Is ook een lekker wijfquote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef Haunter het volgende:
Die Agnes is nog wel even bezig... had niet anders verwacht
Wat leuk die jongen die uit Canada voor haar komtquote:Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Is ook een lekker wijf
Helaas pas net 2 minuten voor agnes dr stukje binnen komen vallen
Geen idee dus wat de rest heeft gehad en zo
Ik kijk het voor het eerst dit seizoen.quote:Op zondag 16 december 2007 21:27 schreef Noisekick het volgende:
Ik ben vorig seizoen voor het eerst gaan kijken, maar weet niet zoveel meer van die date-selectie van 10 mensen.
Is dit nu dit seizoen precies hetzelfde, qua 5 uitkiezen op die speeddates?
Eerst vond ik het helemaal niks, vind haar ook niet echt super ofzo...ms dat dat het is.quote:Op zondag 16 december 2007 21:27 schreef IV_Xample het volgende:
toch wel weer leuk om het te aanschouwen
ben benieuwd naar volgende week naar de speeddates
en inderdaad net wat yvon ook zegt, eindelijk eens wat leuke mannen
Op de speeddates kiezen ze er 5, en uiteindelijk komen er 3 een weekend logeren op de boerderij.quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik kijk het voor het eerst dit seizoen.
Hoe werkt het nu eigenlijk? Ze kiezen 1 van die 10 vrouwen/mannen uit, en wat gebeurt er met de rest van die 9?
die vrouwen waren echt heul dik en lelijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef hamkaastosti het volgende:
die ene "vrouw" die met haar hondje die ene boer ontmoette samen met wat andere vrouwen met hondjes dat was heul geen "vrouw"of wel?
geloof er niets van
Ik dacht ook al, hij heeft er vast spijt van gezegt te hebben 'wat meer gezette vrouwen' wel aantrekkelijk te vindenquote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
die vrouwen waren echt heul dik en lelijk
Knuffelvet is wat anders dan ik heb gezien hoorquote:Op zondag 16 december 2007 21:42 schreef liefie_ het volgende:
Plankjes zijn ook niet lekker
Beetje vet
Nou heb ik ze niet gezien en ze waren vast lelijk
Maar ik pleit hierbij even voor knuffelvet
Nee he? Ik zat ook al te kijken. Raar haar ook. Leek wel een pruik.quote:Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef hamkaastosti het volgende:
die ene "vrouw" die met haar hondje die ene boer ontmoette samen met wat andere vrouwen met hondjes dat was heul geen "vrouw"of wel?
geloof er niets van
Ja zoals ik al zei k heb ze niet gezien, het was meer een algemene speech voor knuffelvetquote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Knuffelvet is wat anders dan ik heb gezien hoor
juh.. en een nogal mannelijke kaaklijn....quote:Op zondag 16 december 2007 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee he? Ik zat ook al te kijken. Raar haar ook. Leek wel een pruik.
Ah oke na daar ben ik dan ook wel voorquote:Op zondag 16 december 2007 21:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei k heb ze niet gezien, het was meer een algemene speech voor knuffelvet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |