'laying on the couch, bagging chips on my belly. focus on one thing, only on the telly. juice and bonbons, finishing my gelly. should take a shower but won't even know I smelly.'quote:Op zondag 26 november 2006 15:51 schreef Neleos het volgende:
Pete Philly & Perquisite
mooi dan kunnen ze me helpen met mn suprise gedichtjesquote:Op zondag 26 november 2006 15:56 schreef Homdeck het volgende:
rijmelarij van sinterklaasniveau...
Het is dan ook een soort van melig nummer. Ze zijn 1 van de beste hiphopacts in Nederland.quote:Op zondag 26 november 2006 15:56 schreef Homdeck het volgende:
rijmelarij van sinterklaasniveau...
Lienekien + 1quote:Op zondag 26 november 2006 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Litvenenko.
Ik ook, maar hij is wel te herkennen aan het gezicht. Wel knap dat Lienekien het direct zag.quote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef Homdeck het volgende:
oh die ken ik alleen kaal
Het is iets van 15 graden toch? Goed weer voor een ijsjequote:Op zondag 26 november 2006 16:02 schreef liefie_ het volgende:
euj ik hoor de ijscoman!
wat een vreemdje tijd van het jaar
zeker. ik was er iig nooit opgekomenquote:Op zondag 26 november 2006 16:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ook, maar hij is wel te herkennen aan het gezicht. Wel knap dat Lienekien het direct zag.![]()
ik had stiekum ookal besloten dat als ie echt in mn straat kwam ik een ijsje ging halenquote:Op zondag 26 november 2006 16:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Het is iets van 15 graden toch? Goed weer voor een ijsje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |