vind ik ook... niet echt knap ofzo.quote:Op zondag 26 november 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beetje raar type was het.
quote:De internetredactie vroeg de kandidaten: ‘met wie zou jij graag een duet op willen nemen?’
Dit zijn hun antwoorden:
Anna:
“Doe mij maar een duet mij Johnny Depp.” Karlijn (een vriendin): “Die kan helemaal niet zingen!” Anna: “Dat maakt niet uit. Hij is lekker!”
quote:Anna hoeft zich niet te schamen
Anna zingt altijd en overal. Volgens de mensen in haar omgeving hoeft ze zich daarvoor niet te schamen. Alhoewel...
Ze hoeft zich niet te schamen
Anna is niet in haar eentje op de audities in Nijkerk afgekomen. Ze heeft haar goede vriendin Karlijn meegenomen. De vraag aan Karlijn of ze vertrouwen heeft in het zangtalent van haar vriendin ligt voor de hand: “Ik denk dat ik wel kritisch ben. En ze kan echt zingen”, antwoordt ze hier op. Waarna ze vervolgt: “Ze haalt behoorlijk hoge noten. Daarnaast zingt ze zuiver en krachtig. Ik vind dat ze zich nergens voor hoeft te schamen.”
Geheimpje
Karlijn vindt het totaal niet vermoeiend om iemand in haar omgeving te hebben die dag en nacht aan het zingen is: “Ik vind het wel gezellig. Ze zingt wel altijd en overal.” Anna voegt daar haastig aan toe: “Maar ik zing niet op momenten dat het gênant wordt hoor!”
Karlijn: “Nou, ben je die keer vergeten dat je begon te zingen in de bus op vakantie?”
Anna: “Daar gaan we het niet over hebben!”
Tot de volgende keer
En weg zijn de dames. Wordt ongetwijfeld vervolgd, want Anna zien we terug tijdens De Confrontatie.
Ze heeft al een vriendje.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:50 schreef kastanova het volgende:
Dat is nu een vrouw waar ik zo verliefd op zou kunnen worden.
Uitstraling, gek als een deur, geen schaamte en een uiterlijk waar ik het direct voor zou doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |