefst iets wat zingen en/of acteren bevat
Favoriete boek: Ik ben erg dol op kinderboeken, omdat die verhalen heerlijk weg lezen. Als kind was "maar ik wil dansen" van Rumer Godden mijn favoriete boek. Ik vind nu de serie van "de stam van de holebeer" van Jean M.Auel heel leuk. En stiekum lees ik nog de boeken van mijn zusjes
Favoriete film: Nederlands: Simon en Ik omhels je met duizend armen / Buitenlands: Crash en The Green Mile
Favoriete cd: Ik heb niet echt een favoriete cd, op dit moment luister ik veel naar Maria Mena en India Arie. Acda en de Munnik blijft toch altijd favoriet. Maar heb ook een aantal favoriete klassieke CD's liggen van Bach en Mozart
Favoriete artiesten: Ik heb niet echt 1 artiest die ik goed vind. Het zijn er meerdere. Het is vaak het nummer dat me raakt, niet per se alleen de artiest. Maar dat kan verschillen van Madonna tot Bach. Jack Johnson vind ik erg leuk! Maar soms zelfs lange Frans en baas B!
Favoriete vakantieland: Thailand. Absoluut. Ik ben er één keer geweest en ik weet zeker dat ik er naar terug ga. Het is daar prachtig. Je kunt er snorkelen, diepzeeduiken en je heerlijk een uur laten masseren voor een paar euro
Favoriete eten: Japans. Zeker weten. De eerste keer dat ik het at wist ik niet wat ik mee maakte. Zo lekker! Jammer dat het zo duur is. Voor een chocoladefondue met aarbeien en banaan mag je me trouwens echt altijd wakker maken. Al is het midden in de nacht, of heb ik gloeiend hete koorts...hmmm...chocolade!
Hobby’s: Het zal je verbazen maar op nummer 1 staat ...zingen!! Maar ook dansen en acteren zijn sinds 2 jaar een hobby. Verder hou ik van sporten, ben heel fanatiek. Uitgaan vind ik ook leuk, maar niet te vaak. Ik ben gek op films en ik heb dan ook met een groepje vrienden een abonnement op de bioscoop!
Goede eigenschappen: Even kijken: waar zal ik beginnen? Het zijn er zoveel. Poeh euh, ik ben heel aardig, vriendelijk, spontaan, grappig, eerlijk, geduldig, druk, rustig, vrolijk, (over)gevoelig, geïnteresseerd, nieuwsgierig, baldadig, direct, wispelturig, impulsief, eigenzinnig en heel erg eigenwijs
Slechte eigenschappen: Huh wat zijn dat, slechte eigenschappen? Hm... alles onder het kopje 'Goede eigenschappen' wat je als negatief beschouwt, lijkt me
Levensmotto en/of lijfspreuk: Expectations kill. Maar ook: Niet geschoten is altijd mis
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Omdat ik wil zingen. Het lijkt me een leuk programma
Wat is jouw X Factor? Zang en uitstraling. Ik weet het eigenlijk niet precies.