een tas?quote:Op dinsdag 28 november 2006 07:45 schreef maedel het volgende:
* maedel schenkt een verse tas koffie in voor Stroekie
in elk geval geen Louis Vuitton kopjequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een tas?
Is dat een accent achtigs iets ofzo?
Jep, die had ik ook al gevondenquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:58 schreef Sitethief het volgende:
Maedel, probeer frontpage.fok.nl.
In de winkel poho olie halen en dat op je neus en voorhoofd smerenquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:03 schreef Sebasser het volgende:
Oh, hoi allemaal..
Heb ik gister die neusspray opgemaakt, zit ie nu weer helemaal dicht
Straks ff van dat spul opsmeren (vicks vaporub..) en dan lekker heel de dag achter de xbox.. 360
Donderdag pas weer school..
Nee, gewoon een makkelijke mokquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in elk geval geen Louis Vuitton kopje![]()
![]()
Toch wordt dit term ook in Limbabwe gebezigdquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, gewoon een makkelijke mok
't Is Brabants.
Neuh, als ik naar de winkel zou gaan zou ik wel die neusspray halen, ik blijf lekker binnen, anders ben ik straks nog zieker.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In de winkel poho olie halen en dat op je neus en voorhoofd smeren![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch wordt dit term ook in Limbabwe gebezigd![]()
Duh.. daar spreken ze Duits/Belgischquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Toch wordt dit term ook in Limbabwe gebezigd![]()
In een lesbeau topic klinkt dit toch eigelijk als een vraag of ik homo benquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:13 schreef Faithz het volgende:
Nee, ene "vanitasvanitatumetomniava".. hoe krijg je het voor elkaar om daarmee in te loggen btw
Sebasser student aan de RUG of Hanze?
Ontwikkelingswerk te verrichten ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:09 schreef maedel het volgende:
[..]
InderdaadMaar aangezien het even een Brabants onderonsje was... (nou ja, eigenlijk zit ik as we speak in Limbabwe)
Nee, thuis te werken...quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ontwikkelingswerk te verrichten ?
Waar stuurt een belg zijn fotorolletje heen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vanitas vanitatum et omnia vanitasquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:13 schreef Faithz het volgende:
Nee, ene "vanitasvanitatumetomniava".. hoe krijg je het voor elkaar om daarmee in te loggen btw
Tis wel zo hoor, geloof me,quote:
Ja, en ik ook... ook maar per ongeluk hoorquote:
Je hebt bij het inschrijven ergens een verkeerd hokje aangekruist?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, en ik ook... ook maar per ongeluk hoor
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Inschrijven? Ik heb een dikke villa gekocht...quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt bij het inschrijven ergens een verkeerd hokje aangekruist?
Doe mij ook maar zo'n huisquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Inschrijven? Ik heb een dikke villa gekocht...![]()
Moet je dus in Limburg gaan wonen, daar koop je nog eens wat voor je centen namelijk.quote:
Bijna net zo leuk als het antwoord op de vraag wat er gebeurt wanneer een Limburger naar België emigreertquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waar stuurt een belg zijn fotorolletje heen?
Naar een ontwikkelingsland..
quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
In een lesbeau topic klinkt dit toch eigelijk als een vraag of ik homo ben
Maar dat is mijn dirty mind..
Het gemiddeld IQ gaat in beide landen omhoog,quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als het antwoord op de vraag wat er gebeurt wanneer een Limburger naar België emigreert![]()
Dat is toch geen emigreren?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als het antwoord op de vraag wat er gebeurt wanneer een Limburger naar België emigreert![]()
Dat kan, mijn collega heeft nog zo iets te koop staanquote:
Sonnedael?quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:30 schreef maedel het volgende:
[..]
Inschrijven? Ik heb een dikke villa gekocht gekregen...![]()
Behalve een tof huis, krijg je ook een accent erbij..quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:34 schreef maedel het volgende:
[..]
Moet je dus in Limburg gaan wonen, daar koop je nog eens wat voor je centen namelijk.![]()
Het geeft gespreksstofquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
Echt hi-la-risch die limburgergrappen...![]()
Sommige zijn anders wel tof.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
wat nou gekregen?quote:
gggggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Behalve een tof huis, krijg je ook een accent erbij..
en die is minder tof
Effe serieus hoor, volgens mij is er bijna geen nederlander die accentloos spreekt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Behalve een tof huis, krijg je ook een accent erbij..
en die is minder tof
Sorry,quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:39 schreef maedel het volgende:
Jaquote:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Effe serieus hoor, volgens mij is er bijna geen nederlander die accentloos spreekt.
Nou heb ik zelf wel een redelijke talenknobbel, maar als iemand niet uit brabant of limburg komt hoor ik ook meteen waar die dan wel vandaan komt. Een accent raak je gewoon bijna nooit kwijt. Ook mensen die zogenaamd abn spreken hebben een accent.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Maar het gaat erom dat je in die omgeving (limburg braband ect..) een accent krijgt die ze alleen daar goed spreken en verstaan.
En als je dan in groningen komt, of amsterdam of wat dan ook, Dan ben je de lul.
ik raak dat G ding in elk geval nooit meer kwijtquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:41 schreef maedel het volgende:
[..]
Effe serieus hoor, volgens mij is er bijna geen nederlander die accentloos spreekt.
Bij mij is het pas vaag, ik pas mijn accent aan aan mijn omgevingquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou heb ik zelf wel een redelijke talenknobbel, maar als iemand niet uit brabant of limburg komt hoor ik ook meteen waar die dan wel vandaan komt. Een accent raak je gewoon bijna nooit kwijt. Ook mensen die zogenaamd abn spreken hebben een accent.
En toch ga je het horen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 09:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bij mij is het pas vaag, ik pas mijn accent aan aan mijn omgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |