*stampvoet* IKBENNIELIEF!quote:Op maandag 27 november 2006 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
N N wil je voor mij een awardicon maken? Ik heb alleen een megagroot plakkaatding. Ben je nog steeds lief?
Aaahhhh, PM'tje toch....quote:Op zondag 26 november 2006 22:30 schreef PM-girl het volgende:
* PM-girl probeert glimlach vast te houden, met trillende kin, lacht beleefd naar de winnaressen en rent daarna snikkend het toilet in...
(nee hoor, grapje!)
Monumentjes zijn oud, we zitten in oud, kortom het gaat eventjes langer duren Slaapliefstequote:Op maandag 27 november 2006 10:58 schreef No Nick het volgende:
Ik ga aan de knutsel voor je, monument![]()
Ja, het zal ongetwijfeld een wisselwerking zijn, maar dan nog. Jolie een goed model, jij toch echt een goed gevoel voor het juiste moment vind ik. Bewust of onbewust. Ik zie zo vaak foto's van je die een verhaal vertellen. Veel meer dan dat het alleen maar mooie plaatjes zijn. Het zijn overigens altijd precies de momenten waarop ik net mijn eigen camera niet bij de hand heb (of de batterijen weer eens leeg zijn ofzo). Ik moet vaak aan jullie denken als zo'n moment zich voordoet hier. Dat we bijvoorbeeld in de supermarkt zijn en Julius triomfantelijk aan komt lopen met 5 dozen pringels en een pak koek in zijn handen die die dan open heeft gemaakt en aan het leegvreten is....quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en Renzell, ik vond je nominatie voor beste fotograaf erg leukhad ik maar een dikke camera die ik om m'n nek kon hangen
![]()
Maar dat we leuke foto's hebben komt toch echt vooral door Jolie die het allemaal niks kan schelen en gewoon doorgaat waar ze mee bezig is. Dat scheelt denk ik alles in dit geval
want met timing heb ik eigenlijk niet zo veel....huhuhm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |