Maduro aub niet. Die jongen kan heel goed voetballen, maar die speelt ook al een half jaar bagger. Zet dan Heitinga daar maar neerquote:Op zondag 26 november 2006 16:51 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
de punt moet naar voren ipv naar achter
Babel------KJH-----Rosales
----------Sneijder/Perez--------
----------Gabri-----Maduro-------
Urby---Grygera--Stam---Ogararu
---------Stekelenburg------
Ajax heeft namelijk ook niet een super goeie verdedigend middenvelder om met de punt naar achter te spelen. Gabri moet gewoon minder diep spelen en de lijnen uit zetten want dat kan ie zeker.
Dat was ook mijn eerste ingeving toen mijn moeder me vertelde wat de uitslag was geworden (ik stond zelf een hockeywedstrijd te fluitenquote:Op zondag 26 november 2006 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen, ajax moet huntelaar uit de basis halen willen ze weer wedstrijden gaan winnen!!!!
Als ajax kampioen wil worden moeten ze goede buitenspelers kopen en een goede linkermiddenvelder.quote:Op zondag 26 november 2006 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen, ajax moet huntelaar uit de basis halen willen ze weer wedstrijden gaan winnen!!!!
Afgezien daarvan, de rest van het artikel snijdt wel hout.quote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef ericajax het volgende:
Als ik het artikel van FCUpdate lees krijg ik steeds minder vertrouwen in HtCElke barslechte tyfuswedstrijd dat gejank "De spelers konden er niets aan doen"
Babel op krukken er in zetten dan?quote:Op zondag 26 november 2006 16:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zondag 26 november 2006 16:12 schreef devv05 het volgende:
Gezeik allemaal. We spelen gewoon zwaar kut en dat is onze eigen schuld en van niemand anders. Met 9 man moeten we Sparta normaal gesproken ook oprollen en er zitten gewoon dingen verkeerd, zie Sneijder en Perez en de frustratie van Huntelaar en zijn vormcrisis.
Waar slaat dat nou opquote:Op zondag 26 november 2006 17:53 schreef denthemen het volgende:
nog interesse in het telefoonnummer van de heer Bossen?
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.quote:
Zeg dat danquote:Op zondag 26 november 2006 17:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Of iemand geinteresseerd is om hem te bellen.![]()
Je hebt mark zelf geholpen met zoeken Marcelquote:
ik kan hem wel mailenquote:Op zondag 26 november 2006 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom vraag je het dan?
quote:Op zondag 26 november 2006 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
begin er dan niet over
quote:
Nee, Rosenberg daar zie ik veel meer potentie in, en ten Cate moet stoppen met kansen geven aan Huntelaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |