Weet ik alleen kon zo snel geen videos vindenquote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef Okeuj het volgende:
Dance Dance en Dead on arrival zijn ook heerlijk!
NU AL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik moet eerlijk bekenen dat ik die huidige single toch best leuk vindquote:Op maandag 22 januari 2007 13:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ze klinken als de backstreet boys tegenwoordig, viel me op. Erg slim.
hehequote:Op maandag 22 januari 2007 13:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekenen dat ik die huidige single toch best leuk vind![]()
Die gooide ik dus dicht omdat je hier kan praten over FOBquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die gooide ik dus dicht omdat je hier kan praten over FOB
Jaaa .. dat rocks indd..quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:12 schreef OMG het volgende:
Ik vind in de nieuwe clip voornamelijk de verwijzing naar Pete's naaktfoto's die van zijn telefoon (of wat dan ook) waren verstuurd naar de hele wereld grappig.
Nieuw cd is erg goed. aanraders:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben er bij 28 MaartVond de vorige cd erg leuk en 'This ain't a scene' is super. Krijg volgende week de nieuwe cd binnen dus ben benieuwd
Zeker wel vriend, alleen probeer jij een stoere houding aan te nemen door met je botte kop alle vooroordelen die maar bestaan op te noemen over de 'moderne' punk/emo gerelateerde bands. Ik vraag me af hoe jij al die bandjes toch kent, je vindt het toch kut??? Hoewel de muziek het niet meer is zijn die gasten in FOB een stuk meer punk/hardcore dan jij ooit zal zijn. Triest mannetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:17 schreef OFfSprngr het volgende:
Zat er ooit Punk in?.. O_o?
Dat was een laatste poging tot stoer doen of moeten we wachten tot je net als een groot deel van de FOB fans de puberteit bent ontgroeid? Nogmaals, FOB is voor een hoop kids nu wat offspring ooit voor jou was. Besef dat nou eens!quote:
Ik denk het niet, +44 is ook al net in Europa geweest..quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:18 schreef H-blast het volgende:
Weet iemand of ze met de Honda Civic tour ook naar europa komen?
Ze treden nm op met +44![]()
![]()
![]()
tour begint overigens op 18 april door Amerika..
vingerplantquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zeker wel vriend, alleen probeer jij een stoere houding aan te nemen door met je botte kop alle vooroordelen die maar bestaan op te noemen over de 'moderne' punk/emo gerelateerde bands. Ik vraag me af hoe jij al die bandjes toch kent, je vindt het toch kut??? Hoewel de muziek het niet meer is zijn die gasten in FOB een stuk meer punk/hardcore dan jij ooit zal zijn. Triest mannetje.
Ze zaten i.d. eerste Road Rally met DiRectquote:Op maandag 19 maart 2007 19:50 schreef falloutboy het volgende:
Nailpin is cool. Heb ze geloof ik al een keer in een voorprogramma van de Hrozen gezien.. erg leuk bandje.
Deden die ook niet iets op TMF/MTV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |