Die schapenboer, dat was toch die Gerko? Vind je die onaantrekkelijk? Ik denk dat Gerko best veel post gaat krijgen hoor.quote:Op maandag 10 september 2007 18:05 schreef liefie_ het volgende:
schapen
jammer dat ie zo onaartrekkelijk was maar ik zou best een schapenboer willen
ben al heel goed in weeslammertjes opvoeden en bordercollies besturen!
Omdat het voor sommige mensen misschien niet zo eenvoudig werkt? Een beetje een clichéverhaal, hoor, wat je hier ophangt.quote:Op maandag 10 september 2007 11:02 schreef greatgonzo het volgende:
waarom heeft een meid van 27, die niet aftands lelijk is, best een vlotte babbel heeft, en bovendien een leuk huis... nog steeds geen vriend?
Dat klopt inderdaad, ze zijn of heel erg bot (vaak onbedoeld, maar dat is hun aard of onzekerheid), of ze zijn erg verlegen.quote:Op maandag 10 september 2007 10:58 schreef Disorder het volgende:
Ik heb het geloof ik al eerder gezegd.. Het probleem voor veel van die boeren zonder vrouwen is niet dat ze boer zijn, maar dat ze totaal geen sociale vaardigheden hebben als het om vrouwen gaat. Ze durven nog niet eens 'hoi' te zeggen.
Verschrikkelijk wijs was dat inderdaadquote:Op maandag 10 september 2007 09:16 schreef Isegrim het volgende:
En die Pros en dat enge wijf idd.Ik hoop maar dat 'ie gelukkig met d'r is.
Hij sprong er op intellectueel niveau ook echt uit vond ik. Je kunt dat vaak toch wel merken aan de uitstraling, manier van uitdrukken enzovoort. Maar hij was wel de meest zenuwachtige van het stel.quote:Op maandag 10 september 2007 09:15 schreef Isegrim het volgende:
Echt één van mijn favoriete programma's.Leuk dat er nu ook een boerin bij zit. En die bollenboer was wel leuk ja.
Als ik geen vriend had en hij zou een veehouderij hebben (heb niks met bollen, wel met vee), dan zou ik schrijven.
Ik vind het hoofd wat minder, maar inderdaad wel een erg mooi lichaam. Erg vrouwelijk, wat ik niet had verwacht van een boerin. Wel jammer dat ze kennelijk van die ruwe handen heeft... dat is weer wat minder. Ik laat *hem* liever toch door iets meer teders vastpakkenquote:Op zondag 9 september 2007 22:40 schreef Djeez het volgende:
Agnes is idd lekker wijf. mooi koppie, mooi lijf en zomersproetjes. Je zag zelfs een stukje van haar slip boven haar spijkerbroek uitkomen. Alleen jammer van dat kutaccent, past niet bij een Drentse
ja ik vond hem persoonlijk niksquote:Op zondag 16 september 2007 14:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Die schapenboer, dat was toch die Gerko? Vind je die onaantrekkelijk? Ik denk dat Gerko best veel post gaat krijgen hoor.
Ik snap wel wat je bedoelt en daar komt dan ook nog eens bij de plaats waar hij woont. Ik moet er niet aan denken om te wonen op zo'n kille, drassige, deprimerende vlakte. Maar als ik het forum op de website van Boer Zoekt Vrouw mag geloven, is hij toch best wel in trek. We zullen zienquote:
Je denkt dat hij populair is (even aangenomen dat dat zo is) vanwege het feit dat hij een schapenboer is?quote:Op zondag 16 september 2007 14:38 schreef liefie_ het volgende:
komt omdat schapen de beste beestjes zijn
en anders de biologische varkjes
ehmquote:Op zondag 16 september 2007 14:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik vind het hoofd wat minder, maar inderdaad wel een erg mooi lichaam. Erg vrouwelijk, wat ik niet had verwacht van een boerin. Wel jammer dat ze kennelijk van die ruwe handen heeft... dat is weer wat minder. Ik laat *hem* liever toch door iets meer teders vastpakken. Dat van die slip en het korte truitje vond ik dan weer wat ordinair, maar oke, dat vergeef ik haar.
Is ook een lekker wijfquote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef Haunter het volgende:
Die Agnes is nog wel even bezig... had niet anders verwacht
Wat leuk die jongen die uit Canada voor haar komtquote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Is ook een lekker wijf
Helaas pas net 2 minuten voor agnes dr stukje binnen komen vallen
Geen idee dus wat de rest heeft gehad en zo
Ik kijk het voor het eerst dit seizoen.quote:Op zondag 16 december 2007 21:27 schreef Noisekick het volgende:
Ik ben vorig seizoen voor het eerst gaan kijken, maar weet niet zoveel meer van die date-selectie van 10 mensen.
Is dit nu dit seizoen precies hetzelfde, qua 5 uitkiezen op die speeddates?
Eerst vond ik het helemaal niks, vind haar ook niet echt super ofzo...ms dat dat het is.quote:Op zondag 16 december 2007 21:27 schreef IV_Xample het volgende:
toch wel weer leuk om het te aanschouwen
ben benieuwd naar volgende week naar de speeddates
en inderdaad net wat yvon ook zegt, eindelijk eens wat leuke mannen
Op de speeddates kiezen ze er 5, en uiteindelijk komen er 3 een weekend logeren op de boerderij.quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik kijk het voor het eerst dit seizoen.
Hoe werkt het nu eigenlijk? Ze kiezen 1 van die 10 vrouwen/mannen uit, en wat gebeurt er met de rest van die 9?
die vrouwen waren echt heul dik en lelijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef hamkaastosti het volgende:
die ene "vrouw" die met haar hondje die ene boer ontmoette samen met wat andere vrouwen met hondjes dat was heul geen "vrouw"of wel?
geloof er niets van
Ik dacht ook al, hij heeft er vast spijt van gezegt te hebben 'wat meer gezette vrouwen' wel aantrekkelijk te vindenquote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die vrouwen waren echt heul dik en lelijk
Knuffelvet is wat anders dan ik heb gezien hoorquote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef liefie_ het volgende:
Plankjes zijn ook niet lekker
Beetje vet
Nou heb ik ze niet gezien en ze waren vast lelijk
Maar ik pleit hierbij even voor knuffelvet
Nee he? Ik zat ook al te kijken. Raar haar ook. Leek wel een pruik.quote:Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef hamkaastosti het volgende:
die ene "vrouw" die met haar hondje die ene boer ontmoette samen met wat andere vrouwen met hondjes dat was heul geen "vrouw"of wel?
geloof er niets van
Ja zoals ik al zei k heb ze niet gezien, het was meer een algemene speech voor knuffelvetquote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Knuffelvet is wat anders dan ik heb gezien hoor
juh.. en een nogal mannelijke kaaklijn....quote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee he? Ik zat ook al te kijken. Raar haar ook. Leek wel een pruik.
Ah oke na daar ben ik dan ook wel voorquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei k heb ze niet gezien, het was meer een algemene speech voor knuffelvet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |