Waarom?quote:Op zondag 26 november 2006 16:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb alles gewzijgd hoor, alleen de vraag laat ik staan
Hoe kom je daar nou opeens op?quote:Op zondag 26 november 2006 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
Angus dan?
quote:
Ja, dat is handig als de OP voor het volgende deel gekopieerd gaat worden.quote:
Tinuzzz, zou je het plaatje helemaal bovenaan kunnen zetten op de plek van het Google maakt meer stuk? Of in ieder geval daarbij.quote:
daar ga je weerquote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is handig als de OP voor het volgende deel gekopieerd gaat worden.![]()
Hmmmmquote:
ik vind dat ze gelijk heeftquote:
Precies. En het is weer iets waar je om moet denken als je een nieuw deel opent.quote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind dat ze gelijk heefter heeft nog nooit een vraag in de OP gestaan. buiten dat staat de vraag ook al in het vorige topic.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik vind dat ze gelijk heefter heeft nog nooit een vraag in de OP gestaan.
Ja...maar het is heus geen ramp hoor. De volgende topicopener laat het vanzelf weg...opgelost. Dat bedoel ik maar.quote:buiten dat staat de vraag ook al in het vorige topic.
Nou 'vanzelf'. Die moet daar wel om denken.quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
[..]
Ja...maar het is heus geen ramp hoor. De volgende topicopener laat het vanzelf weg...opgelost. Dat bedoel ik maar.
Nuh uh. Ik heb een aantal keren de vraag in de OP gezet in het verleden.quote:
Nou snap ik het. Een gekwetst ego'tje.quote:Op zondag 26 november 2006 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nuh uh. Ik heb een aantal keren de vraag in de OP gezet in het verleden.
En wat voor nut heeft dat?quote:Op zondag 26 november 2006 16:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wikipedia, maar dan voor fok (http://wiki.fok.nl)
Helegaar niet. Het was gewoon even handig bij het openen van het nieuwe topic.quote:Op zondag 26 november 2006 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou snap ik het. Een gekwetst ego'tje.![]()
Volgens mij is dat niet handig, kun je 'm beter uit het vorige deel halen, omdat op wiki de score niet wordt bijgehouden.quote:Op zondag 26 november 2006 16:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dan kunnen mensen gewoon de OP van de Wiki afhalen en aanpassen
Nee, streng zijn! De kop indrukken! Onmiddellijk!quote:Op zondag 26 november 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar niet. Het was gewoon even handig bij het openen van het nieuwe topic.
Het is vervolgens weggelaten door de volgende topicopener.
Wellicht begrijp je me verkeerd: ik ben geen voorstander van de vraag in de OP, maar die éne keer....
oh ik las "wie schreef de tekst"quote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef Homdeck het volgende:
tina turner zelf?
Ik weet toch niet hoe dat moetquote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet handig, kun je 'm beter uit het vorige deel halen, omdat op wiki de score niet wordt bijgehouden.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:54 schreef Neleos het volgende:
Tina Turner
Jawel, je hebt dit deel toch ook geopend?quote:Op zondag 26 november 2006 16:56 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe dat moet
Kan je nagaan ik heb niet eens bier gedronkenquote:
Wellicht kun je daar een conclusie uit trekken?quote:Op zondag 26 november 2006 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan je nagaan ik heb niet eens bier gedronken![]()
Bier is viesquote:Op zondag 26 november 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wellicht kun je daar een conclusie uit trekken?![]()
Tijd voor bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |