quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:53 schreef maedel het volgende:
mmm, dat zou ik dan weer niet hoeven.
"in belgië mag je je huis bouwen zoals je wilt, maar je buurman ook".
Ja, als je in de grensstreek opgegroeid bent...quote:
Gquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik raak dat G ding in elk geval nooit meer kwijt![]()
![]()
Eigenlijk heeft dat toch ook wel ietsquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:58 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, als je in de grensstreek opgegroeid bent...
"vroeger" was het heel interessant om in België grond te kopen en een huis te bouwen.
1. vanwege het belastingklimaat
2. vanwege de goedkope grond
3. vanwege dat er gewoon geen welstandscommissie bestond.
Daarom zie je in België altijd de meest vreemde huizen in de straat staan. Je kunt/kon dus bouwen wat je wilde. Maar dat betekent ook dat de buurman dat ook mag. M.a.w. denk je leuk te wonen zet de buurman een knalroze disneykasteel naast je neer (of erger...).
Inmiddels is dat niet meer trouwens.
Volgens mij niet als je net 4 ton in je huis geïnvesteerd hebtquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft dat toch ook wel iets
quote:
dan kan je ook gelijk de wekker afschaffen, want die beesten kwaken je dan 's ochtends wel wakkerquote:
Ja, hoorde ik op de radio.quote:
ik woon niet in Roermond hoor, maar wel op/naast die breuk.quote:Kleine aardschok rond Roermond
In de omgeving van Roermond is vanmorgen rond 10 voor half 10 een kleine aardschok gevoeld.
De schok had een kracht van 2,5 op de schaal van Richter. Volgens het KNMI kunnen mensen een schok van deze kracht normaal gesproken niet waarnemen. Waarschijnlijk was de activiteit van het aardoppervlak daarom niet erg diep. Jaarlijks worden er in Roermond enkele lichte aardschokken geregistreerd omdat de regio langs de zogeheten Peelrandbreuk ligt.
Krijg jij dan ook per 1 jan 2007 ook een nieuwe fusie gemeente ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:25 schreef maedel het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Krijg jij dan ook per 1 jan 2007 ook een nieuwe fusie gemeente ?
Vewarmingenquote:
Lekker knusjesquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vewarmingen
Mijn vriendin is een chronische koukleun en ik niet, dus ik heb 't altijd warm in huis.
Zij zet de kachel altijd op 22 graden ofzo.
Gelukkig zijn mijn vriendin en ik allebei koukleumen. Toen we nog niet in de gaten hadden dat ons huis toch niet zo geweldig geïsoleerd is kostte ons dat echter wel een ferme bijbetalen voor het gasquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vewarmingen
Mijn vriendin is een chronische koukleun en ik niet, dus ik heb 't altijd warm in huis.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Vewarmingen
Oh leuk een petroliumkacheltjequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn vriendin en ik allebei koukleumen. Toen we nog niet in de gaten hadden dat ons huis toch niet zo geweldig geïsoleerd is kostte ons dat echter wel een ferme bijbetalen voor het gas
Nu stoken we lekker bij met een petroleumkacheltje. Heeeeerlijk!![]()
22 is standaard trouwens hier.
Ja, ik ben dus de kachel in bedquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Ik ben dus de kouwkleum hier![]()
Onlangs verwarmde deken aangeschaftniet meer met kouwe tieten tegen die lekkere warme rug aankruipen
![]()
Hmm goed ideequote:Op dinsdag 28 november 2006 12:29 schreef Faithz het volgende:
Liefde is....
Tip: schaf een kruik aan. 3,95 bij de Blokker
Ach effe doorzettenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus de kachel in bed.
Leuk hoor die koude tieten/voeten/benen tegen je aan.
Nou gewoon dus met de passer een cirkel om Eindhoven heentrekkenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
*stroekie schrapt mogelijke woonplaatsen*
ik moest lachenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef NanKing het volgende:
Ik zit er over te denken om zo'n potkachel te kopen,
Als je de uitkomsten maar niet meldt hier. Ik wou nog een beetje anoniem blijven, vooral voor geobsedeerde Google-aars en stalkers. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou gewoon dus met de passer een cirkel om Eindhoven heentrekken
Dus geen Leudal of Maasgouw![]()
Sorry dat ik mezelf quote, maar dit ziet er bij nader inzien toch heel vreemd uitquote:
Nee hoor zo'n achtervolgenswaanzin heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Als je de uitkomsten maar niet meldt hier. Ik wou nog een beetje anoniem blijven, vooral voor geobsedeerde Google-aars en stalkers. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Stuur anders maar een pm als je het zo graag wilt weten
gewoon zo laten staanquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:04 schreef maedel het volgende:
google- aars
Sorry dat ik mezelf quote, maar dit ziet er bij nader inzien toch heel vreemd uit![]()
Ik weet alleen niet hoe ik het anders op moet schrijven
En weer voortschrijdend inzicht.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon zo laten staan![]()
dat kan toch perfect in een L en H topic staan![]()
Ik kom ook niet tot een andere omschrijving dan google-aars of gochelaar of iets met Hans Klok maar da's toch ook een google-aarsquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:13 schreef maedel het volgende:
[..]
En weer voortschrijdend inzicht.
Degene die mij destijds gegoogled heeft vind ik ook wel een enorme google-aars...
quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kom ook niet tot een andere omschrijving dan google-aars of gochelaar of iets met Hans Klok maar da's toch ook een google-aars![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:21 schreef Faithz het volgende:
Zijn jullie allemaal gaan googlen ofzo
geeft het al verlichting, of moet ik je even doorverwijzen naar het klaagbaak topic ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
KUT KLOTE TERING TYFUS GODSKOLERE KANKER (ja, ik móet even met kanker schelden, heowel ik er eigenlijk tegen ben) EBOLA ochtend.
Gatverdamned.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
KUT KLOTE TERING TYFUS GODSKOLERE KANKER (ja, ik móet even met kanker schelden, heowel ik er eigenlijk tegen ben) EBOLA ochtend.
Gatverdamned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |