rustgevende muziek op zetquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ben wel wat opgelucht, en alleen de ochtend was een verschrikking, 's middags ging het wel.
*Stroek aan kant schuift*quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rustgevende muziek op zet
glaasje verse jus inschenkt
Erik een aai over de bol geeft
volgende keer gewoon even vragen hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:52 schreef Sitethief het volgende:
*Stroek aan kant schuift*
Misschien moet je eens met iemand gaan pratenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel kort samengevat: "Ik ben een mislukking op elk gebied van mijn leven". Dat maalde er gigantisch hard door mijn hoofd.
Lieve Erik,quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel kort samengevat: "Ik ben een mislukking op elk gebied van mijn leven". Dat maalde er gigantisch hard door mijn hoofd.
*hoofdmassage geeft*quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik heb al koppijn.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:06 schreef Faithz het volgende:
Dat doe ie nu ook,.
Maar je bedoelt een proffesional?
[..]
Misschien moet je eens met iemand gaan praten
Okay, daar ga ik weer.....quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed is heeft hij contact/gesprekken met de maatschappelijkwerker van zijn schoolquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:21 schreef Faithz het volgende:yup, lijkt me geen slecht plan. Spiegeloog
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij contact/gesprekken met de maatschappelijkwerker van zijn school.
Eens, maar wij wisten natuurlijk destijds ook niet dat het de pubertijd wasquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:43 schreef wonderer het volgende:
Puberteit is kut. Gaat wel over, in een paar jaar, Erik. Effe doorbijten, je bent gewoon op zoek naar jezelf, maar je vindt het uiteindelijk echt wel. Sterkte en wijsheid.
Sinds het eind van vorig jaar niet meer.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:24 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als het goed is heeft hij contact/gesprekken met de maatschappelijkwerker van zijn school.
Als je graag met iemand wilt praten ben je niet afhankelijk van je leraar hoor. Je kunt ook gewoon naar het Riagg bellen. Ik heb dat ook gedaan op m'n 17e, en ik moet zeggen dat ik er wel baat bij gehad hebquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Op zich wel, maar de persoon waarmee ik dan moet spreken is ook mijn leraar, en dat voelt vreemd. Al zit ik er wel weer over na te denken.
Daarom, beetje bevestiging dat het niet voor eeuwig is, is toch meegenomen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Eens, maar wij wisten natuurlijk destijds ook niet dat het de pubertijd was
En ook niet dat het over zou gaan. Ik dacht tenminste dat er geen eind aan kwam...
Natuurlijk. Mijn stem heb je alvast hoorquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Even iets heel anders... ik overweeg om (min of meer voor de grap) mee te doen met de Mister FOK! verkiezing. Doen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |